På tur og reise ELBPHILHARMONIE i Hamburg

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Antall liker
14.008
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Noen som har besøkt stedet og; enten hørt konsert der eller/og bodd på hotellet der?

Tenkte jeg skulle overraske et stykke kjæreste med noe jeg ikke har råd til.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.675
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Noen som har besøkt stedet og; enten hørt konsert der eller/og bodd på hotellet der?

Har vært der. Formidabelt.

Konsert ble det ikke, gitt, men bare selve bygget er fantastisk. Dessuten er det kort vei til Landungsbruecken og folkelivet der. Anbefales, det også.

Mvh

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Antall liker
14.008
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Takker, tkr. Jeg var der nede i 2015 - om jeg ikke husker helt feil - for å få bila gjennomgått. Så bygget da det reiste seg da. (Pluss at jeg ble positivt overrasket over Hamburg.)

Tenkte å ta en voldsom en – hotell pluss konserter. Det blir ikke i morgen, men også en øvelse i litt langtidsplanlegging.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.675
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2

Har vært der. Formidabelt.

Konsert ble det ikke, gitt, men bare selve bygget er fantastisk. Dessuten er det kort vei til Landungsbruecken og folkelivet der. Anbefales, det også.

Mvh
...Og fra Landungsbruecken er det bare noen hundre meter til St. Pauli og Reeperbahn. Absolutt noe å få med seg, og jeg tenker ikke på horestrøket. Nattelivet der er enestående, og jeg kan på det varmeste anbefale "Zum Silbersack", den bruneste av de brune pubene på Reeperbahn.

silbersack.jpg

Jeg hadde utdrikningslag på "Zum Silbersack". En skjelsettende opplevelse. :cool:

Mvh

Topp Bunn