Diverse Ebay-konto hacket - Noen som har fått tilbake konto!?

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.687
Antall liker
7.773
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Da jeg skulle logge inn på min eBay-konto fikk jeg en melding om at kontoen er midlertidig stengt pga at det virket som noen andre hadde logget inn på kontoen. Det står at da jeg burde resette passordet til noe annet for å logge inn.

Når jeg forsøker å resette blir det sendt en epost til en .ru-adresse slik at jeg da ikke får tak i linken for å velge meg et nytt passord.
Det står da at man kan sende eBay en mail for å rette opp, men de har ingen epost opplyst på hjemmesidene sine, men man blir i stedet sendt til innloggingsbildet hvor jeg da ikke kommer inn for å sende mail pga konto er stengt.

Et siste alternativ eBay skriver om er å opprette en ny konto, men også her blir jeg nektet pga at epostadressen min allerede har en eBay-konto (selv om russeren har endret til sin epost). Det ser da ut til at jeg ikke får gjort noe som helst uten å i tillegg opprette meg en ny epost-konto. Jeg skjønner heller ikke hvordan han har klart å bytte epost-adresse på kontoen da dette ofte krever mailtilgang, og der har jeg et annet passord og to-faktor autentisering (gmail).

Noen som har vært borti det samme og har noen innspill?
 
Sist redigert:

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.687
Antall liker
7.773
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Jeg har sjekket logg Paypal at ingenting er blitt kjøpt, og jeg har også her nå lagt til 2-faktor på alle kjøp.
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.687
Antall liker
7.773
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Topp Bunn