E-Trap: En elektronisk bassfelle!

e-trap.PNG


E-Trap fra amerikanske Bag End er et av de mest enestående produktene vi har kommet over på lang tid.

E-Trap er designet for fysisk å dempe resonerende frekvenser, også kalt egenfrekvenser eller stående bølger. Resultatet er en utjevning av frekvensresponsen i rommet, og derved en forbedring av lyden. I rom med store topper i frekvensresponsen, så vil forbedringen i opplevd lydkvalitet være dramatisk og hørbar for alle.

E-Trap er konstruert som en aktiv 10" trykkammer sub med en akustisk feedback-krets og 2 innebygde mikrofoner. Men den er ikke koblet til signalveien og den må derfor ikke forveksles med en ekstern EQ.

Til tross for sine beskjedne dimensjoner på 33x24x46 cm, så er E-Trap i uavhengige tester målt til å være 5-10 ganger mere effektiv enn passive bassfeller. Se for eksempel denne AES artikkelen fra 2008 (E-Trap er "device T"): http://www.x3mhc.no/dokumenter/AES2008paper_WSDG.pdf

Den benyttes dog best sammen med bredbåndede bassfeller, som f. eks. våre TubeTraps, i og med at E-Trap er en smalbåndet absorbent på lik linje med en resonator.

En enkelt E-Trap gir deg muligheten til å dempe inntil 2 av egenfrekvensene i rommet innenfor et intervall på 20-65 Hz. Frekvens (med grov- og finjustering), båndbredde (kalt Contour) og virkningsgrad (kalt feedback) kan stilles inn av brukeren for hver av disse. Dette gjøres best ved å foreta akustiske målinger i lytteposisjonen, noe vi kan være behjelpelig med for kunder i Oslo-området.

e-trap_boathouse.jpg


Ved å installere mere enn 1 E-Trap i rommet, så kan de samme egenfrekvensene dempes ytterligere eller man kan velge å dempe flere egenfrekvenser.

Til forskjell fra en EQ-løsning, som virker direkte på musikksignalet og tilpasser dette til rommets frekvensrespons i et begrenset antall posisjoner (ofte kun sweet spot), så virker E-Trap direkte på de stående bølgene i rommet, noe som kommer lyden i hele rommet tilgode. For å spissformulere, så kan man godt si at E-Trap tilpasser rommet til musikken i motsetning til EQ som tilpasser musikken til rommet. Hva synes du høres mest fornuftig ut?

Vi kommer til å ta inn et halvt dusin E-Traps i forbindelse med vår fjerde konteinerforsendelse fra ASC. Denne skal etter planen forlate USA i slutten av april og vil være fremme i midten av juni. En eller flere E-Traps vil bli reservert for utlån til kunder.

E-Trap leveres i standard matt svart, men den er også tilgjengelig i høyglans finish i ulike farger mot et tillegg i pris. Veiledende pris i Norge vil være på nivå med den i USA, dvs. MSRP + salgsskatt/moms. Prisen før rabatt er i øyeblikket 1758*6*1,25 => NOK 12900,- (gjelder utgaven i matt svart).

I anledning av E-Trap lanseringen i Norge, så vil vi tilby en introduksjonsrabatt på forhåndsbestillinger mottatt før vår konteiner forlater USA.

Om det skulle være av interesse, så kan vi kontaktes på PM, epost eller mobil. Her er en peker til E-Trap sin produktside: Untitled Document
 

Kommentarer

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Endelig... :)
Meget spennende! Hva kommer prisen til å ligge på?
Edit: så prisen nå.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.900
Antall liker
13.156
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
om man er ute etter å ta ned en smal peak på kun en frekvens, hvor mye vil denne kunne tas ned?
mvh
Leif
 

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.383
Antall liker
3.558
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Håper noen jeg kjenner bestiller så jeg kan få hørt hvordan de virker;) Dette har jeg virkelig tro på, rart ingen har tatt de inn tidligere?
 

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Innlegg
2.181
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
For de med begrenset plass i rommet (men med behov for litt opprydding i bassen) - kan denne settes oppå en subwoofer/brukes som underlag?

Alternativet mitt er å sette en slik i det ene hjørnet bak fronthøyttalere, og en subwoofer på andre siden. Blir dette lite hensiktsmessig?
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Endelig...

Meget spennende! Hva kommer prisen til å ligge på?
Edit: så prisen nå.
Hyggelig å se at det ikke bare er jeg som er entusiastisk når det gjelder dette produktet :)

Dette er første gang jeg har lagt ut en annonse på HFS før produktet er å finne på våre hjemmesider, he-he.

Merk at prisen i annonsen ( NOK 12 900,- ) for standard svart utgave) er før rabatt. Veiledende pris for hi-gloss versjonen kommer på NOK 16 500,- og da har vi ikke tatt noen fortjeneste på tillegget i pris. Dette gjelder utførelsen i svart hi-gloss. For finish i hvit hi-gloss eller andre hi-gloss farger, så har vi ikke mottatt noen informasjon om tillegg enda.

De som ønsker å vite rabattert pris må ta kontakt.

Alan
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
om man er ute etter å ta ned en smal peak på kun en frekvens, hvor mye vil denne kunne tas ned?
mvh
Leif
Selv 1 stk er meget effektiv etter hva testene viser, men jeg vil tro at effekten er avhengig av størrelsen på rommet og muligens andre forhold. Vi har jo ingen førstehåndserfaring på dette produktet enda, men min fysiske forståelse sier meg at det bare er å øke antall E-Traps i et rom for å øke effekten, gitt at det er en egenfrekvens hvis trykknode er utbredt nok til å huse flere E-Traps, hvilket slike egenfrekvenser i de fleste tilfeller er. Prisen blir naturligvis deretter.

Vi vil i alle fall tilby opp til flere E-Traps for hjemlån, så kan du teste før kjøp :)
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.539
Antall liker
27.477
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
om man er ute etter å ta ned en smal peak på kun en frekvens, hvor mye vil denne kunne tas ned?
mvh
Leif
Selv 1 stk er meget effektiv etter hva testene viser, men jeg vil tro at effekten er avhengig av størrelsen på rommet og muligens andre forhold. Vi har jo ingen førstehåndserfaring på dette produktet enda, men min fysiske forståelse sier meg at det bare er å øke antall E-Traps i et rom for å øke effekten, gitt at det er en egenfrekvens hvis trykknode er utbredt nok til å huse flere E-Traps, hvilket slike egenfrekvenser i de fleste tilfeller er. Prisen blir naturligvis deretter.

Vi vil i alle fall tilby opp til flere E-Traps for hjemlån, så kan du teste før kjøp :)
Det hadde vært kjempeinteressant å teste ut en slik en! Finnes det en liste å skrive seg på?

mvh
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
For de med begrenset plass i rommet (men med behov for litt opprydding i bassen) - kan denne settes oppå en subwoofer/brukes som underlag?

Alternativet mitt er å sette en slik i det ene hjørnet bak fronthøyttalere, og en subwoofer på andre siden. Blir dette lite hensiktsmessig?
Selve E-Trap'en veier ikke mere enn 15 kg, så den kan nok settes opp på en større subwoofer. men husk at hele poenget er å plassere denne i trykknoden til den egenfrekvensen du ønsker å dempe. Sånn sett høres det lurere ut å sette den i det ene hjørnet da dette er et sted hvor mange egenfrekvenser sammenfaller.
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Det hadde vært kjempeinteressant å teste ut en slik en! Finnes det en liste å skrive seg på?

mvh
Ja, vi setter kunder på venteliste for hjemlån i den rekkefølgen forespørslene kommer inn. Du er herved førstemann :)

Men send oss fullt navn og epost slik at vi kan ta kontakt når produktet er tilgjengelig for utlån.

NB! Om du ikke kan hente E-Trap'en hos oss i Asker, men må få den sendt, så vil du måtte dekke frakt frem og tilbake selv. Om man vet om flere interesserte i sitt området, så kan man jo dele på fraktkostnadene. Om du er medlem i et laug, så burde det i alle fall være greit å få til :)

Alan/X3MHC
 
Sist redigert:

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.900
Antall liker
13.156
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
ok takk
for svar
mitt rom er "tilknyttet" enormt mange kubikk, så da spørs det hva den klarer å dra ned
åpent volum i tilknytning til og inklusive stuen er ca 250kubikkmeter
mvh
Leif
 
K

Khanate

Gjest
Noterte meg plutselig at dette var en bransjetråd. Slettet derfor inlegget da det ville passe bedre i en annen tråd.
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
ok takk
for svar
mitt rom er "tilknyttet" enormt mange kubikk, så da spørs det hva den klarer å dra ned
åpent volum i tilknytning til og inklusive stuen er ca 250kubikkmeter
mvh
Leif
Jeg har sett resultater fra bruk av E-Trap som ligger 10-20 ganger høyere i effekt enn passive bassfeller, inkludert resonatorer. Så jeg ville absolutt ha vurdert et hjemlån om jeg var deg, spesielt om du har anledning til å hente E-Trap'en hos oss.

mvh
Alan/X3MHC
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Endelig...

Meget spennende! Hva kommer prisen til å ligge på?
Edit: så prisen nå.
Hyggelig å se at det ikke bare er jeg som er entusiastisk når det gjelder dette produktet :)

Dette er første gang jeg har lagt ut en annonse på HFS før produktet er å finne på våre hjemmesider, he-he.

Merk at prisen i annonsen ( NOK 12 900,- ) for standard svart utgave) er før rabatt. Veiledende pris for hi-gloss versjonen kommer på NOK 16 500,- og da har vi ikke tatt noen fortjeneste på tillegget i pris. Dette gjelder utførelsen i svart hi-gloss. For finish i hvit hi-gloss eller andre hi-gloss farger, så har vi ikke mottatt noen informasjon om tillegg enda.

De som ønsker å vite rabattert pris må ta kontakt.

Alan
Hvis dette fungerer som vist skulle det bare mangle med entusiasme. Prisen ligger jo nokså lavt i forhold til hva man må betale for passive bassfeller som "suger" to noder, for ikke å snakke om plassen den sparer.

Bare send en PM om rabatert pris til meg på en standard svart.

Spørsmål: Vet du om den vil fungere som en vanlig bassfelle på andre frekvenser (for eksempel heve en suckout ved siden av peaken som blir fjernet)? Synes det var lite forandring på frekvensene rundt noden bassfellen er innstilt på. Spiller egentlig lite rolle, men kjekt å vite.
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Mitt inntrykk fra publiserte artikler/omtaler er at den er temmelig smalbåndet. På produktarket, som kan lastes ned fra produktsiden (linket til øverst i annonsen), så står det under Contour på side 2: "Note: The range of the Q is from narrow to very narrow".

Dog, om du ser på bildet under, så ser det ut som om E-Trap'en er med på å jevne ut en dip mellom to topper, hvilket i så fall er nøyaktig hva man ville ønske. Bildet er hentet fra AES paperet http://www.x3mhc.no/dokumenter/AES2004paper_E-Trap.pdf

etrap_fig3.png
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Sjekk hvor ekstremt effektiv E-Trap'en er i vannfallseksemplet under (sakset fra tyske Studio Magazin 12/11). Begge egenfrekvensene faller langt brattere når E-Trap'en er i bruk, og den ene er redusert med mere enn 30 dB i løpet av relativt kort tid. Håper dette virker oppmuntrene på deg, Leif.

etrap_wf3d.png
 

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
1.911
Antall liker
273
Torget vurderinger
11
En av gutta i klubben har hatt en slik ett års tid. Han er storfornøyd. Virket som den fungerer godt etter hva vi fikk demonstrert.

McLaren
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.965
Antall liker
6.050
Torget vurderinger
32
En av gutta i klubben har hatt en slik ett års tid. Han er storfornøyd. Virket som den fungerer godt etter hva vi fikk demonstrert.

McLaren
Watt har vært på hjemmebesøk hos ham også.

Roy
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Ja, det var en på forumet her som nevnte det til meg på telefonen. Hyggelig å høre at det finnes erfaring med produktet ifra før og at erfaringene er positive.

En sak til som er positiv, er at våre kunder i Skandinavia betaler 2000 kroner mindre enn kunder i Europa takket være vår konteinerfrakt ifra USA. Vi er m.a.o. i stand til å holde samme prisnivå som i USA, bortsett fra at salgsskatten (moms) er høyere her til lands.
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Korreksjon: Tillegget for høyglans finish blir 25% høyere da jeg i farten glemte å legge til moms. Vi betaler produsenten $600 for hi-gloss jobben som er satt ut til en underleverandør. I norske kroner tilsvarer dette: 600*6*1,25 = NOK 4500.

Prisen på høyglans utgaven blir derfor NOK 17 400 og ikke NOK 16 500 som jeg kom i skade for å skrive. Prisen gjelder for øvrig uansett farge, så hvit høyglans koster da m.a.o. det samme som svart høyglans. Vi tar fortsatt ingen fortjeneste på dette tillegget (selv om staten nå får sine 25%).

Vi forbeholder oss retten til å justere priser uten forvarsel, spesielt i og med at dette er nye produkter i vår portefølje.

Alan/X3MHC
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Vi er forresten i dialog med produsenten om en type 2 av E-Trap beregnet på små rom hvor egenfrekvensene ligger over 65 Hz som jo er øvre virkeområdet til dagens versjon.

Jeg ser for meg en E-Trap type 2 som f.eks. dekker intervallet 60-120 Hz. I følge konstruktøren, så er i alle fall 100 Hz mulig med samme design som dagens:

The etrap has an internal frequency trim control and it can be adjusted up to 100 perhaps 120.
Alan
 
Sist redigert:

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100

Stalewinter

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
112
Antall liker
157
Torget vurderinger
1
E-trap funker

Det er jeg som har hatt E-trap ett års tid og den funker som foreskrevet. Jeg klarer riktignok ikke å få tatt ned problemfrekvensen mer en rundt 5 db. Men den er lav, 37 hz, og man måtte ha to store hemzholzere for å gjøre det samme passivt. Boksen tar ikke bort dynamikk slik som elektronisk eq vanligvis gjør og den tar bort mesteparten av vannfallet. Er det noen som er interessert og bor i Oslo-omerådet, kan man ta en tur bortom meg på kveldstid. Bare send meg en privat melding.

For øvrig synes jeg prisen fra norsk importør virker grei. Jeg endte på nesten 10 000 kroner for min importert fra USA. Det tok nesten et halvt år og da den kom frem måtte jeg forandre til europeisk strøm. Selv om den var bestilt med europeisk strøm. Bare en liten advarsel til de som hadde tenkt å importere fra USA.
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Takk for hyggelige ord.

Jeg vet ikke om du bestilte din E-Trap direkte ifra Bag End, men i så fall er dette ikke lenger mulig siden Norge nå er dekket.

I tillegg tror jeg at prisen i USA muligens har gått opp siden du bestilte din E-Trap. I alle fall så var prisen den gangen den ble først introdusert i markedet $1500. Senere steg den til en pris rett under $1600, mens den nå altså koster $1758 (før salgsskatt).

Siden veiledende pris for Norge er gitt ved 1758*6*1,25, så vil jeg forvente at det ikke er mye å tjene, om noe i det hele tatt, dersom man importerer selv. Man er i så fall avhengig av at den amerikanske forhandleren gir en rabatt som er høyere enn fraktkostnadene (gitt at vekslingskursen ligger rundt 6).

Og siden den amerikanske forhandleren ikke har anledning til å bestille en 230 V utgave fra Bag End, så vil man i tillegg motta en 120 V utgave (som nevnt i forrige innlegg).

Skulle det i tillegg oppstå en feil med produktet og man har importert selv, så blir det kostbart og tidkrevende å få feilen utbedret.

M.a.o. så er det bare for meg å ønske potensielle E-Trap kunder velkommen til oss og å påpeke at produktet koster 2000 kroner mindre i Skandinavia enn i f.eks. Tyskland :)

Alan
 

Stalewinter

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
112
Antall liker
157
Torget vurderinger
1
Helt enig med importør her. Hadde det vært importør da jeg bestilte hadde jeg brukt dem :)
 

Gjallarhorn Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
26.02.2010
Innlegg
1.653
Antall liker
1.624
Sted
Heggedal, Asker
Torget vurderinger
100
Oppdatering!

Da har endelig vår 20 fots konteiner med TubeTraps og E-Traps ankommet fra USA. Det tok ekstra lang tid å bygge ordren vår denne gangen siden forsendelsen skulle inkludere diverse IsoDamp produkter fra ASC til bygging av vårt nye demorom.

I tillegg måtte vi doble vår E-Trap ordre underveis p.g.a. den uvanlig store interessen her på forumet. Takker :)

Så nå skulle vi ha nok av enheter på lager; 16 stk i standard svart finish, 8 stk i glossy svart og 4 stk i glossy hvit. Vi har flere enheter i demo som er beregnet på hjemlån/test. Så da er det bare å angripe frekvenskurven folkens (til den flater ut, he-he) med et av markedets aller kraftigste akustiske virkemidler.

Her er en lenke til våre handlesider (lagerstatus vil bli oppdatert snarlig): X3MHC - Handel etter varemerke

Alan/X3MHC
 

Tand

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.12.2002
Innlegg
1.229
Antall liker
1.370
Nå har jeg hatt min Bag End E-Trap noen måneders tid og jeg kan ikke annet enn skryte av den og konstatere at den fungerer utrolig bra! I tillegg så har Alan gitt meg strålende service oppunder prosessen med å teste den ut. Hos meg så bidrar den sterkt med å dra ned en peak jeg har rundt 37-38 hz som man kan se på målinger gjort i mitt rom.

God Påske!

Blå med E-Trap
Grønn uten E-Trap

Måling 080217.jpg
 

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.785
Antall liker
1.983
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Butikken hans er en butikk jeg blir mer og mer glad i, og kommer nok til å legge igjen noe penger der etter hvert.

Høyt kunskapsnivå, bra personlighet, kanon service og knall produkter!
 

alphamale

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.11.2007
Innlegg
5.648
Antall liker
4.066
Sted
Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
Nå har jeg hatt min Bag End E-Trap noen måneders tid og jeg kan ikke annet enn skryte av den og konstatere at den fungerer utrolig bra! I tillegg så har Alan gitt meg strålende service oppunder prosessen med å teste den ut. Hos meg så bidrar den sterkt med å dra ned en peak jeg har rundt 37-38 hz som man kan se på målinger gjort i mitt rom.

God Påske!

Blå med E-Trap
Grønn uten E-Trap

Vis vedlegget 435439
Ser jo bra ut det der. Er det en ellerflere du har? Ser frem til en lytt:)
 

Tand

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.12.2002
Innlegg
1.229
Antall liker
1.370
Nå har jeg hatt min Bag End E-Trap noen måneders tid og jeg kan ikke annet enn skryte av den og konstatere at den fungerer utrolig bra! I tillegg så har Alan gitt meg strålende service oppunder prosessen med å teste den ut. Hos meg så bidrar den sterkt med å dra ned en peak jeg har rundt 37-38 hz som man kan se på målinger gjort i mitt rom.

God Påske!

Blå med E-Trap
Grønn uten E-Trap

Vis vedlegget 435439
Ser jo bra ut det der. Er det en ellerflere du har? Ser frem til en lytt:)
Har 1 stk. Fungerer veldig bra!

Neste uke passer her. Send meg bare en sms når det passer deg :)
 

Informasjon om bruker

Gjallarhorn Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.624
Link til alle artikler
212
Gjallarhorn Audio sine annonser
Bransjenyheter
Besøk oss på Oslo HiFi Show nå i helgen

Besøk oss på Oslo HiFi Show nå i helgen

  • 0
Vi har intet mindre enn 6 Norgeslanseringer under Oslo HiFi Show nå i helgen. Du finner oss på rom 106 og 108 i første etasje. Under kan du se hvilke produkter det er Norgespremiere på. Velkommen...
Fortsett
Bransjenyheter
Gjallarhorn lanserer franske B.audio i Norge

Gjallarhorn lanserer franske B.audio i Norge

  • 5
B.audio er et forholdsvis nystartet firma, men de har i løpet av kort tid blitt anerkjent for sitt gode design og høye lydkvalitet. Firmaet ble grunnlagt i 2016 av brødrene Cédric og Sébastien...
Fortsett
Bransjenyheter
Sveitsiske Stenheim endelig i Norge

Sveitsiske Stenheim endelig i Norge

  • 10
Varemerket Stenheim ble etablert i 2010 av fem elektronikkingeniører som tidligere hadde jobbet i det sveitsiske high-end firmaet Goldmund. Deres første høyttaler, Alumine, ble lansert i 2011...
Fortsett
Bransjenyheter
Gjallarhorn showroom holder stengt i romjulen

Gjallarhorn showroom holder stengt i romjulen

  • 6
Vi lar julefreden senke seg og holder vårt showroom stengt i romjulen. Men vår nettbutikk vil være betjent og det vil fremdeles være mulig å hente varer på vår adresse ved kjøp eller hjemlån i...
Fortsett
Bransjenyheter
Juletilbud på Harbeth (-25%)

Juletilbud på Harbeth (-25%)

  • 0
Det blir juletilbud på Harbeth ut desember for å få ned vår lagerbeholdning. Alt av modeller, bortsett fra toppmodellen, er på lager i de fleste finisher. Merk at tilbudet om 25% rabatt på...
Fortsett
Bransjenyheter
Juletilbud på SPEC (-25%)

Juletilbud på SPEC (-25%)

  • 0
Vi kjører juletilbud på SPEC i hele desember ved å tilby 25% rabatt på alle produktene som befinner seg på lager. SPEC sine integrerte forsterkere er unike klasse D forsterkere med lav effekt...
Fortsett
Topp Bunn