Er det noen som har formeninger om lydkvaliteten mellom Dynavector XX2MKII og Lyra Kleos. Jeg kan få byttet inn min Lyra Kleos med en ny Dynavector XX2mkII. Jeg kjenner godt XX2, men er dette smart. Har ikke fått lyttet på "Kleggen" enda. 
Men om du ikke liker Kleos, er det like dårlig butikk å kjøpe den..?Luksusproblem, ja... hva er ikke det i denne bransjen?
Problemet er at jeg ser at XX2" er mye billigere i utlandet.
XX2 koster €1033 og Kleos koster €1768. Hvis pris er hva en får, så er vel dette en dårlig butikk for meg.
Men om du ikke liker Kleos, er det like dårlig butikk å kjøpe den..?Luksusproblem, ja... hva er ikke det i denne bransjen?
Problemet er at jeg ser at XX2" er mye billigere i utlandet.
XX2 koster €1033 og Kleos koster €1768. Hvis pris er hva en får, så er vel dette en dårlig butikk for meg.
Det er et hav av forhandlere som selger blant annet Dyna. Jeg har handlet mye fra eks analogueseduction.net. Dem trekker fra VAT når du handler og du må betale mva her. Det sikreste er vel å handle fra PlanetSnapa her i Norge. Tenker da først om fremst på support og garanti.Blev litt nysjerrig på hvor man får kjøpt XX2 for 1k€, noen link?
Det er vel GBP og ikke euro tenker jeg.Blev litt nysjerrig på hvor man får kjøpt XX2 for 1k€, noen link?
GBP 1.049 på analogueseduction.net. turntableworld.co.uk har den til GBP 999 (ca. 1180 Euro?). Jeg har ikke greid å finne den til 1.000 Euro noen plass. Ikke gæli priser da.Det er et hav av forhandlere som selger blant annet Dyna. Jeg har handlet mye fra eks analogueseduction.net. Dem trekker fra VAT når du handler og du må betale mva her. Det sikreste er vel å handle fra PlanetSnapa her i Norge. Tenker da først om fremst på support og garanti.Blev litt nysjerrig på hvor man får kjøpt XX2 for 1k€, noen link?
Har du laget en konto med korrekt adresse og lagt den i handlevognen?GBP 1.049 på analogueseduction.net. turntableworld.co.uk har den til GBP 999 (ca. 1180 Euro?). Jeg har ikke greid å finne den til 1.000 Euro noen plass. Ikke gæli priser da.Det er et hav av forhandlere som selger blant annet Dyna. Jeg har handlet mye fra eks analogueseduction.net. Dem trekker fra VAT når du handler og du må betale mva her. Det sikreste er vel å handle fra PlanetSnapa her i Norge. Tenker da først om fremst på support og garanti.Blev litt nysjerrig på hvor man får kjøpt XX2 for 1k€, noen link?
Jo, de prisene er jeg kjent med, mener att Walrus hifi antydde 950£ sist jeg spurte han (2012)GBP 1.049 på analogueseduction.net. turntableworld.co.uk har den til GBP 999 (ca. 1180 Euro?). Jeg har ikke greid å finne den til 1.000 Euro noen plass. Ikke gæli priser da.Det er et hav av forhandlere som selger blant annet Dyna. Jeg har handlet mye fra eks analogueseduction.net. Dem trekker fra VAT når du handler og du må betale mva her. Det sikreste er vel å handle fra PlanetSnapa her i Norge. Tenker da først om fremst på support og garanti.Blev litt nysjerrig på hvor man får kjøpt XX2 for 1k€, noen link?