Mat, drikke og røyk Du er tøff og rik om natten

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Innlegg
512
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Hvorfor er det så mange som sender meg PM og/eller e-mail natt til lørdag og søndag, ofte i 3-4 tiden, for å avtale kjøp av høyttalere eller forsterkere?

Dagen(e) etter hører jeg ikke mer fra dem....



drunk.jpg
 
L

lasse5214

Gjest
Hehe, du er ikke alene om det.
Med en Pm om at jeg må selge noe først
på ferie, arve penger osv....
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
er du sikker på at det ikke er helgenissene som er på ferde
 
T

Tittentei

Gjest
Hvorfor er det så mange som sender meg PM og/eller e-mail natt til lørdag og søndag, ofte i 3-4 tiden, for å avtale kjøp av høyttalere eller forsterkere?

Dagen(e) etter hører jeg ikke mer fra dem....



Vis vedlegget 204773
Begynn å ta betalt via Paypal. Da kan du ta instant betaling via kreditt- og debetkort på stedet, haha.
 

espen-hj

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.08.2010
Innlegg
93
Antall liker
22
Torget vurderinger
4
Følelsen av å være både tøff og rik forsvinner nok fort dagen derpå om det er noen trøst :) Mye useriøse henvendelser
 

RojohII

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2011
Innlegg
4.423
Antall liker
1.850
Sted
Karmøy - Rogaland
Hvorfor er det så mange som sender meg PM og/eller e-mail natt til lørdag og søndag, ofte i 3-4 tiden, for å avtale kjøp av høyttalere eller forsterkere?

Dagen(e) etter hører jeg ikke mer fra dem....



Vis vedlegget 204773
Er jo kjedelig å forfatte et 3000 ord langt gjensvar hvis det forsvinner i intet. En enlinjer avsluttet med ? koster ikke meget.
 

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Innlegg
512
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Fått en useriøs henvendelse du også ? :) Rune G
en? LOL, jeg er for tiden så fed up med "ekspertene" her på Sentralen at jeg kun annonserer på Finn.
Noen sprø henvendelser fra Finn også, men da har jeg kun en kilde å forholde meg til.

Har på følelsen at mange her er såkalte "know-it-all", utrolig at folk kan være så belærende i en situasjon da de skal kjøpe.
Take it or leave it, eller hold kjeft er min silent message til disse "ekspertene"

Noen er så feige at de sender e-mails uten å si hvem de er, og når jeg spør om deres nickname her på sentralen så blir de helt tause, hører ikke mer fra dem.
Jeg mistenker at det er de som er mest aktive her i forumet, de som aldri selger eller kjøper noe som helst, og som har flere kontoer på HFsentralen :D
 

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Innlegg
1.621
Antall liker
931
Det er nok folk som har det som hobby nr.1', både her på sentralen og på finn, å sende spørsmål og antyde kjøp, for så å besinne seg.
Mye unødvendig korrespondanse,men slik er det.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
hvordan type mennesker er det som holder på sånn? kjøp på den prisen som er oppgitt eller hold seg unna!!
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.501
Antall liker
102.758
Torget vurderinger
23
Jeg husker godt første gangen jeg drakk..

Jeg ble både rik, sterk og vakker!

Så opprant hverdagen.

Men det er en uting det der med den overmodige kjøpetrangen som følger en drømmesegbortpils eller syv. Elektronisk dekksparking kan være vel så irriterende som den klassiske fysiske varianten. Pay up or shut up er det som gjelder!
 
U

Utgatt11378

Gjest
Det er nok folk som har det som hobby nr.1', både her på sentralen og på finn, å sende spørsmål og antyde kjøp, for så å besinne seg.
Mye unødvendig korrespondanse,men slik er det.

...snakker vi da her om de som sender spørsmål til selger, og lurer på , kosmetisk og teknisk tilstand, eller de som sier at "den tar jeg" for så å forsvinne !?

Vh

S
 

RuneG

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.02.2011
Innlegg
512
Antall liker
176
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
37
Det går som regel i; "Ser din annonse på et par xxx høyttalere, jeg er interessert i disse" og "Hvorfor selger du?"

Og en gang, kun en gang, i frustrasjon svarte jeg; "Hvis du kun er interessert, vennligst kontakt meg når du har kommet lenger en kun interessert og har bestemt deg for å kjøpe. Og hvorfor spør du om hvorfor jeg selger, hvorfor vil du vite akkurat det? Forresten, det er oppgitt i annonsen ang. grunnen til at jeg selger disse høyttalerene."

Når alt kommer til alt så ser jeg på det med et smil....., men samtidig litt oppgitt :)
 
Topp Bunn