Takk for detGratulera med nye høyttalere, ser mektig ut den veggen din nå![]()
Takk for detGratulera med nye høyttalere, ser mektig ut den veggen din nå![]()
Jeg hadde tidligere tenkt å lære meg bare et enkelt riff ala Back In Black (jeg vet for øvrig ikke om det er enkelt...), men det blir nok med tankenAldri for seint å lære seg å spille gitarhar sjøl en plan om å gjenoppta gamle klimpringer. Du har utrolig mye fint musikkrelatert stående.
Det er sykt når man tenker på hvor røslige Everest faktisk er!Her er for øvrig en interessant sammenligning...
Du må bare ikkje slutte å spele...Det må nok være et resultat av alt finstøvet som virvler rundt i lufta når det dras på...![]()
![]()
Ja de er store! Jeg blir fremdeles nesten litt overrasket hver gang jeg kommer inn i rommet…Det er sykt når man tenker på hvor røslige Everest faktisk er!
For ikke å snakke om forskjellen mot mine egne høyttalere
Vis vedlegget 1218118
Jeg har jo ikke rukket å få tømt hodet for dumme ideer før nye dukker opp! Dette kan bli det dyreste året i manns (eller rettere sagt Dolbytors…) minne og det med god margin…Nå begynner det å nærme seg noe! Toskefabrikken sin første forforsterker med streaming![]()
![]()
McIntosh CS7500 2-Channel Streaming Preamplifier
Features Qobuz Connect, Spotify Connect, TIDAL Connect, HDMI ARC, Roon Ready, and premium audio performance.www.mcintoshlabs.com
Kjør på!Her er et eksempel på nye og "lure" ideer. Jeg har akkurat skrytt av at jeg har 13 stk. Marshall forsterkere, men jeg sa jo at de var små! Hvis dette skal gjenskapes sånn noenlunde riktig så trenger jeg to til av en viss størrelse og dessverre så er ideene der….![]()
Vis vedlegget 1218591 Vis vedlegget 1218592
Det er litt vanskelig akkurat det der… De har ingen verdi etter at man har brukt dem heller…Pengane har ingen verdi før du har brukt dei!
Takk for et kort men hyggelig besøkFor å si det slik, Heilung blir mektig hos Mr. Dolbytor![]()
Ikke alle som kan skryte over å være langt smalere enn høyttalerne sineTakk for et kort men hyggelig besøk![]()
Jeg kom visst med på et bilde der. Jeg får skylde på vidvinkel at jeg ser så bred ut…![]()
![]()
Jeg er sånn sett "heldig" som har så brede høyttalere…Ikke alle som kan skryte over å være langt smalere enn høyttalerne sine![]()
Ja det skulle vært motsatt! Da hadde jeg vært høy, tynn og kanskje mørk…Hekkans elendige vidvinkel!!
Helt klartInvestere i breie høgtalara sånn at livvidda ser smal ut; Det høres ut som et prinsipp fleire burde etterleve![]()
Faktisk er det mobilkameraet som har skylda her!!Takk for et kort men hyggelig besøk![]()
Jeg kom visst med på et bilde der. Jeg får skylde på vidvinkel at jeg ser så bred ut…![]()
![]()
Det høres betryggende utFaktisk er det mobilkameraet som har skylda her!!
Det som er lett for deg er kanskje ikke lett for meg…Hvordan går det med Trinnov Nova?
![]()
Lett å sette opp i hvertfall!
@MakkinTosken er mye bedre enn meg, men minste som trengs å gjøres er følgende:Det som er lett for deg er kanskje ikke lett for meg…
Nova har for øvrig vært på "ferie" i Porsgrunn i hele vår/sommer, men jeg fikk den igjen sammen med Jubileene. En eller annen gang så kommer den nok i drift, men foreløpig så ligger den veldig godt i esken sin i kjelleren![]()
Latkuk heter det…Det er ikke noe særlig snilt å avsløre latsabber på den måten, @Proethifi
Ja det kan være, men til mitt enkle bruk så fant jeg nå ut av minidsp’en min ganske kjapt. Nova var koblet opp på nett en stund, men for meg så virket det ikke like enkelt å komme i gang med den…Jeg mener og dette er overkommelig. Mer stress med minidsp.