Takk for detGratulerer med ny McSnurreKronen på verket i McAlteret
![]()
|
Takk for detGratulerer med ny McSnurreKronen på verket i McAlteret
![]()
Takk for det! Det stod mellom denne og en demobrukt MT10 og det var litt vanskelig å bestemme segGratulerer med ny snurre! Kunne vel ikke valgt noe annet som matchet bedre![]()
Tina var rå på sitt beste, så henne live 6 ganger, skuffet aldri.Jeg og fruen så Tina Live på NRK TV sent i går. Jeg hadde ikke sett denne konserten før og den var veldig bra. Den dama er et fyrverkeri og hun er vel 70 år når dette er spilt inn. Anbefales til dem som liker Tina Turner
Vis vedlegget 902879 Vis vedlegget 902880 Vis vedlegget 902881 Vis vedlegget 902882 Vis vedlegget 902883 Vis vedlegget 902884
Ja Tina var rå! Jeg fikk med meg konserten i Spektrum i 96 (?), men kunne gjerne vært på flereTina var rå på sitt beste, så henne live 6 ganger, skuffet aldri.![]()
Ja man må bare holde seg langt unna finn hvis man har bestemt seg for å roe ned shoppingen, det er det dummeste man kan gjøre å "bare se litt for morro" på finnSelv om man risikerer å bli kalt for drøvtygger hvis man snakker om været, så tar jeg sjansen…. Etter mye kaldt vær og to dager med totalt 70-80cm snø, så har vi endelig fått fint vær med pluss grader og en del sol. Man hører at snøen smelter når man er ute og da kan vi omsider snakke om vårtegn selv om det er langt over 1m med snø her…
Faens Finn altså! Nå har jeg såvidt fått MT5 inn døra og lovet meg selv dyrt og helligt at NÅ skal lommeboka strupes igjen, men jommen dukket det ikke opp noe som jeg bare MÅ ha! Dette har selvfølgelig ikke noe med meg å gjøre og det 100% Finn sin skyld![]()
Hva er det nå du bare må ha? Komplett Vikingarna å Lasse Stefanz samling på vinyl??Selv om man risikerer å bli kalt for drøvtygger hvis man snakker om været, så tar jeg sjansen…. Etter mye kaldt vær og to dager med totalt 70-80cm snø, så har vi endelig fått fint vær med pluss grader og en del sol. Man hører at snøen smelter når man er ute og da kan vi omsider snakke om vårtegn selv om det er langt over 1m med snø her…
Faens Finn altså! Nå har jeg såvidt fått MT5 inn døra og lovet meg selv dyrt og helligt at NÅ skal lommeboka strupes igjen, men jommen dukket det ikke opp noe som jeg bare MÅ ha! Dette har selvfølgelig ikke noe med meg å gjøre og det 100% Finn sin skyld![]()
Jeg sier bare "Fåkk Finn"Ja man må bare holde seg langt unna finn hvis man har bestemt seg for å roe ned shoppingen, det er det dummeste man kan gjøre å "bare se litt for morro" på finn![]()
Jeg skulle ønske at det var dem (eller kanskje ikke…Nye blokker? Ser det er noen 1,2 ute nå![]()
Hvis du ønsker rapport her ifra, så kan jeg trøste deg med at det grått her også i dag…Fine bilder..... Her er det overskyet, luftfuktigheten har sunket noe siden 11 i dag, temperatur er konstant på minus så lite tining, og jeg vurderer å strå innkjøring. Dette i motsetning til i 1933 hvor snø var i ferd med å forsvinne i området og Vidar Theisen kom til verden i mai.. Forøvrig er vår fint. Nå over til Karasjok..
![]()
Takk for detDet er så herlig å oppleve et menneske som til de grader koser seg med anlegget.![]()