Dolbytor’s 2 ville anlegg, var nylig i hans hifi himmel

supercharger2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2003
Innlegg
272
Antall liker
377
Torget vurderinger
1
Du verden du verden pleier Roar Stokke å si og fortsetter gjerne med, det der kan du gjøre meget bedre……vel det kunne ikke jeg si etter demo hos Tor i Bykle! Begge hans to rom er ned-dynget av svinaktig flotte McIntosh produkter kombinert med top of the line Klipsch fronter i begge rom. og på toppen sv det hele er begge rommene kraftig akustisk behandlet og det ene rommet har 6X24» subber i svære spesialbygde kasser, det andre rommet har 8X18» subber i litt mindre kasser. Lyden i stereorommet var rett og slett fantastisk og tonalt akkurat som jeg selv liker den. Og begrepet bass kan for de fleste få en ny dimensjon på alle tenkelige måter. Stående applaus fra meg👌👌Kino rommet er jo like mye et stereo rom men med storskjerm og projektor med sykt bra bilde. Og dette rommet er bygget som et rom i rommet med lydtett dør. Snakk om å holde godlyden for seg selv. Både Klipschhorn i stereorommet og Klipsch Palladium 39F i kinorommet var langt fra masete eller gnålete som jeg trodde Klipsch lett kunne være. Helt silke var det! Heldigvis kunne jeg hjelpe litt til i kino rommet med å rydde opp i en peak i bassen. Tor skal ta det siste lille selv. Han har gjort den jobben allerede i stereo rommet. Veldig inspirerende besøk og gjestfritt til tusen🤩Det frister til gjentagelse.
 

Vedlegg

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
7.187
Antall liker
22.829
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Takk for en flott omtale og det var veldig hyggelig å ha deg på besøk! Jeg tar gjerne et nytt besøk (y)

Fruen for øvrig på "vift" så jeg sitter å spiller litt Uber nå…🔊🔊🔊 🍺:ROFLMAO:
 
Topp Bunn