Digital forforsterker

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
76
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Valentino skrev:
Tja, på meg virker det som at noen er avhengige av å se hva det spilles på for å høre hvordan det låter.

Men vi er til de grader off topic nå. Jeg står av.
Jupp, enig - men send meg gjerne en forklaring på hva du mener - fulgte deg dessverre ikke helt på siste utsagnet...

Robin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2007
Antall liker
36
Torget vurderinger
3
Jeg har bygd den første versjonen av buffalo, som ikke er helt den samme som selges idag. Er enda ikke helt sikker på hvem jeg liker best av denne og DP DAC 8.0, men at den er bra er det ingen tvil om! Låter utrolig nøytral og detaljert, kanskje en anelse lysere enn DP'en.
Den nye buffalo skal etter sigende være endel bedre enn den jeg har.

Selve byggesettet er også veldig bra laget. God dokumentasjon, godt merkede deler av god kvalitet osv. All SMD er loddet på, så hvis du er komfortabel med lodding av "vanlige/through-hole" komponenter er det bare å sette igang!

eiv skrev:
Det er en annen sak... Er det noen her på forumet som har bygget dette kitet?

Robin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2007
Antall liker
36
Torget vurderinger
3
TP har forresten to ulike alternativer til pre, enten "volumite" som styrer volumet digitalt (vha innebygd funksjon i DAC kretsen, altså ikke noen ekstra krets) og en analog passiv attenuator. Jeg har ikke bygd noen av disse selv (enda).

eiv skrev:
har sett litt på twistedpearaudio buffalo dac. Da kommer en pre utenom. Men dette kit'et ser ganske rimelig ut og tilbakemeldingene er veldig bra. Noen meninger ang dette?

Topp Bunn