DH Labs Silversonic nå hos Endpoint Audio

Vi er meget fornhøyde over nå å kunne tilby DH Labs Silversonic kabler i norge. DH labs har holdt på siden 1992 og er i dag også OEM leverandør og designer for 12 andre kabelprodusenter.
Her får man et meget variert kabelutvalg i en rekke forskjellige prisklasser. Vi har god erfaring med disse kablene i egne oppsett og mener helt klart at disse holder høy kvalitet uten at det nødvendigvis er i toppsjiktet av prissetting.

Sjekk ut utvalget på vår nye hjemmeside her: https://endpointaudio.no/produktkategori/kabler/



WHY SILVER SONIC?

Starting With The Best

Being engineers first, we emphasize superior materials and North American manufacturing, eliminating the “point of origin” questions that are so common today. While this philosophy certainly lowers our margins, it also allows us to make use of cutting edge technologies, far superior materials & more stringent manufacturing specifications.

Glass Master 3

Designed To Provide The Highest Level Of Sound Quality Possible
By combining the finest materials available in electrically efficient, noise canceling geometries, Silver Sonic cables are the most transparent way of carrying musical signals between audio components. Manufactured in the USA, Silver Sonic audio cables utilize a synergistic combination of silver and oxygen free copper conductors, advanced dielectrics, and vibration damping materials for superior performance.
Value Over Cost
Since 1992, our mission remains to produce high performance audio and video cables that deliver the highest level of sound and video quality available while outperforming cables that cost several times more. Satisfaction guaranteed for over 25 years.
BL-1-RCA-05

OFH-12

Recognized For Our Global OEM Partnerships
Whether you are and audiophile who simply loves music, one of the world’s finest recording/mastering studio’s, or an engineer looking to place a highly specialized cable under 1200 feet of water on the Atlantic Ocean floor, DH Labs is where your search for quality and performance begins. We are the OEM cable manufacturer of choice for many others in the industry, and well as the supplier of internal wiring for no less than 25 speaker and component manufacturers worldwide.
 

Vedlegg

Kommentarer

larkrla

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.11.2005
Innlegg
3.098
Antall liker
2.290
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
2
Må få lov å skryte av kjempefin service av Endpoint Audio;

Bestilte for 3 dager siden en signalkabel fra dette merket. Jeg har aldri handlet noe av dette firmaet før. Fikk umiddelbart melding om at den var i posten. Etter å ha hentet kabelen viste det seg at forhandler ikke hadde hatt den kabelen jeg bestilte på lager. Endpoint sendte meg da modellen over i hierarkiet, uten at jeg ble forsøkt overtalt til oppgradering e.l.

Dette for at jeg skulle slippe å vente lenge, og uten noen kostnad for meg.

Det kaller jeg fantastisk kundeservice, og det er garantert ikke siste gang jeg handler hos Endpoint Audio!
 

Informasjon om bruker

Endpoint Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.309
Link til alle artikler
252
Endpoint Audio sine annonser
Bransjenyheter
Canor Audio hos Endpoint Audio

Canor Audio hos Endpoint Audio

  • 1
Jeg er veldig fornøyd med å kunne re-introdusere Canor for det norske markedet, og gir i den forbindelse 15% avslag på alle produktene en kort periode nå i begynnelsen av april. Canor Audio har...
Fortsett
Bransjenyheter
Lockwood Loudspeakers hos Endpoint Audio

Lockwood Loudspeakers hos Endpoint Audio

  • 3
Jeg er meget fornøyd med å introdusere Lockwood for det norske markedet. Etablert i 1930, Lockwood har vært en av de mest foretrukne monitorer med over 1200 plateinnspillinger på ryggen. Så...
Fortsett
Bransjenyheter
Innbyttekampanje! Oppgrader til Lumin U2 - Eller få 15%

Innbyttekampanje! Oppgrader til Lumin U2 - Eller få 15%

  • 0
Ønsker du å oppgradere til en av markedets beste streamere? Lumin U2 har oppgradert prosessor, dedikert Low Noise USB til DAC utgang, all-in-one chassis, fiber nettverk, OG lineær...
Fortsett
Bransjenyheter
God Jul til alle!

God Jul til alle!

  • 9
Jeg ønsker alle en riktig God Jul, hvor kanskje både harde og myke pakker er det minst viktige. Det skjer såpass mye galskap i verden i dag, at den beste gaven vi kan gi er medmennesklighet...
Fortsett
Bransjenyheter
EMT 912HI - Test.

EMT 912HI - Test.

  • 0
EMT lanserte i 2022 nye utgaver av de legendariske tonearmene EMT 929 & 997. Disse er vesentlig oppgradert i forhold til forgjengerene og det legger man merke til med en gang man tar de ut av...
Fortsett
Bransjenyheter
10/10 For Lumin T3

10/10 For Lumin T3

  • 1
High End streaming blir stadig bedre, og Lumin leder an med superb lydkvalitet og brukervennlighet. Alltid blant de første til å implementere nyheter - og de første som fikk på plass Tidal MAX...
Fortsett
Topp Bunn