Det kom en plate i posten...

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Innlegg
149
Antall liker
0
Prøver meg på en ny bildetråd, aner ikke om den blir populær, men pakker i posten er alltid like spennende. Om enn det ikke er dyre High-End komponenter så syntes jeg det kan være spennende å se hvilke plater folk får i hus. Kanskje man kan plukke opp noen gode tips også?

Jeg fikk hele 4 hentelapper i posten i dag, viste seg at bare 2 av pakkene var annkommet postkontoret, men der var noen virkelige godbiter...

Første pakken inneholdt følgende fantastisk flotte plate:



Joachim Nielsen's - Nykter er endelig ute på limited vinylopplag. 350-500eksemplarer såvidt jeg har forstått. Selges på BigDipper for 179, sålenge lageret rekker da.. Platen ligger ann til å bli umåtelig etterspurt, og den går allerede på qxl for rundt 600kr.. Forstå det den som kan! (Den ligger jo til salgs på BigDipper til orginalpris enda..)

Jeg fikset meg like gjerne 3 eksemplarer når jeg først var i gang.. ;D



Tror verdien på disse kommer til å stige raskt etter de blir utsolgt.. Platen spilller nydelig, kommer med en stor plakat og et mindre bilde, flott lyd og fantastisk fint cover. Anbefales! Fikk i tillegg en flott Thulsa Doom 180g LP og en Mayhem plate (ja, jeg har vel litt sær musikksmak..) Thulsa Doom har jeg nesten aldri tidligere hørt, men det virker veldig spennende etter et par omdreininger på platespilleren.

Pakken fra acousticsounds som jeg har etterlyst kom også i dag. Den inneholdt 100innersleeves, en Cash plate og Bruce Springsteen's seeger session på dobbel 180g vinyl. En fantastisk flott plate på alle måter!




Har noen kvalitetstimer forran meg nå ja :D


Hadde vært spennende om noen andre også kunne legge ut godbiter som kommer med posten :)
 
J

Jurassic

Gjest
Selv om vinylsnurreren min ligger i deler i kjøkkenskapet så bestilte jeg Nykter nå ;D
 

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Innlegg
149
Antall liker
0
Juleaften hver dag fortiden!... 8)



 
Topp Bunn