Politikk, religion og samfunn Denne er kun for Deffe; Actor Laurence Fox Speaks out. (Lewis sin assistent Hathaway)

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Meghan og Harry rømte UK fordi hun ikke orket all «rasismen» les uk pressens vanlige søkelys....

Også med Laurence Fox....

Som etterhvert blir beskylt for å være rasist fordi han er hvit, av posh ætt og tillater seg å mene noe,,,,,

 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.525
Antall liker
7.853
Torget vurderinger
0
To sitater kommer meg i hu..

Slippery slope.
og
Vær forsiktig med å ønske deg noe, du riskerer å få det!
 

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Jøsses dette er jo HFS og gatas parlament i Oslo in a nutcase :)
 
Sist redigert:

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.525
Antall liker
7.853
Torget vurderinger
0
Jeg likte ham som skuspiller i den rollen som Lewis sin kollega, og etter at han har vist moralsk ryggrad i den grad han har gjort er jeg en ubetinget fan av mannen!
 

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
G

Gjestemedlem

Gjest
Jepps. jeg har så lite sans for denne nyrenoverte rasepolitikken. Jeez, disse neo-marxistiske raseteoriene kan folk stappe langt opp der solen aldri skinner. Hva du "identifiserer deg som" er rakende likegyldig.

Om jeg hadde tatt en DNA-test (har ikke men har vært litt fristet) hadde det sannsynligvis kommet frem at jeg var en gatemix så god som noen, med gener fra hele kloden, sikkert mange nok til at jeg kunne kalt meg neger fordi jeg har mørkt hår og ikke så lett blir solbrent, men har blå øyne likevel.

Men nå skal alt handle om gruppetilhørighet, enten det er medfødt, valgt eller bare ønsketenking. (som når Warren prøver å fremstille seg som indianer).

Jeg håper vi kommer videre og forbi den nye rasismen og nymarxistiske identitetpolitikken og begynner å se på mennesker som individer igjen, og ikke som representanter for en eller annen fiktiv eller reell gruppe!
 
G

Gjestemedlem

Gjest
"According to sociologist Anne Wortham, Ethno-race consciousness is “a psychological, conscious, and volitional level of awareness at which an individual perceives himself and others according to characteristics of the racial categories to which they belong and the ethnic groups with which they are affiliated.”
As one Evergreen graduate said, “Every moment of every day, I know that I am black and that it matters. I am a black woman before my name is [Ava Johnson], I am a black woman before I am a student, I am a black woman before I am a citizen of the United States of America.”


 

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Sport you on dis1.

Litt lengre nord på kysten din og enda lengre nord finnes det ættlinger fra spansk og portugisisk armada (les handelsskip som havarerte) og derav finnes det en del som har tydelige sydlandske trekk - så gode som noen. En tidligere nabo av meg er en av disse. Når man ser han er det vanskelig å tro at han er født og oppvokst her. For ordens skyld han ble født i god tid før sydenturisme ble noe tema.... :)

Slike gener kan komme med noen generasjoners mellomrom og på Island finnes det en 4-5 søsken hvor 2-3 er mørke og sydlandske og resten er nordisk utseende. Dette skyldes et fransk innslag noen generasjoner tilbake.

Forøvrig går det an å sjekke om en har neglebånd. Ingen proper afrikanere had det :)
 
Sist redigert:

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Interessant....har forøvrig noen fjerne slektninger i Lofoten... i følge krøniken...... og helloalotto andre steder in Noruega. Noen i Molde, Haugesund og Kragerø, Balestrand der?....

However... disse kom skikkelig ut av kurs... i 1870....

Den 25. november kl. 14.25, etter en 15 timers dramatisk ferd i nattemørket havnet ballongen på Lifjell i Telemark. Ballongføreren, ingeniør Paul Rolier og passasjeren Léon Bézier hoppet ut av ballongkurven. Ballongen med den tomme kurven fór videre og havnet til slutt i Krødsherad.
 
Sist redigert:
U

Utgatt24668

Gjest
Jepps. jeg har så lite sans for denne nyrenoverte rasepolitikken. Jeez, disse neo-marxistiske raseteoriene kan folk stappe langt opp der solen aldri skinner. Hva du "identifiserer deg som" er rakende likegyldig.

Om jeg hadde tatt en DNA-test (har ikke men har vært litt fristet) hadde det sannsynligvis kommet frem at jeg var en gatemix så god som noen, med gener fra hele kloden, sikkert mange nok til at jeg kunne kalt meg neger fordi jeg har mørkt hår og ikke så lett blir solbrent, men har blå øyne likevel.

Men nå skal alt handle om gruppetilhørighet, enten det er medfødt, valgt eller bare ønsketenking. (som når Warren prøver å fremstille seg som indianer).

Jeg håper vi kommer videre og forbi den nye rasismen og nymarxistiske identitetpolitikken og begynner å se på mennesker som individer igjen, og ikke som representanter for en eller annen fiktiv eller reell gruppe!
Det som er helt utrolig med denne venstreoritenterte identitetspolitikken er at den splitter oss basert på noen oppkonstruerte skiller. Hvis du ikke tilhører riktig gruppe så har du ingenting du skulle ha sagt. I tillegg har man gjerne et sett med flere negative egenskaper basert på tilhørigheten (eller postive).

Det er nesten slik at vi har funnet nye kategorier for å skille oss fra hverandre - for så å kunne restarte en god gammeldags rasisme.

I finansmiljøer og i næringsliv så blir skillene mellom bakgrunn hvisket sakte men sikker ut: Det er hvor god du er på fag, som kollega eller venn som betyr noe. I den mediaskapte debatten så skulle man tro at f.eks. norskpakistanere og etniske nordmenn lever helt fraskilt fra hverandre og ikke snakker sammen. Men - i de miljøene som ikke driver med kunstig splitting der det også mye mer toleranse for hverandre.

Problemet til sosialistene er at de lever godt på å fyre under identitetspoltikken - som en forvokst stråmann som de holder liv i for sin egne politiske agenda.
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.929
Antall liker
11.338
Sted
Ytterst i havgapet...
Prøver du i fullt alvor å påstå at det ikke spilles på rasisme på høyresida?? Og forresten, - jeg tilhører ikke venstresida, men i hvilke norske sosialistmiljøer driver man rasisme??
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.021
Antall liker
8.217
Torget vurderinger
1
Prøver du i fullt alvor å påstå at det ikke spilles på rasisme på høyresida?? Og forresten, - jeg tilhører ikke venstresida, men i hvilke norske sosialistmiljøer driver man rasisme??

SV. Her finner du hverdagsrasismen.
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.929
Antall liker
11.338
Sted
Ytterst i havgapet...
Nokså merkelig påstand, ettersom venstresida hele tiden beskyldes for å være de som inviterer til innvandringen.....
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.021
Antall liker
8.217
Torget vurderinger
1
Nokså merkelig påstand, ettersom venstresida hele tiden beskyldes for å være de som inviterer til innvandringen.....

Ja, men de behandler og omtaler dem som om de er mentalt tilbakestående og/eller multihandikappede......
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Litt om hvordan nymarxistene og de neorasistiske opererer.

 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.021
Antall liker
8.217
Torget vurderinger
1
...og jeg som trodde raseteori forsvant med Adolf og co...
 

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Neida, det grundige forskningmaterialet de utarbeidet gjennom flere tiår er dokumentert og arkivert og forsket Grundig på. Kortversjonen finnes i Mein Kampf I og II, 2 meget populære KampfWerk....
 

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Sånn R D med SWaDaKKedeMMikra zoom tror de har noen som helst intellektuell kapasitet.... SVs politikere på tinget skal "visstnok" ha høyest utdanningssnitt men, sånn er D altså med aKKeDeMMiKKra...
 
Topp Bunn