Bil, båt og motorsykkel Den store Motorsykkel-tråden.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.032
    Antall liker
    9.311
    Og lyden på 250en mann, lyden :) :) :)


    Eller 125 ccm 5 sylindere ?


    Herlig !!!!!
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.620
    Antall liker
    9.176
    Sted
    Trondheim
    Med mine musikkpreferanser må det bli en slik:



    Stilig sykkel. Men jeg skal ikke ha...

     

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.023
    Antall liker
    871
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    Det eksosanlegget gav meg mange assosiasjoner til messingblås og bakre rekke i symfoniorkester Otare ;D

    Vincent Rapide? English symphony for horn, double overhead valves and thunderous sounds???
     

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.023
    Antall liker
    871
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    Pink_Panther skrev:
    Og lyden på 250en mann, lyden :) :) :)


    Herlig !!!!!
    Javel, lyden.... - litt off topic i forhold til MC - unnskyld - men om ikke dette kan betraktes som musikk så vet ikke jeg. Denne lyden er ren lykke!
    1.5L V16 motor fra BRM 1952 mod. Skru opp volumet, og vent til maskinen drar avsted ned langsiden etter å ha passert mikken første gang....
    Skal visst ha vært noe nervøs og vanskelig å kjøre den bilen.

    Vakrere lyder i luften blir det knapt, selv ikke med Duccen min...

    http://www.billzilla.org/BRM-loudpass.mp3

    Såååhh!! Se til å få denne tråden tilbake på plass med noen fete mc bilder, anyone!
     

    Vedlegg

    bber

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    20
    Er ikke motorsykler bråkete leketøy og penisforlenger for 40-åringer?
     

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.023
    Antall liker
    871
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    Joooo!

    Nesten på samme måte som schvære forsterkere, høyttalere og usannsynlig dyre vinylrigger !

    Noen insisterer på å ha begge deler...
     

    Sharpeye

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.10.2005
    Innlegg
    289
    Antall liker
    3
    BBking skrev:
    Er ikke motorsykler bråkete leketøy og penisforlenger for 40-åringer?
    Vel, jeg har vel brukt ca 1500 timer på å restaurere motorsykler de siste 3 årene samt kjørt til sammen 70.000Km. Så tror nok det er litt mer en penisforlenger for min del i hvert fall. Ikke trenger jeg penisforlenger heller ;)

    PS til andre kommentarer,
    Skal ikke glemme italienerne som har levert noen fantastiske sykler gjennom tidene spesielt 70 tallet. (Ducati fra 90 tallet og i begynnelsen av 2000 er derimot ingenting å skryte av. Meget dårlig elektrisk anlegg). Og ingenting er som lyden av en totaktsmotor, gjerne tre-sylindret.
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.250
    Antall liker
    16.226
    Sted
    Østfold
    Gunzi skrev:
    Javel, lyden.... - litt off topic i forhold til MC - unnskyld - men om ikke dette kan betraktes som musikk så vet ikke jeg. Denne lyden er ren lykke!
    1.5L V16 motor fra BRM 1952 mod. Skru opp volumet, og vent til maskinen drar avsted ned langsiden etter å ha passert mikken første gang....
    Skal visst ha vært noe nervøs og vanskelig å kjøre den bilen.

    Vakrere lyder i luften blir det knapt, selv ikke med Duccen min...

    http://www.billzilla.org/BRM-loudpass.mp3

    Såååhh!! Se til å få denne tråden tilbake på plass med noen fete mc bilder, anyone!
    I samme åndedrag bør disse nevnes:

    http://www.billzilla.org/F1-startup.mp3

    http://www.billzilla.org/F1-offstartline.mp3
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    216
    Sted
    Alltid lofotværing
    Gunzi skrev:
    Hey hey :D

    Ikke glem de italienske når du først skal summere opp motorsykkelhistorien....
    MV Agusta hadde DOHC 4 cyl i rekke allerede fra midten av 60 tallet. Japsene var vel mest kjent som kopister også av 4takts sykler.

    I motsatt rekkefølge kopierte italienske Benelli i sin tid Honda sin 4cyl CB motor, og satte på den 2 cylindre i tillegg - og vips hadde de 6cyl på rekke, både 750 og 900ccm som lignet veldig på opphavet som altså var den tidlige enkelt-kam Honda CB motoren.

    Men enda tidligere i 1961/1962 hadde jo Honda en 250ccm 6cyl rekke DOHC, som de kjørte racing med,
    og den sykkelen ble 17 år senere opphavet til Honda CBX.
    Hvem som kom først av høna og egget, og i hvilket land det først ble verpet - se det får vi diskutere videre.
    Vedlagt bilde av Honda 250 sekser'n, altså konstruert i 1961.
    Mange av løsningene motormessig er umiddelbart lett å finne igjen på storebror CBX fra 1978/79.
    Gunzi: Jeg er enig med deg hva angår italenske mc'er. Nå kan man jo en anelse småironisk hevde at "sjela" til engelske, amerikanske og italienske mc'er, besto mye i plutselige og heilt uforklarlige stopp, eller at de rett og slett nekta å starte, elsystem som plutselig kutta, vibrasjoner som medførte at mye & mangt skrangla laust osv. osv.
    Honda CB750 var ikke noen kopi!!! Der er vi ikke enige, Gunzi. Mulig at mr. Honda hadde sett italienske flersylindra racere, men CB750 var heilt unik da den kom.. i 1969 tror jeg K0 ble premierevist på messer. Heile mc-verdenen holdt pusten..kombinasjonen 4 sylindre, 4 forgassere, ohc, 4 nyydelige potter, hydraulisk skivebrems, et etter tida skikkelig fett design og en byggekvalitet ingen andre kunne matche...Jeg satt i timevis foran en sånn ( svart ) hos en forhandler i Tromsø og sikla, bare sikla. Først i 1974 fikk jeg råd til å kjøpe en. Jeg kjørte langturer med folk som hadde BSA'er, Triumph'er og Norton'er, Harley'er og Guzzi'er. De måtte til stadighet stoppe og fikse et eller anna. Guzzien'e og CB750'ene gikk og gikk. Det var bare å fylle tanken, sjekke og smøre drivkjeda, sjekke dekka og kjøre. Starta alltid på første klikk på starteren ( yes, den hadde el.start!!). Og fortsatt står CB750 som en skikkelig gjennomført, driftssikker og vakker mc. CB 750 er en av de mest betydningsfulle mc'ene i mc-historia.
    OG den har "sjel"..
    PS: Bildet er en tilfeldig CB 750 som jeg fant på nettet..jada, bagasjebæreren ER dritstygg, men tidsriktig for 1969..

    mvh. VaW
     

    Vedlegg

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.023
    Antall liker
    871
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    VilhelmW - flott at du tar ansvaret for å holde status for CB 750 i hevd, den har merkelig nok aldri fascinert meg, selv om jeg har respekt for rollen den hadde i sin tid, og fortsatt har. Som sagt, hva som kom først av høna eller egget blir vi aldri enige om, men rekkefirer på motorsykler finner vi langt tilbake i tid.

    Nede i garasjen står et av mine siste prosjekt - det kan bli en lang og tøff vinter for denne i restaurering, men så har den vært ute en vinterdag før.
    Mye mekanikk og lite elektronikk er vel det som kjennetegner denne doningen.
    Bildet er tatt der den ble hentet - nå er den langsomt i ferd med å bli plukket ned.
     

    Vedlegg

    picpac

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.09.2006
    Innlegg
    123
    Antall liker
    0
    Den jeg har nå (Suzuki GSXR-600 K8):


    Første psykkelen min (KTM 640 LC4 SM Prestige):



    En liten runde på bane med GSXR-600 k8
     

    Vedlegg

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    216
    Sted
    Alltid lofotværing
    Gunzi skrev:
    VilhelmW - flott at du tar ansvaret for å holde status for CB 750 i hevd, den har merkelig nok aldri fascinert meg, selv om jeg har respekt for rollen den hadde i sin tid, og fortsatt har. Som sagt, hva som kom først av høna eller egget blir vi aldri enige om, men rekkefirer på motorsykler finner vi langt tilbake i tid.

    Nede i garasjen står et av mine siste prosjekt - det kan bli en lang og tøff vinter for denne i restaurering, men så har den vært ute en vinterdag før.
    Mye mekanikk og lite elektronikk er vel det som kjennetegner denne doningen.
    Bildet er tatt der den ble hentet - nå er den langsomt i ferd med å bli plukket ned.
    NÅ er det sannelig på tide å blåse liv i denne tråden igjen!!! Hvordan går det med restaurering av kriger'n, Gunzi?? Mulig å få se noen bilder????

    Jeg har nylig solgt Kawa'n og kjøpt....K100Rs. Det ble en sånn, eller rettere sagt, det måtte bli en sånn - for meg er dette en av de optimale. Jeg kikka og vurderte en noen år nyere R1100Rs, men....nei. Det får våge seg med telelever og paralever, boxer med gromt drag osv. K100Rs er tidløs, vakker, ser ut som en motorsykkel, går glatt 300.000 km uten særlige videreverdigheter, og ....jeg gleder meg som et barn på lille julaften til å få den på veien!!! Kjøpekontrakt er signert, handpenningar er betalt - så nå er det bare å vente på at vinter'n slipper taket, sånn at "The White Knight" kan hentes sørpå og kooosekjøres nordover!
     

    Vedlegg

    geirf2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    443
    Antall liker
    96
    Sted
    Nes Romerike
    Hvis noen utover våren trenger en Honda CBR-1000F 1998 modell tricolor(Rød,sølv&sort), 135Hk, Givi topp og sidevesker følger med, så send meg en pm. Gått, hmm er det 32.000 tro? Skulle ikke være noe å utsette på den. Bra dekk og kjede. Bare å kjøre. Kostet ny i 1998 ca 170k med Givisettet. Lar den gå for 80k.
     

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.023
    Antall liker
    871
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    VilhelmW skrev:
    Gunzi skrev:
    VilhelmW - flott at du tar ansvaret for å holde status for CB 750 i hevd, den har merkelig nok aldri fascinert meg, selv om jeg har respekt for rollen den hadde i sin tid, og fortsatt har. Som sagt, hva som kom først av høna eller egget blir vi aldri enige om, men rekkefirer på motorsykler finner vi langt tilbake i tid.

    Nede i garasjen står et av mine siste prosjekt - det kan bli en lang og tøff vinter for denne i restaurering, men så har den vært ute en vinterdag før.
    Mye mekanikk og lite elektronikk er vel det som kjennetegner denne doningen.
    Bildet er tatt der den ble hentet - nå er den langsomt i ferd med å bli plukket ned.
    NÅ er det sannelig på tide å blåse liv i denne tråden igjen!!! Hvordan går det med restaurering av kriger'n, Gunzi?? Mulig å få se noen bilder????

    Jeg har nylig solgt Kawa'n og kjøpt....K100Rs. Det ble en sånn, eller rettere sagt, det måtte bli en sånn - for meg er dette en av de optimale. Jeg kikka og vurderte en noen år nyere R1100Rs, men....nei. Det får våge seg med telelever og paralever, boxer med gromt drag osv. K100Rs er tidløs, vakker, ser ut som en motorsykkel, går glatt 300.000 km uten særlige videreverdigheter, og ....jeg gleder meg som et barn på lille julaften til å få den på veien!!! Kjøpekontrakt er signert, handpenningar er betalt - så nå er det bare å vente på at vinter'n slipper taket, sånn at "The White Knight" kan hentes sørpå og kooosekjøres nordover!

    Fin den BMW'en Vilhelm... Kunne godt tenke meg en sånn en på sikt, riktig en milsluker.

    Krigeren min står på et utvalg bukker fra Biltema og Jula, alle hjullager er under utskifting, bremseklaver byttes og tromler slipes.
    Forsatt gjenstår en del på motor, overkommelige greier som pakningsskift etc etc....håper jeg.
    Ligger bak skjema, vinteren har vært kald i en uisolert garasje. Fungrene lystrer ikke etter 20-30 min i arbeid. Du skal se påska tilbringes i garasjen med termos og Kvikk Lunsj.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.373
    Torget vurderinger
    13
    Ikke lenge igjen nå, blir morro å få testet Hondaen jeg kjøpte i høst.

    Fikk kjørt 500 meter med en ifjor, for håpe det blir noe lenger i sommer. ;D
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    216
    Sted
    Alltid lofotværing
    thomand skrev:
    Blir uten sykkel i år også :(
    Og da er det jo ekstra gøy å finne denne:

    http://www.nortonmotorcycles.com/bikes/Norton Commando 961SE/

    MÅ HA NÅ!!
    HÆÆ??!! Er dette en Norton som er produsert? Jeg trodde Norton var brakklagt for lenge siden, omtrent etter Wankel-floppen. Denne ser jo rålekker ut!! Synd det ikke er en skikkelig tresylindring. Noen som veit noe meir om denne?

    Mvh. VilhelmW
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    D
    VilhelmW skrev:
    thomand skrev:
    Blir uten sykkel i år også :(
    Og da er det jo ekstra gøy å finne denne:

    http://www.nortonmotorcycles.com/bikes/Norton Commando 961SE/

    MÅ HA NÅ!!
    HÆÆ??!! Er dette en Norton som er produsert? Jeg trodde Norton var brakklagt for lenge siden, omtrent etter Wankel-floppen. Denne ser jo rålekker ut!! Synd det ikke er en skikkelig tresylindring. Noen som veit noe meir om denne?

    Mvh. VilhelmW
    Den er i produksjon ja, men koster nok blod og litt til. Så vidt jeg vet er det ingen importør eller forhandler i Norge, så må importere selv.
    Men se utstyret. Brembo, öhlins, karbon felger etc. Rått
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.086
    Antall liker
    10.488
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Det blir 2010 sesong start idag. Må ut å starte og spyle av Kawaen litt før 1. giret settes inn...
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Det blir (minst) en sesong til på meg også, planen i fjor høst var jo å gi meg og kanskje satse på sportsbil, slik gikk det ikke.
    Har nettopp vært å bestillt service den 3 mai, kom ikke så langt i fjor (og noen år før det :-[ )
    Føler ikke for å ta service etter ca. 200 mil - , som mitt gjennomsnitt har ligget på fordelt på de siste 12 åra.



    Nå kan jeg velge å kjøre kun når været er fint, siden jobbreise blir et avsluttet kapittel etter servicen. ;)

    Mvh.KW
     

    Vedlegg

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.086
    Antall liker
    10.488
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Var nydelig ute idag. Jeg var ikke alene så det ut for ;) - første skikkelige vårdagen på "Vestlandet".
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Så en flott sykkel i dag. Triumph Speedmaster. Grei liten sykkel, som så veldig riktig ut.
     

    Kenol

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Innlegg
    528
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    Jeg ble nylig eier av denne, morsomt med V-twin!
    Har kun kjørt ett par turer, morsom sykkel :)
     

    Vedlegg

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    216
    Sted
    Alltid lofotværing
    Noen som har hatt den store gleden av å starte opp mc'en? Her er snøsmeltinga godt i gang, men jeg regner ikke med å få henta BMW'en sørpå før om en måned, sånn ca. Jeg skal være heilt sikker på at veiene er isfrie og at jeg ikke risikerer å bli innesnødd sør for Dovre og Saltfjellet! Er det noen som kjører Trondheim - Oslo eller omvendt sånn nå og da, og helst også nordover fra Trondheim til Fauske, mottas gjerne rapporter ang. føreforholdene...

    Mvh. VilhelmW
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.086
    Antall liker
    10.488
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Fint å kjøre nå. Litt regn i lufta idag morges ble litt skitten. Sesongen har vart en liten ukes tid nå :)

    Nå skal jeg ut å vaske sykkel :)
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.373
    Torget vurderinger
    13
    Min taes ut imorra, meldt godvær til helga.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.459
    Antall liker
    7.793
    Torget vurderinger
    0
    Min står fortsatt lengst inne i garasjen pent innpakket i plastposen sin. Hovedveiene begynner å bli snøfrie men det er meldt mer snø i morgen ! Blir nok en måned og kanskje mer før det blir aktuellt å ta den ut.

    Den Norton sykkelen var jo helt porno for en anglofil som meg. Griselekker sykkel og engelsk attpåtil ! :D Men hvis man må årelate både kjerring og barn for å få råd er det vel bare å glemme. :-\
     

    Gunzi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Innlegg
    1.023
    Antall liker
    871
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    Fyra opp CBX'en igår. Ikke alle seks sylindre ville være med til å begynne med, og det røyk en del uforbrent bensin ut av 6-1 anlegget.
    Når den først gikk, og chocken var tatt ned, var det bare å trille en tur i nabolaget, til hyggelige nikk fra de som luftet seg på verandaen.
    Det er nok vår, og resten av stallen skal få luftet seg etterhvert.
     

    jakr

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2004
    Innlegg
    756
    Antall liker
    111
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    1
    endelig.. det er en fryd å kunne utfolde seg på to hjul igjen etter at alle gatene er feid skikkelig nå ;D

    jakr (som har satt bort jaguaren for en tid)
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    216
    Sted
    Alltid lofotværing
    Leste om en godt voksen kar fra England som har kjørt sin K100Rs 1991 utgave heile 270.000 km. OG BARE bytta clutch en gang, plugger en gang, bremseklosser foran to ganger og bak en gang....samt noen omganger med dekk, oljeskift og sånt. Mc'en funka visstnok heilt ok fremdeles. Det er jaggu ikke så verst! Og jeg konstaterer at med mine beskjedne antall kjørte km pr. sesong, har jeg mc laaaangt ut i neste liv!

    ;D mvh. VilhelmW
     

    .tore.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.06.2007
    Innlegg
    276
    Antall liker
    3
    Uff, nå skinner sola og jeg har en god del timer foran meg før sykkelen er på veien. Nå må det prioriteres her. Litt bakgrunn om sykkelen: I 1996 kjøpte jeg en ny zx-6 og min kamerat en ny zx-7. Jeg var svært glad i den lette og kvikke sekseren min, men etter å ha prøvd sjueren ble det aldri helt det samme igjen. Den gikk som på skinner gjennom alt, for en stabilitet! Riktignok litt treg å styre i forhold til min sekser, men ingenting kunne få den ut av kontroll. De gikk akkurat like fort, men sjueren har et fantastisk mellomregister til å være en 750 firer.

    Et år etterpå kjørte min kamerat i ræva på en bil. Bilen bråbremset for ett eller annet, sol i ryggen, så ikke bremselysene skikkelig, fløy over i venstre felt. Der var det tilfeldigvis et lite opphold i biler i mot, flaks! En liten reminder på å holde avstand til ustabile bilister. Sykkelen fikk ny ramme, ble bygget opp igjen (grensetilfelle mot kondemnering) og solgt. Siden har jeg sett den dukke opp på finn.no på forskjellige steder i landet, kanskje 3-4 ganger. Så så jeg den igjen på sørlandet, denne gangen til en latterlig lav pris. Hoppet i bilen og hentet den. Ringen er sluttet. Dessverre var det en grunn til prisen. Gått ca 50 000. Motoren er en stayer, men dårlig vedlikeholdt chassis, mishandlet gaffel nesten uten bevegelse osv. Sprekker og skraper i kåpen.

    Nå nærmer det seg sykkel igjen. Må bare bytte clutchen, få på ny olje/filter og skru sammen herligheten. Motoren er urørt bortsett fra litt pustehjelp med Yoshi titan og modding av luftfilter(boks). Kanskje litt jetting må til. Den er rask nok, det er chassiset som må få litt kjærlighet. Ellers har den fått ny lakk i original rødfarge, uten den fæle lillaen, snart stickers og pulverlakkerte svarte felger. Ny (brukt) gaffel med helt ny innmat og Esp-1tech tuning, Penske bak. 520 drivverk, med lavere giring og aludrev. Nye skiver, klosser, stålslanger, litt karbon, modernisering av smådetaljer osv. Michelin dual compound dekk, ned fra 190 til 180 bak. Til slutt ca 20 mm heving bak og 3mm senking foran, så blir den perfekt. Mye kvikkere, men omtrent like stabil. Gleder meg til å prøve resultatet. Den kommer til å bli fin. Designet er tidløst og ser like bra ut i dag som i 96. Kanskje det fineste Kawadesignet av R-modellene? Jeg synes det selsagt. Litt bilder av en foreløpig stakkarslig zx-7:
     

    Vedlegg

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.459
    Antall liker
    7.793
    Torget vurderinger
    0
    Flott at noen tar seg av sykler og biler som fortjener en bedre skjebne enn den de er blitt til del. :D Men unge mann,......hadde det ikke vært enklere og kanskje også billigere å kjøpe en sykkel som var i orden ??
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Håper du legger ut bilder når den er ferdig. zx7r er en knallfin sykkel som vel nesten kan sies å være en klassiker.
     

    Motoman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.07.2007
    Innlegg
    60
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Har en 2009 Kawasaki 250 Ninja Special Edition. Bruker den til å pendle med, og noen turer i blandt om tiden strekker til. Ett får i ulveklær riktignok, men fungerer overraskende bra. Den utrolig morsom på svingete landevei, men ikke fullt så artig på motorvei ;D Har god tilgang på større og kraftigere saker enn dette, derfor trenger jeg ikke mer enn vesle Ninjaen.
     

    Vedlegg

  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn