Bil, båt og motorsykkel Den store Motorsykkel-tråden.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karla

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    319
    Antall liker
    5
    Bra tips! :)

    På tal om Mc och serier så gick "Bjarne & Bempa blir bikers" i MCM (V-Twin magasin). Jag tror jag måste köpa
    albumet! ;D
     

    Vedlegg

    Pug-Nose

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    173
    Antall liker
    53
    Idag monterte jeg Givi-rack til toppboksen. Fy f*** for noe knot å få på plass, men etter X antall forsøk hvor mutter og skiver ble mistet på bakken gikk det til slutt... Givi-racket ser ikke så bra ut, men gidder nok ikke ta det av med det første!

    Har også montert på Acerbis håndbeskyttere som tar av for en del vind på lankene.

    Tok meg en dagstur idag. Rundt Øyeren (rv 155, 128, 115, 22). Fint kjørevær, men fortsatt en smule kjølig på henda.
    Overraskende få andre motorsykler ute dessverre, Jeg så bare 2 andre på hele turen! Nå må dere ta dere sammen og benytte dagene det ikke regner folkens ;D

    Slenger med et lite bilde fra dagens tur. Ikke så bra, men det var eneste gangen jeg gadd å ta frem kameraet.
     

    Vedlegg

    topline

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2005
    Innlegg
    2.103
    Antall liker
    0
    Etter 12 sesonger nærmer det seg slutten......Triumph'n ligger ute for salg. Blir et år uten mc :-\
     

    Vedlegg

    Flageborg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Innlegg
    6.595
    Antall liker
    3.132
    Torget vurderinger
    0
    Vårslippet 1. mai 2012 i Arendal - Vårens vakreste eventyr :)

     

    freddie77

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.09.2009
    Innlegg
    866
    Antall liker
    457
    Har benyttet godværet de siste to dagene til blant annet å tilbakelegge rundt 600 km på denne.
    xt660r.JPG
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.135
    Antall liker
    10.606
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Ser morsom it den der.
    Nå leser jeg meg opp på tuneecu for å programmere KTM'en noe..

    Har også fått forespørsel om å være MC sjåfør i forbindelse med Iron Man i Haugesund 2012 :) Å kjøre rundt på kamera mann etc :)
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.866
    Antall liker
    26.615
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Prøver med ett første inlegg på hfs3
    Har haft noen kjøre turer iår, ikveld var det nydeligt her på Svenske kysten
     

    Vedlegg

    freddie77

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.09.2009
    Innlegg
    866
    Antall liker
    457
    Må si at ditt første innlegg var vellykket, cash! Ser ut som en fin sykkel å cruise med.

    I forhold til forrige post ser du vel at du mangler litt på styrehøyden... (men jeg tipper at din er MYE bedre å kjøre) ;)
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.866
    Antall liker
    26.615
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Må si at ditt første innlegg var vellykket, cash! Ser ut som en fin sykkel å cruise med.

    I forhold til forrige post ser du vel at du mangler litt på styrehøyden... (men jeg tipper at din er MYE bedre å kjøre) ;)
    Takk for det freddie
    Men jeg har långa armar så det skulle nog funka:cool:
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    216
    Sted
    Alltid lofotværing
    Her snakker man om skikkelig mc, i alle fall utseendemessig.... Laverda 1000. Ikke min, desverre, men jeg kunne godt tenke meg å ha en slik i stallen!!
    Laverda 1000.jpg
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Jeg skjønner at dette er litt på siden av trådens tema, men forsøker likevel: Jeg vurderer en scooter. Det er ikke aktuelt med mer enn 50 ccm siden jeg ikke har motorsykkellappen. Scooteren skal brukes til og fra jobb, det vil si innenfor ring 2 i Oslo. Ønsker noe som ser ok ut, er driftssikkert, lett å få reparert og har god avskjerming om veiene er våte. Har sett litt på Vespa som vel er det jeg liker best. Synes prisforskjellen på nytt og brukt er veldig liten og lurer på om det er noe jeg ikke helt forstår her.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.866
    Antall liker
    26.615
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Jeg skjønner at dette er litt på siden av trådens tema, men forsøker likevel: Jeg vurderer en scooter. Det er ikke aktuelt med mer enn 50 ccm siden jeg ikke har motorsykkellappen. Scooteren skal brukes til og fra jobb, det vil si innenfor ring 2 i Oslo. Ønsker noe som ser ok ut, er driftssikkert, lett å få reparert og har god avskjerming om veiene er våte. Har sett litt på Vespa som vel er det jeg liker best. Synes prisforskjellen på nytt og brukt er veldig liten og lurer på om det er noe jeg ikke helt forstår her.
    Fosse: Aprilia har noen fine scooters bla Scarabeo serien.
    Home
    Eller en svart Honda Metropolitan 2013 Metropolitan Overview - Honda Powersports klassiskt utseende riktigt lekker! Honda er nog rimligere en Aprilia også
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    216
    Sted
    Alltid lofotværing
    Har ikke noe med scooterspørsmålet å gjøre, men sjekk denne - Kr. 60000,- for en Tempo Taifun!!! Jeg er plutselig sjeleglad for at jeg har kjørt de milene som jeg skal kjøre på en sånn - hvem i huleste betaler 60K for en Taifun, når man kan få både Honda CB750, Norton Commando og mye anna vakkert for en sånn sum?


    Sjekk her: FINN.no - Mulighetenes marked
     

    Karla

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    319
    Antall liker
    5
    Jah har kört lite mer än 100 mil med min Victory nu. Än så länge är jag mycket nöjd med den. Och
    ser bättre ut utan bönpall. (Fast den finns givetvis redo om jag hittar en spätta efter vägen...) Zundapp.jpg
     

    VilhelmW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    3.960
    Antall liker
    216
    Sted
    Alltid lofotværing
    Cbx'en er utvilsomt en klassiker, og kommer bare til å bli meir attraktiv i årene framover. Kunne godt tenke meg å ha en strøken CB 750 K2 eller en CB1100R...


    For øvrig føles det veldig bra å være på to hjul igjen!! Rs'en maler som bare det, men værforholdene har desverre gjort sitt til at den har stått mye under overtrekket sitt de siste dagene. Men snart kommer varmen og go'været også hit til Nord-norge, og da....;)
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24

    Karla

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    319
    Antall liker
    5
    Hehe, omväxling förnöjer Cash 63. Sladdade in på Urban Rider efter att ha letat efter textiljacka
    på Amazon. Snygga grejer.Är sugen på en Belstaff till sommarn. Men skulle
    gärna prova först, för rätt storlek.
     
    Sist redigert:

    Flageborg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Innlegg
    6.595
    Antall liker
    3.132
    Torget vurderinger
    0
    En weekend på "Ring1" langs Breidscheid i Adenau - forsommerens vakreste eventyr





     
    Sist redigert:

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.135
    Antall liker
    10.606
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Bilder av "store" (les kjente) musikere som kjører sykkel?

    Her er en av mine tidligere favoritter fra 90-tallet.. Regner med at alle kjenner igjen han :)

    556920_10150959810117442_22939707441_11799066_1469243214_n.jpg
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    @Fosse

    Gå tilbake til den gamle sveisen og nå med scooter så er du en "mods" av rang, klærne har du:cool:

    Mvh.KW
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    @Fosse

    Gå tilbake til den gamle sveisen og nå med scooter så er du en "mods" av rang, klærne har du:cool:

    Mvh.KW
    He, he... takker for den KW.

    Nå skal ikke jeg besudle motorsykkeltråden med moped-/scooterinnslag, men jeg må få si at når jeg kom hjem fra jobb første dagen var jeg ganske fornøyd. Distansene Grünerløkka-Tøyen-Majorstuen-Frogner tilbakelegges ikke kjappere på dagtid enn med en tohjuling. Og så mange veier man kan kjøre som er stengt med bom! I dag tok jeg meg i å glede meg over kø.
    to hjul.jpg
     

    Karla

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    319
    Antall liker
    5
    Sanslöst snygg Vespa. Måste vara det ultimata stadsfordonet!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn