Den store hodetelefontråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Om organisering

    Jeg har over lengre tid tenkt at vi kanskje burde starte (tre) tråder for de som ønsker kjøpsråd/-hjelp slik at vi unngår inflasjon av slike tråder som uansett ofte kan bli ganske like. De har noe slikt på Head-Fi.org, men jeg har ikke undersøkt hvor godt det virker i prakis. Jeg har så langt tenkt noe á la dette:
    • Kjøpshjelp: Hodetelefon
    • Kjøpshjelp: Hodetelefonforsterker
    • Kjøpshjelp: Hodetelefon + hodetelefonforsterker
    Dette synes jeg er en dårlig idé. Den fratar en person muligheten til å være midtpunkt i sin egen problemstilling, ie egen tråd.
    Det er dog en annen side av dette. De ressurspersonene man håper skal svare, blir lei av å gjenta mer eller mindre det samme i tråd etter tråd. Man ønsker ikke å til stadighet repetere. Det blir i lengden faktisk ganske kjedelig.

    Den fjerner også viktige SEO-elementer som f.eks. relevant title element for hver problemstilling.
    Mange av trådtitlene er dessverre helt håpløse i forhold til målet om at de skal beskrive trådens innhold. Mange har dessverre ikke særlig innsikt i eller talent for informasjonsorganisering.

    Man kan ikke systematisere alt på en så rigid måte at fleksibilititet og moro går ut av aktiviteten.
    Det er dessverre et relevant dilemma.
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Dugnad: Begreper m.m.

    [...]
    Personligen så hadde jeg fokusert på å få på plass begrep og definisjoner. Hvilke hodetelefoner i listen er definert som lys, mørk respektive nøytral og hvorfor? I den her prisklassen så handler det om detaljer. Det kan derfor være greit å ha en utgangspunkt/referanse og et felles vokabulær som vi alle skjønner.
    Høvdingen har lovet oss en wiki i løpet av sommeren. Det er en fin idé å (forsøke å) definere begreper, gjerne med eksempler. En wiki er godt egnet til dette og mye bedre enn en forumtråd som blir en dårlig krykkeløsning for slikt dugnadsarbeid.

    En wiki kan også bl.a. inneholde produktsider og oversikter over hodetelefonegenskaper og hodetelefonmodellers hodetelefonegenskaper.

    Wikisider med hodetelefonrelatert informasjon á la vredensgnags utmerkede "Hva mener vi egentlig med ... ?" vil være en fin ressurs. Ditto for Ivar_Loekkens "Begrepsordliste". De har også noe slikt på Head-Fi.org der de allerede har en wiki.
     

    mariusaa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2012
    Innlegg
    1.363
    Antall liker
    509
    Torget vurderinger
    9
    Fredag kveld. Antelope audio zodiac gold + musical fidelity m1 hpa + audeze lcd-3. En god kveld :cool:
     

    InExile

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.05.2012
    Innlegg
    60
    Antall liker
    2
    At ha på reisen: iPhone -> FiiO E7 -> Ultimate ears triplefi 10 eller B&W MM1. God lyd, enkel å få med:)
     
    Sist redigert:
    T

    Tittentei

    Gjest
    [...]
    Eksempel: Person liker varm lyd og lurer på god amp til lcd2. Han lager tråden: "Hvilke hodetelefonforsterkere gir Audeze LCD2 varm lydsignatur?"
    Eksempel: Person liker nøytral lyd og lurer på det samme. Han lager tråden: "Hvilke hodetelefonforsterkere gir Audeze LCD2 gir nøytral lyd?"
    Disse trådtitlene og trådene er helt greie. Problemet er ofte at brukere oppretter tråder á la "Hodetelefonforsterkere for Audeze" når de mener en av de ovenfor. Hva de faktisk ønsker fremgår dessverre ofte heller ikke av deres første innlegg, men avdekkes først ad omveier og mellom linjene et stykke eller langt ut i tråden. Det er faktisk frustrerende, og fører ofte til at mange helt forgjeves har skrevet gode innlegg som dessverre bommer på målet som altså var et helt annet sted enn man trodde.
    Ja, og derfor er det viktig at man har moderatorer som aktivt går inn og endrer selve trådtittelen underveis. En løsning jeg har brukt mang en gang er å informere tydelig om viktigheten av en god trådtittel der hvor brukeren legger inn selve trådtittelen. Hos HFS står det bare "Overskrift:" over feltet hvor man legger inn overskrift. Her har jeg brukt rød skrift som sier: "Bruk en relevant og informativ overskrift slik at det blir enklere å hjelpe deg". Den røde fargen gir klare signaler om at dette er viktig.

    PS: Ikke meningen å virke som en gretten gubbe her, men det er store SEO-fordeler ved at det opprettes individuelle tråder også. God SEO-praksis vil lede mer relevant trafikk til nettstedet og i sin tur gi et bedre community. Jeg har drevet med webutvikling siden siste halvdel av 90-tallet, jeg driver mange nettsteder, også forum (ikke på størrelse med HFS), så jeg vet hva jeg snakker om når det gjelder dette.
    SEO er formodentlig "Search engine optimization"? Jeg har lagt merke til at du er vel glad i forkortelser man ikke (nødvendigvis) kan forvente at hififolk skal kunne. SPL er antagelig OK, SEO er det neppe.

    Vi er helt enige i at vi ønsker en god tråd om hvert emne (hva nå enn emne begrenses til). Jeg synes dog at det kan være nyttig med en diversetråd i tillegg. Det er dog mulig at vi etterhvert bør opprette en ny tråd for dette formålet og med klare regler postulert i første innlegg (det må i så fall gjøres skikkelig og gjennomtenkt).

    Det jeg ikke helt har funnet ut, er hvordan man kan/skal oppdra mennesker som åpenbart ikke har særlig innsikt i eller talent for informasjonsorganisering, til å "gjøre det rette". Det har kanskje du? Gode forslag mottas med stor takk. HFS-ledelsen ønsker ikke å holde stramme tøyler med revidering av trådtitler, åpningsinnlegg, osv. Det må derfor isteden ordnes vha. f.eks. positive (foregangs-/forbilde)eksempler og appell om innsats til felles beste.

    Jeg har forøvrig en god stund lurt på om vi burde ha en egen tråd om organisering og bruk av kategorien "Hodetelefoner". Da kan vi ha slike diskusjoner der, og lettere henvise til denne informasjonen og "vedtakene" vi fatter.
    Ja, det er riktig at SEO er et akronym for search engine optimization. Jeg beklager at jeg ikke gjorde dette klart.

    Man får aldri folk til å følge god praksis 100 %, men med små tweaks som det jeg nevnte om rød skrift, så rydder man bort en god del dårlige titler, resten kan moderatorene ta seg av. Tittelen er den viktigste enkeltfaktoren, siden det er den som dukker opp i søkemotorene som klikkbar link. Den bør derfor være relevant (og attraktiv). Det gjør at den dukker opp på relevante søk (og er attraktiv nok til at folk klikker på den).

    Ja, et forum med mange relevante og fine trådtitler vil avskrekke fra å lage "Hjelp til hodetlf", "Hjelp pls" osv, så å gå foran som et godt eksempel er viktig.

    Jeg tror ikke omfattende vedtak og referering til vedtak vil gi noe nytte. Da føler folk seg lukket i et byråkrati. Jeg har tre ganske simple regler jeg bruker.


    1. Skriv gode trådtitler og informative innlegg som gjør det enkelt å hjelpe deg.
    2. Ikke spam, kom med misvisende informasjon eller forsøk å selge/markedsføre til forumets medlemmer.
    3. Oppfør deg som folk og i tråd med normal nettikette.

    Jo færre regler, desto mer potens har de – sikkert fordi de er enklere å huske. Det går riktignok fint på relativt små forum, mens her på HFS vil slike "kardemommelover" kanskje bli for vanskelig å håndheve. Min erfaring er uansett at et lite omfattende regelverk med noen generalklausuler fungerer bra. Jeg banner folk på bakgrunn av grove brudd (forsøk på markedsføring f.eks.) og gir advarsel ved ufin fremferd. Ellers er jeg tilhenger av god takhøyde, så advarsler og banning forekommer svært, svært sjelden.

    Jeg har over lengre tid tenkt at vi kanskje burde starte (tre) tråder for de som ønsker kjøpsråd/-hjelp slik at vi unngår inflasjon av slike tråder som uansett ofte kan bli ganske like. De har noe slikt på Head-Fi.org, men jeg har ikke undersøkt hvor godt det virker i prakis. Jeg har så langt tenkt noe á la dette:
    • Kjøpshjelp: Hodetelefon
    • Kjøpshjelp: Hodetelefonforsterker
    • Kjøpshjelp: Hodetelefon + hodetelefonforsterker
    Dette synes jeg er en dårlig idé. Den fratar en person muligheten til å være midtpunkt i sin egen problemstilling, ie egen tråd.
    Det er dog en annen side av dette. De ressurspersonene man håper skal svare, blir lei av å gjenta mer eller mindre det samme i tråd etter tråd. Man ønsker ikke å til stadighet repetere. Det blir i lengden faktisk ganske kjedelig.
    Dette forstår jeg meget godt, men vi skal huske på at folk har et ansvar for å hjelpe seg selv også. Jeg vet ikke om du husker dette, men jeg laget en tråd med forespørsler om heuristiske regler for matching av hodetelefoner og hodetelefonforsterkere. Om vi kunne hatt noen sånne tråder som var sticky, så hadde det vært bra. Da slipper man å gjenta slike ting til det kjedsommelige.

    Etter hva jeg har forstått, så vil vi få en wiki. Der kan vi ha foobar2k-guider, matching av hodetelefoner og amp m.v. Dette synes jeg er lurt.

    Man skal likevel ikke overvurdere folks evne til å ta et generelt konsept og bruke det på sitt eget problem. Mange vil f.eks. ha hjelp til å matche sin hodetelefon med en hodetelefonforsterker, men de er livredde for tekniske termer og uttrykk. Mange ønsker nok navn på merker og modeller, samt hvordan disse høres ut (på en skala som går slik; lys---nøytral---varm).
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.387
    Torget vurderinger
    13
    Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg må si disse tiltaler meg, konseptet er jo smart men det spørs jo litt med lyden da. Utseendemessig 9+ imo.


     

    rumath

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    228
    Den store hodetelefontråden, har jeg oppfattet som en tråd hvor man kan drømme seg litt bort i.Man kan linke til nyheter, vise bilder av utstyr man finner på nett, eller komme med spørsmål og ytringer som er relatert til head-fi.

    De siste innleggene, burde absolutt ikke vært i tråden, men heller vært laget som ny tråd. Mulig det er et problem for noen med en laaang tråd, men det er det ikke for meg. Liker ikke å måtte dumpe innom altfor mange tråder om dagen, særlig nå som ikke det er mulig å se siste innlegg i en tråd man kommenterer i lenger.
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.834
    Antall liker
    1.418
    Sted
    Steinkjer
    Ting kan bli for seriøst også, dette er hifisentralen, ikke gyldendals store norske leksikon...
    Vær forsiktig så ikke mange begynner å kvie seg for å skrive inlegg i redsel for at de gjør det feil eller er redd for at de blir rettet på.
    Fint med rene fakta tråder når det f.eks. er snakk om spesifikke produkter eller andre steder slikt er passende, men pass på å ikke legge lista for inlegg på en slik måte at det kveler engasjement og kreativitet forøvrig. Sentralen bør være drømmer, diskusjoner, meningsutvekslinger, takhøyde, boltreplass, humor og fakta i skjønn forening :)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Åh, herregud, vil ha: Fostex TH900 Impressions & Discussion Thread

    ...
    Den bærbare/batteridrevne DAC/headamp'en HP-P1 koster kr. 4.795. Denne har vi inne.
    Ifølge importøren kommer de nye produktene fra Fostex, HP-A8C og TH900 til Norge om ca. 1 måned. TH900 koster kr. 12.495 og vil i første rekke bli tatt inn kun på bestilling. HP-8AC takler bl.a. DSD-filer.


    Mvh
    Sture
    Audio Norge
    Er oppgitt pris på TH900 inklusiv merverdiavgift? Blir det noe introduksjonstilbud? Haha
     
    Sist redigert:

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.866
    Antall liker
    4.294
    Noen som har testet denne ? Jeg har lest noen omtaler som gjør at jeg er fristet til å kjøpe en uten å ha hørt den før.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.387
    Torget vurderinger
    13

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.387
    Torget vurderinger
    13
    Hva er rett vær for S&M (øh - skraping og maling)? :D
    Ca sånn :;)


    bilde.jpg


    iPhoene bilde så ta det som d er ....:)

    Rett bak lillevinduene dere skimter oppe der sitter jeg og lytter til mine D7K, bare for å holde tråden på rett spor
    happy-smiley-541.gif
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    For de som søker en relativt god hodetelefon under 400 kroner: Creative Aurvana Live! (ja - utropstegnet er en del av egennavnet).

    iPhone / iPad og disse = lettere reiser man ikke med OK lyd. :)

    cal.jpg
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    555
    Antall liker
    83
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    He-400

    Hmmm, må innrømme jeg har litt lyst å teste ut HE-400 (rev. 2) etter å ha prøvd HE-500. Ser for meg at det kan være en grei bruksfon. Noen som har lyttet til disse (rev 2)?
     

    Vedlegg

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    555
    Antall liker
    83
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Er ikke noe slik som ligger bak. Er egentlig bare ren kuriositet da jeg likte HE-500, og har lyst på en fon med litt morofaktor som jeg ikke trenger å være så veldig redd for, og som ikke koster allverdens. Summa summarum er det vel lysten til å prøve ut forskjellige ting som gir seg til kjenne her, men dog. :)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Ah. Jeg har desverre ikke hørt HE-400, men fant aldri noe behov for det heller etter å ha eid HE-500 og HE-300. HE-300 er ordentlig morro - for enda mindre penger. ;)

    HE-400 var den første masseproduserte orthodynamiske fra HiFiMAN, og om rev. 2 nå er "på plass" - så kanskje jeg hadde valgt den fremfor HE-300. Jeg vet ikke.

    PS: Liker du ennå SR-009, eller er alle detaljene noe du nå kun nyter i kortere lytteseanser? Spør, fordi jeg alltid har lurt på de Staxene - men frykter at de ikke passer mine "orthodynamiske" ører...
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    555
    Antall liker
    83
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Ikke godt å vite, men uansett moro å prøve. :)

    Har jo 009, som er og blir min referanse, men er kjekt å ha en bruksfon man bare kan "slenge" på huet når man skal se/høre på noe på maskinen eller under miksing.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.424
    Antall liker
    17.118
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ..... og har lyst på en fon med litt morofaktor som jeg ikke trenger å være så veldig redd for, og som ikke koster allverdens.
    Opplever du SR-009 dit at den savner morofaktor > mao. blir for "riktig"/"korrekt", eller...?
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    555
    Antall liker
    83
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Faktisk ikke. Jeg opplever den som særdeles komplett - rett og slett en sublim lydgjengiver! Men jeg bruker den ikke til tulleting, kun når musikk skal nytes til det maksimale. Den fonen er så latterlig herlig å lytte til, gliset kommer fram uansett. :)
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.424
    Antall liker
    17.118
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Faktisk ikke. Jeg opplever den som særdeles komplett
    Ok, da er jeg "rolig":)
    Min korte lytteerfaring (hos Lyric) var også at SR-009 må være så nær "komplett" det kanskje er mulig å komme - og jeg syntes også de hadde tilstrekkelig fun-faktor (les egentlig mer som engasjerende).
     
    Sist redigert:

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    555
    Antall liker
    83
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det blir naturligvis en subjektiv sak å vurdere, men personlig er det lite annet som kommer i nærheten av det elektrostater gir meg i form av hodetelefoner (uavhengig av pris).

    Dog, ser ut som en meget artig bruksfon den HE-400, men skal ikke si noe for sikkert vedr. den enda. Lite respons fra Audionorge for tida. Antar det er ferie siden de ikke har svart på de to epostene jeg sendte dem tidligere i uka. En smule irriterende :D
     

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Det blir naturligvis en subjektiv sak å vurdere, men personlig er det lite annet som kommer i nærheten av det elektrostater gir meg i form av hodetelefoner (uavhengig av pris).

    Dog, ser ut som en meget artig bruksfon den HE-400, men skal ikke si noe for sikkert vedr. den enda. Lite respons fra Audionorge for tida. Antar det er ferie siden de ikke har svart på de to epostene jeg sendte dem tidligere i uka. En smule irriterende :D

    Audio Norge har stengt pga ferieavvikling. Var innom butikken på lørdag i den hensikt å prøvelytting av HiFiMAN.
    Det endte opp med 2 stk vinylplater fra Bigg Dipper.
    Tror de åpner neste uke igjen uten at jeg kan si det med sikkerhet.
     

    stolpe

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.09.2008
    Innlegg
    167
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    1
    Jeg trenger overgang fra stor til liten(husker ikke målene, men er vel standard) hodetelefonkontakt. Det må være en kabel mellom, ikke sånn alt-i-ett overgang som gjerne følger med hodetelefoner. Hvor får jeg kjøpt sånn av ok kvalitet?
     

    mariusaa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2012
    Innlegg
    1.363
    Antall liker
    509
    Torget vurderinger
    9
    Audio Norge har stengt pga ferieavvikling. Var innom butikken på lørdag i den hensikt å prøvelytting av HiFiMAN.
    Det endte opp med 2 stk vinylplater fra Bigg Dipper.
    Tror de åpner neste uke igjen uten at jeg kan si det med sikkerhet.
    De hadde stengt forrige uke, men skal være oppe igjen denne uka. Sture tror jeg er på ferie denne uka også, men Erik/Eirik (eller hva han heter) skal være der etter hva jeg har forstått.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.387
    Torget vurderinger
    13
    Var innom AudioNorge butikken igår og den var feriestengt.
     

    stolpe

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.09.2008
    Innlegg
    167
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    1
    Jeg trenger overgang fra stor til liten(husker ikke målene, men er vel standard) hodetelefonkontakt. Det må være en kabel mellom, ikke sånn alt-i-ett overgang som gjerne følger med hodetelefoner. Hvor får jeg kjøpt sånn av ok kvalitet?
    Grado sin, kanskje? Grado quarter to eighth inch plug Adapter / HeadRoom Audio

    PS: Kostbar frakt, men du finner den sikkert andre steder også.
    Takk, skal holde øyene åpne etter en slik kabel, men tror jeg velger et sted hvor frakten ikke koster 3x prisen av kabelen :)

    Har i dag kjøpt meg AKG K-550 og må si meg alldeles fornøyd. Har bare fått testet det på min Fiio E10. Utfra min hørsel vil jeg kanskje mene at dem er litt mørke kontra K701 som jeg hadde tidligere. De er også svært komfortable å ha på, bedre enn K701. Nå kjørte jeg også K701 på Burson 160DS, så vil tror jeg har mye å hente der iforhold til Fiio E10 :)

    EDIT: Må også legge til at disse lekker enormt lite lyd!
     
    Sist redigert:
    T

    Tittentei

    Gjest
    Jeg trenger overgang fra stor til liten(husker ikke målene, men er vel standard) hodetelefonkontakt. Det må være en kabel mellom, ikke sånn alt-i-ett overgang som gjerne følger med hodetelefoner. Hvor får jeg kjøpt sånn av ok kvalitet?
    Grado sin, kanskje? Grado quarter to eighth inch plug Adapter / HeadRoom Audio

    PS: Kostbar frakt, men du finner den sikkert andre steder også.
    Takk, skal holde øyene åpne etter en slik kabel, men tror jeg velger et sted hvor frakten ikke koster 3x prisen av kabelen :)

    Har i dag kjøpt meg AKG K-550 og må si meg alldeles fornøyd. Har bare fått testet det på min Fiio E10. Utfra min hørsel vil jeg kanskje mene at dem er litt mørke kontra K701 som jeg hadde tidligere. De er også svært komfortable å ha på, bedre enn K701. Nå kjørte jeg også K701 på Burson 160DS, så vil tror jeg har mye å hente der iforhold til Fiio E10 :)

    EDIT: Må også legge til at disse lekker enormt lite lyd!
    Grattis med nye hodetelefoner, aldri hørt noe fra AKG – kanskje på tide, hehehe.

    Angående kabel, så er det mulig å få en på eBay for $19.95 + frakt. Det blir $37.93 til sammen (ca 229 kroner). Siden selve kabelen (ekskl. frakt) koster under 200 kroner så blir du ikke belastet merverdiavgift og fortollingsgebyr, så det blir din totale kostnad.
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    555
    Antall liker
    83
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for tilbakemelding vedrørende Audionorge! Har nå fått kontakt med dem og HE-400 er mest sannsynlig på vei innen ikke så altfor lenge. :)
     

    Lateralus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    423
    Antall liker
    31
    Torget vurderinger
    0
    Hei,

    Nå er butikken vår åpen som normalt igjen, dvs. fra 11-17 på hverdager og 11-15 på lørdag.

    Mvh
    Sture
    Audio Norge

    Audio Norge har stengt pga ferieavvikling. Var innom butikken på lørdag i den hensikt å prøvelytting av HiFiMAN.
    Det endte opp med 2 stk vinylplater fra Bigg Dipper.
    Tror de åpner neste uke igjen uten at jeg kan si det med sikkerhet.
    De hadde stengt forrige uke, men skal være oppe igjen denne uka. Sture tror jeg er på ferie denne uka også, men Erik/Eirik (eller hva han heter) skal være der etter hva jeg har forstått.
     

    ardilla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2009
    Innlegg
    4.491
    Antall liker
    1.005
    Sted
    OSLO
    Torget vurderinger
    3
    Hurra, jeg la nettopp merke til at jeg er en "Overivrig entusiast". Hva var jeg før?

    Feirer uansett med å dele følgende bilde for å minnes de lange og stolte tradisjoner:

    c8cc0bfc_shut-in.jpeg
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Copypastekryssdobbelpostet herfra om Creative Aurvana Live!: http://www.hifisentralen.no/forumet...n-bilder-av-hodetelefoner-utstyr-oppsett.html

    Vanskelig å beskrive. Som en mer åpen utgave av T50RP, men (dessverre) med lyden av dynamiske hodetelefoner. En mørktspillende HE-500 / lystspillende LCD-2, med litt utflytende bass. Mao. en særdeles god hodetelefon - og til under 400 kroner er det nok mange som vil avskrive dem. Ikke gæli dette:

    Vis vedlegget 147319

    Kos med iPad og CAL! med enkelte YouTube videoer - i tillegg til WimP / Spotify og lokal musikk:

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn