Forsterkere DAC / Forsterker til Shure SE 846

Status
Stengt for ytterligere svar.

RuneRaskeReven

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.08.2014
Antall liker
1.557
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Jeg mistet mine SE 535 forleden (surt🥵) og bestemte meg for å kjøpe SE 846. De må være verdens beste «øreplugger» hvis man kan bruke et slikt begrep. De er vel egentlig monitorer til musikere, men nok om det.

Selv med Bluetooth 5 trådløst tangerer de mange hodetelefoner som koster like mye eller mer - og jeg forstrekker dem allerede over mine Grados.

Men - jeg vil gjerne bruke kabler på jobb når jeg ikke trener eller er på farten. I den forbindelse er jeg ute etter en liten DAC/ forsterker som er lett å ha med (jeg går mye mellom kunder).

Jeg ser at Dragon Cobolt er anbefalt - da den har et nøytralt og stort lydbilde (som passer en elektrostat freak som meg). Ikke minst er den liten og praktisk.

Har dere noen andre kandidater? Jeg bruker iPhone X (nyeste modell 12 eller 13 husker uke lenger).

Pug309gti

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.04.2016
Antall liker
277
Torget vurderinger
5
Har en cord mojo som funker bra til shure se 846, har det selv men blir varm og er litt klossete stor, ville ha gått for audioquest hvis du kun skal bruke den på mob.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
5.211
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
14
Siden det er postet 2 identiske tråder og det er mer aktivitet i den andre under hodetelefoner så stenges denne.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn