Ønsker anbefaling Dårlige kjøp på nettet akkurat nå!

Status
Stengt for ytterligere svar.

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.741
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Her skal det postes motsatsen av "gode kjøp på nettet akkurat nå" og det virker som det er nok å ta av rundt omkring, så post i vei!
 

Bat78

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
368
Antall liker
436
Torget vurderinger
7
Var ikke dette en litt utrivelig og lite positiv tråd?

Såfremt annonsøren ikke farer med løgner eller på andre måter forsøker å villede den som ser annonsen, er det vel opp til interessenten å avgjøre hva som er et bra eller dårlig kjøp?

Tenker du at du gjør alle som ser Tandberg-annonsen en tjeneste ved å advare dem mot å gjøre et dårlig kjøp?
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.741
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Det er til enhver tid folk som forsøker å selge ting til fantasipriser. Om noen ønsker å poste i tråden gjenstår å se, men det er mye som legges ut til ågerpris, derfor denne tråden. Om den er utrivelig er vel til hver enkelt å vurdere og den kan også være positiv alt etter hvordan man ser det. Og du, du trenger ikke følge tråden, det er helt frivillig!
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.684
Antall liker
2.286
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Dette må vel være en grei tråd. Hvis det Tandberg-mølet skal legge lista for hva som legges ut her så har ikke jeg noe problem med nivået.
 

Bat78

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
368
Antall liker
436
Torget vurderinger
7
Mener da å ha sett deg i en del tråder der du ikke alltid er like enig i det som blir postet? Men takk for at du påpeker at det er frivillig å lese her:)

Jeg mener det er litt spesielt å oppfordre folk til å legge ut linker til annonserte varer de mener er dårlige kjøp. Men det vil helt sikkert bli lagt ut en hel masse her, og det opprører meg relativt lite. Men nå følte jeg altså for å ytre min mening, håper det er greit for deg? Og jeg respekterer selvfølgelig at folk er uenig med meg og at de følger din oppfordring om å poste i vei...

Hvis du mener tråden din utgjør en positiv faktor her, så du/dere om det. Jeg synes bare det er litt utrivelig på vegne av de som finner sin annonse på HFS i denne tråden. Henge ut løgnaktige og uærlige selgere? Greit nok. Men å nærmest gjøre narr av velmenende selgere som etter en annens mening ber om en for høy sum? Ikke min greie.

Men la oss ikke bruke mer tid på å være uenig om trådens verdi. Får håpe den utvikler seg på en nyttig og fornuftig måte:)
Kanskje tar jeg helt feil, og at mange finner glede/nytte i tråden?
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.741
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Hvis du mener at jeg er en av de som følger strømmen og alltid er enige med hva som postes, ber jeg deg komme opp med bevis for den påstanden og klarer du ikke det, ber jeg deg be om unskyldning for slike påstander eller ta en tur til Specsavers!
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.957
Antall liker
11.765
Sted
Hus
Veeel, hvis en snakker om at dette er fantasipriser, så skal en se hva dette går for i USA, Tyskland og andre steder. Sett 3004 kassettspillere som ikke funker en gang gå for rundt 8000 i Tyskland og opp mot 16000 i overhalt stand. Folk får jo ha sine meninger i fred om Tandberg er bare noe ræl, men en del av dette utstyret spiller bedre enn en del av det som blir laget nå om dagen :)
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Denne tråden har stort potensiale for dårlig stemning, samt at evnt. linker som legges ut kan tilhøre medlemmer her på HFS.

Et annet aspekt - hva er egentlig "dårlige kjøp"? Mange vil sikkert dra frem dyre kabler, underlagsprodukter og diverse andre ting, og før du vet ordet av det har vi nok en kabeldebatt eller krangling om overprisete produkter. Har vi ikke nok slike diskusjoner?

Jeg beklager, men jeg stenger tråden.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn