Chief prosjektor takfeste. Noen erfaringer?

Audio_Physic

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
85
Antall liker
7
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
2
Blei lurt? til å handle et Chief takfeste til prosjektor. Noen her inne som har dette eller vært borti det?
 

Torry

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.04.2009
Innlegg
128
Antall liker
17
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
3
Jeg har dette til en JVC ILA X-30, er fornøyd. Hvordan mener du at du ble lurt?
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.040
Antall liker
1.834
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Har dette takfestet til Jvc dla hd350 og er strålende fornøyd med kvaliteten og justeringsmulighetene.
 

Audio_Physic

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
85
Antall liker
7
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
2
Sier ikke jeg blei lurt. bare spurte med en anelse baktanke om dette var no bra. Tegningen i manual og hva jeg ser er jo ikke likt. hehe. Kan garantere for at med 99.9% sikkerhet er jeg bare veldig dum eller så er jeg bare overforsiktig.
Ingen av dere som holder til i søndre del av Buskerud eller nærme? Kjekt være sikker på en gjør det riktig ;)
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.040
Antall liker
1.834
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Fordelen med at noen er dumme, er at det settet oss intelligente i et godt lys :)
Hvis jeg husker riktig så var 1. gangs montering litt vrien, men tre kloke hoder fikk montert det opp til slutt.. Tror det er en fordel å være to, men husker ikke. Er det noe spesielt du lurer på angående monteringen?
 

Audio_Physic

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
85
Antall liker
7
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
2
Fordelen med at noen er dumme, er at det settet oss intelligente i et godt lys :)
Hvis jeg husker riktig så var 1. gangs montering litt vrien, men tre kloke hoder fikk montert det opp til slutt.. Tror det er en fordel å være to, men husker ikke. Er det noe spesielt du lurer på angående monteringen?

;)

Nja, dessa "armene" som er koblet til prosjektoren og til festet. Skal de bare stå i de vinkler jeg syns det blir best? Altså passer best.

Står jo en "kloss" på toppen som om jeg ikke tar heeelt feil er til å koble til et rør som justert i lengde ned fra taket man trenger. Den skal bare fjernes siden jeg skal montere rett i taket?

Så det skulle sitte noen skruer på siden av de låsene til feste som kobler til prosjektor og feste sammen. Er litt vanskelig forklare her. Men om du skjønner hva jeg mener og veit hva svaret er så tar jeg gjerne imot det. Skal mest trolig få en luring fra HFK hjem å se på det ejg har gjort så langt ikveld. Kan også hvis det bare blir meg få tatt non bilder å lagt ut da. All hjelp taes imot med et stort smil :D
 

Audio_Physic

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
85
Antall liker
7
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
2
Å jøss. Men du har sikkert en del større prosjektor enn meg. Jeg har en Benq W1070. Disse armene blir under montasjen om du skjønner? Kan være at det skal være slik på min. Så lenge den holder fast på prosjektor og festet i taket tenker jeg ;)
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.040
Antall liker
1.834
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Tror jeg skjønner hva du mener. Armene settes på undersiden av projektoren. JVCen min er ikke veldig stor (11,7 kg), men blidekvaliteten er i mine øyne rå i for hold til prisen og det er vel få som slår JVC når det kommer til sortnivå. Tror du bør teste ut en annen projektor, projektorfestet ditt kan du leve lenge med :)
 

Audio_Physic

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
85
Antall liker
7
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
2
Splitter ny prosjektor. Kjøper etter hva jeg kan punge ut med pr nå og da skulle jeg visstnok få "mye" igjen for hva jeg gir i den. Veit selvsagt det fins mye bedre der ut, hehe.
 

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Innlegg
4.040
Antall liker
1.834
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
Splitter ny prosjektor. Kjøper etter hva jeg kan punge ut med pr nå og da skulle jeg visstnok få "mye" igjen for hva jeg gir i den. Veit selvsagt det fins mye bedre der ut, hehe.
Gratulerer med ny projektor, angrer selv på at jeg ikke kjøpte en Benq selv tidligere. Det jeg mente var bedre i forhold til pris. Nyprisen var kr 45000,- og jeg betalte langt under kr 10000,- for en kalibrert projektor, med en eier som kun hadde gått noen hundre timer og som hadde hengt på samme sted siden den var ny.
 

Audio_Physic

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
85
Antall liker
7
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
2
Hehe, da gjorde du vel et ikke veldig dumt kjøp nei. Fikk plutselig lyst på å prøve prosjektor og lerret her. Funker bra hos en kompis. Håpe det blir like bra her ;)
 
Topp Bunn