Cambridge Audio EXN100 og EXA100 på lager!

8_Pump Up The Volume (Full Width).jpg

Vi har endelig fått inn nyhetene Cambridge Audio EXN100 og EXA100 på lager!

EXN100 er en avansert nettverksstreamer som kombinerer overlegen lydkvalitet, omfattende streamingmuligheter og et brukervennlig design. Mens EXA100 er en stereoforsterker med 2x100 watt i 8 Ohm, HDMI eARC, balanserte XLR-innganger og støtte for Bluetooth aptX HD. Sammen gir de skikkelig trøkk og lyd du virkelig kan nyte!

Mer info:
Cambridge Audio EXN100
Cambridge Audio EXA100

4_In the Air Tonight.jpg

Kommentarer

cykelmyg

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.11.2017
Antall liker
190
Sted
Silkeborg, Danmark
Vis vedlegget 1087757

Vi har endelig fått inn nyhetene Cambridge Audio EXN100 og EXA100 på lager!

EXN100 er en avansert nettverksstreamer som kombinerer overlegen lydkvalitet, omfattende streamingmuligheter og et brukervennlig design. Mens EXA100 er en stereoforsterker med 2x100 watt i 8 Ohm, HDMI eARC, balanserte XLR-innganger og støtte for Bluetooth aptX HD. Sammen gir de skikkelig trøkk og lyd du virkelig kan nyte!

Mer info:
Cambridge Audio EXN100
Cambridge Audio EXA100

Vis vedlegget 1087758

cykelmyg

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.11.2017
Antall liker
190
Sted
Silkeborg, Danmark
Jeg har allerede haft EXN100 i et par uger nu 🤗
Og jeg kan med sikkerhed sige, at den langt overgår mine forventninger. Det var egentlig min oprindelige mening, at jeg ville tilslutte den via digital udgang, til én af de digitale indgange på min SPL Director mk2. Men så prøvede jeg den analoge XLR udgang (fixed output) tilsluttet én af de analoge XLR indgange på Director’en, og det viser sig, at DAC’en i EXN100 faktisk lyder BEDRE end DAC’en i Director mk2! Vildt!
Og eArc tilslutningen fra TV fungerer perfekt: Nå TV’et tændes, tænder EXN100 også og indstiller sig på eArc indgangen.
Mit XLR kabel er DD HiFi BC30XLR - fra Audiophonics i Frankrig. Fantastisk kabel, og ikke særligt dyrt.

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Antall liker
13.407
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Hvis den er merkbart bedre enn CXN V2 så er den veldig, veldig bra. Har bittelitt lyst på eArc, men klarer meg veldig fint med optisk fra TV så jeg holder meg til det jeg har.

Dog, skulle jeg hatt en ny streamer I dag så hadde det blitt en EXN100. Spiselig pris og garantert minst like god som dusteprisede alternativ med mindre funksjonalitet.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
33.195
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
De VU-meterne. ❤
Men har den virkelig ikke Squeezelite?

Informasjon om bruker

Soundgarden
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
254
Link til alle artikler
115
Soundgarden sine annonser
Bransjenyheter
Sonus faber Concertino kan nå høres hos Soundgarden Forus🔊

Sonus faber Concertino kan nå høres hos Soundgarden Forus🔊

• 0
Vi har fått inn fantastiske Sonus faber Concertino for demo hos Soundgarden Forus. Concertino er en kompakt stativhøyttaler i umiskjennelig Sonus faber-stil, med kabinett i valnøtt, kork og...
Fortsett
Bransjenyheter
15% på alt av System Audio

15% på alt av System Audio

• 0
I en hel uke får du nå 15% rabatt på alt fra System Audio. Kampanjen gjelder hele sortimentet – inkludert den splitter nye Silverback DS-serien, som har vunnet en rekke priser, blant annet Årets...
Fortsett
Bransjenyheter
Messetilbud ut fredag

Messetilbud ut fredag

• 0
Vi takker for Oslo HiFi Show 2026, og har i den anledning har vi messetilbud på alle produkter fra utvalgte merker. 20% rabattkode: MESSE20 Monitor Audio, System Audio, Roksan og Blok. 15%...
Fortsett
Bransjenyheter
Møt Soundgarden på Oslo HiFi Show

Møt Soundgarden på Oslo HiFi Show

• 0
21.–22. mars er det endelig klart for Oslo HiFi Show på Thon Hotel Oslofjord i Sandvika. Vi stiller med to rom og inviterer deg til en helg fylt med store musikkopplevelser, spennende nyheter og...
Fortsett
Bransjenyheter
Bytt til nytt - System Audio Silverback DS

Bytt til nytt - System Audio Silverback DS

• 0
Bytt til nytt og få 20% rabatt på System Audio Silverback DS Bytt inn det du har i dag, uansett merke, pris og tilstand, og få 20 % rabatt på Silverback 5.2 DS eller Silverback 40.2 DS...
Fortsett
Bransjenyheter
Roksan Caspian 4G - på lager!

Roksan Caspian 4G - på lager!

• 1
Vi har akkurat fått inn tre etterlengtede nyheter i Caspian 4G-serien –en elegant familie som kombinerer kraftfull og engasjerende lyd med moderne funksjonalitet, kontroll og flott finish! -...
Fortsett
Topp Bunn