BYOB | Audiocom HiFi

32W-4878T00.jpg

BYOB - Build Your Own Bass

BYOB er normalt et akronym for Bring Your Own Beer, men vi følte det passet ypperlig også i vår verden.

God bassgjengivelse er kostbart, men samtidig er det enklere å konstruere sitt eget bassystem, enn å ta fatt på en komplett høyttaler.

Scan Speak har en rekke subwoofere og basselementer som egner seg ypperlig i både store og små bassystemer.

23W-4557T02.jpg

Går du å ruger på et bassprosjekt?
Kontakt meg for en hyggelig bassprat og for å diskutere dine ønsker og ideer for et helt eget bassystem enten du skal bygge subwoofertårn, basstårn eller mindre bassmoduler. Pr i dag selger vi ikke plateforsterkere, og jeg kan derfor være behjelpelig med å anbefale flere ulike løsninger basert på dine behov.

I slutten av denne uken drar vi på med en BYOB-kampanje hvor vi kjører fullt fokus med ekstra gode priser på Scan Speak sine subwoofere og et utvalg basser som egner seg for større bassystemer. Følg med her eller kontakt meg for Early-Bird informasjon allerede i dag.

Send meg en epost på hifi@audiocom.no så snakker vi BASS

Kommentarer

helvax

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2019
Antall liker
259
Sted
Viken
System of a Down - B.Y.O.B. (Bring Your Own Bomb)

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
205
Link til alle artikler
63
Audiocom HiFi sine annonser
Bransjenyheter
Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

• 10
Ikke la muligheten til å eie en Limited Edition Musical Fidelity gå fra deg.
Fortsett
Bransjenyheter
Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

• 5
Gjør et kupp på demovarer og overliggere. 2020 har for konseptet Audiocom HiFi vært et oppstartsår hvor jeg hovedsakelig har brukt tiden til å bli kjent med våre merkevarer og finne konseptets...
Fortsett
Bransjenyheter
En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

• 11
Dette var moro! Vi har nå lagt bak oss en flott helg med riktig mange fine demonstrasjoner og hyggelige samtaler. Både undertegnede og David fra FinkTeam hadde mye fint å snakke om under...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til oss under HiFi-messen | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Scan Speak vokser hos oss | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

• 9
Bli kjent med den fantastiske Musical Fidelity M6-serien
Fortsett
Topp Bunn