Bursdag, Crazy Day og nostalgia for ørene (og øyne?)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Så er vi der igjen, jeg fyller år! Lagersjefen, Markedssjefen og Black Fridaysjefen er på ferie og jeg mener det bør feires med 20% HFS rabatt! (Oppgi kode «HFS» når skal betale! Gjelder alle plater i morgen fra 10-16!
    Ellers har Genesis II fått en liten pause fra hovedanlegget. Inn kommer Apogee Duetta! Om ikke det er en trip down memory lane så vet ikke jeg!! Det fulgte med ett sett Krell MDA300 og en Krell KBL, men de er levert i Hokksund for litt pleie før de havner i butikken :)

    E23FE7F0-A494-4F4C-9F42-B6AE55079C6B.jpeg

    Vi har ikke flyttet så du finner oss fremdeles i
    Verkstedveien 25A, 1424 Ski
    41603211
    Post@hifiogvinyl.no

    Velkommen, hilsen Jørgen. Snart voksen. Kanskje.

    11662D5A-D05E-4941-8AFF-87E07C8832AF.jpeg
     

    Kommentarer

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    11.052
    Antall liker
    33.674
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Apogee Duetta hørtes meget lovende ut da jeg var en snartur innom tidligere i dag 🎼 Og platebunkene vokser selv om mye går ut også.
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.641
    Antall liker
    3.433
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med dagen. Håper campisen er sprettet og det er full fest på lokalet. ;)
    Det er godt at daglig leder er på plass å kan holde orden.
     
    Sist redigert:

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.862
    Antall liker
    17.394
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Kult!
    Pris på Apogee?
    Ikke kommet seg på listen ennå :) Vil du snike i køen så får du sende ett bud jeg ikke kan si nei til :cool:

    Herlig - Duetta er en høyttaler med prestasjoner som sender mange nye og dyre høyttalere direkte i skammekroken.:)
    Ja, det er lovende så langt. Bare spilt noen timer så lang (på moderat nivå) med Airtight som power. Setter de opp med Adyton i morgen. Så får vi se hvor lang tid det tar før sikringene ryker! :p
     

    rotecop

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.10.2006
    Innlegg
    1.150
    Antall liker
    965
    Torget vurderinger
    2
    Nå er det vel lov å si gratulerer med dagen :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.616
    Antall liker
    58.284
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Du har en egen evne til å få tak i de rette sakene. 🙂
    Apogee var på den tida de var nye,
    det beste jeg hadde hørt. Hos Tangen i Oslo.
    Krever sin amp! 🙈😊
    Må prøve å få hørt de igjen hos deg.
    Gratulerer med dagen, Jørgen! 🎈
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.139
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Ikke kommet seg på listen ennå :) Vil du snike i køen så får du sende ett bud jeg ikke kan si nei til :cool:


    Ja, det er lovende så langt. Bare spilt noen timer så lang (på moderat nivå) med Airtight som power. Setter de opp med Adyton i morgen. Så får vi se hvor lang tid det tar før sikringene ryker! :p
    Tror det skal gå bra. Ikke så krevende å drive Duettaene tross alt. Men de er ikke effektive og trenger en god del watt for å spille høyt. Storesøster Apogee Scintilla derimot, 1 ohms impedans, da blir valgmulighetene på forsterkersiden små.
     
    Sist redigert:

    Musikelsker

    Fersking
    Ble medlem
    11.06.2022
    Innlegg
    1
    Antall liker
    3
    Sted
    Danmark
    Jeg husker disse højttalere :) De spiller så fantastik flot. Jeg valgte en anden vej;- low watt og horn. Men disse kunne/kan også noget som alm. dynamiske højttalere ikke kan. Så Apogee Duetta er 100% mere interessante end et sæt almindelige dynamiske højttalere. Ingen nævnt og ingen overset.... Ingen anelse omkring prisen, men skulle jeg vælge mellem et sæt Duetta og et sæt nye tyske/franske/engelske dynamiske højttalere, så ville valget være let
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.834
Link til alle artikler
71
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Påskestress?

Påskestress?

  • 8
I år som i fjor er vi her for deg! Vi holder åpent onsdag og lørdag i uken som kommer. 12-17. Onsdag håper vi å kunne vise frem mye «ny» hifi for dere og lørdag viser The Stig(tm)...
Fortsett
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl fikk ett leserbrev…

Hifi&Vinyl fikk ett leserbrev…

  • 0
«Kjære Hifi&Vinyl. Nå har det vært mye snakk om vinyl den siste tiden. Hva med oss Hifi-Nisser?» Svar fra oss: - Kjære leser:
Fortsett
Bransjenyheter
Tusen takk til alle som besøkte oss på Oslo Hifi Show 2024!

Tusen takk til alle som besøkte oss på Oslo Hifi Show 2024!

  • 0
Nå er vi vel tilbake i butikken og i full gang med å gjøre klart til åpning torsdag!
Fortsett
Bransjenyheter
Stig at The wheel, Messeforberedelser og standard god stemning!

Stig at The wheel, Messeforberedelser og standard god stemning!

  • 16
Til glede for dere styrer The Stig skuta i plateavdelingen i dag. Jeg anbefaler alle om å be Stig om anbefalinger. Han er er levende leksikon ift musikkutgivelser :) Vi har så vidt startet...
Fortsett
Bransjenyheter
Regn, regn og atter regn. Best å …

Regn, regn og atter regn. Best å …

  • 0
fort. best å trekke innendørs! Vi har satt ut mye vinyl i dag. Vertigo Swirl samle plate, powermetal fra Anvil og Anthrax, Tesla, Return, Michael Jackson, Undertones, Queen, Visage, Simple Minds...
Fortsett
Bransjenyheter
We’re jazzing up the place!

We’re jazzing up the place!

  • 6
Da er vi klar for ny uke! Plater sorteres, settes i nye (!) hyller og støvsugeren går varm :) Vi sees! Jørgen Verkstedveien 25A, 1424 SKI 41603211
Fortsett
Topp Bunn