- Ble medlem
- 19.07.2006
- Antall liker
- 9
Årets program er spikret og artistene er også fordelt til de respektive dager. Dette blir neppe annet enn svinaktig bra. Kan ikke se at det blir mange hvilestunder for øra her, nei. ;D
Jeg var svært så fornøyd i fjor, fikk med meg Lemmy og Motorhead, litt av en stemning ja ;D -for øvrig liker jeg også Seigmenn (god performance, dog skulle de hatt 2-3db til) -og så var jeg og så på Turboneger, og det var også show!jowil skrev:Skal være enig i at vi har vært velsignet med utrolige programmer foregående år.Lemmy var rå. Har absolutt ingen forhåpninger om at Iggy kan overgå det. Men allikevel er det meget interessante navn som Nebula, New Bomb Turks, The Thermals, The Hives og ikke minst Brut Boogaloo! De kommer nok til å blåse vekk skyene, tipper jeg. ;D Og Calexico blir også en opplevelse. Under Sivert blir jeg å finne i ølkø.
Firenze er jo også grådig flott, da.
;D
Link til programmet i innlegg #1 Det ser bare bedre og bedre ut for hver gang jeg ser på det. Gleder meg som en liten unge. ;D Du bør ta turen. Det blir kanonbra vær i år (tror jeg).bjornh skrev:Jeg var svært så fornøyd i fjor, fikk med meg Lemmy og Motorhead, litt av en stemning ja ;D -for øvrig liker jeg også Seigmenn (god performance, dog skulle de hatt 2-3db til) -og så var jeg og så på Turboneger, og det var også show!jowil skrev:Skal være enig i at vi har vært velsignet med utrolige programmer foregående år.Lemmy var rå. Har absolutt ingen forhåpninger om at Iggy kan overgå det. Men allikevel er det meget interessante navn som Nebula, New Bomb Turks, The Thermals, The Hives og ikke minst Brut Boogaloo! De kommer nok til å blåse vekk skyene, tipper jeg. ;D Og Calexico blir også en opplevelse. Under Sivert blir jeg å finne i ølkø.
Firenze er jo også grådig flott, da.
;D
-har ikke bestemt meg enda om jeg skal ta en titt i år, jeg får se litt på programmet litt først.
Mvh.
Hvis det er min uttalelse du kommenterer vil jeg si til mitt forsvar at det dreier seg overhodet ikke om en undervurdering av Iggy, men snarere om en overveldende Lemmy. Jeg tror knapt det er mulig å overgå Mötorhead.2m skrev:Hei, bare en liten kommentar. Iggy er i bra form han, ingen grunn til undervurdering. Bare å sjekke ut siste albumet: The Weirdness, som forøvrig er tatt opp av Steve Albini. Ganske bra plate spør du meg