Budsjettanlegg forts. (Audio Pro + 640 eller XTZ?)

torb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2006
Innlegg
178
Antall liker
0
Eg fekk mykje god hjelp av dykk da eg spurde etter eit budsjettanlegg med pristak på 10.000kr. Med utgangspunkt i Cambridge Audio Azur 640A og 640C ser det no ut som om eg berre treng ein stativhøgttalar.

Det eg då tenkjer er å kombinere denne duoen med høgttalaren Audio Pro Avantek One samt Audio Pro Sub Impact, som eg får kjøpt brukt for totalt 3000,-

Kjenner nokon desse Audio Pro-produkta, og korleis trur de desse vil spele saman med Cambridge?

Om eg går for dette opsettet har eg enno litt til overs. Det er lurer på då, er om eg kanskje skulle spytte inn litt meir på forsterkaren, då eg gjerne vil kunne oppgradere til gulvståande høgttalerar om eg skulle flytte til ein stad med større stue. Eg har også forstått at det aldri er dumt med mykje kraft på forsterkaren. Kan då XTZ Class A-100 vere noko? Evt noko de kan sjå på bruktmarknaden?

ELLER burde eg droppe Audio Pro, og heller kjøpe Krix Equinox brukt til omlag 3500?

Kjøper eg Krix eller XTZ blir det ikkje moglegheit til å bytte desse då fyrstnemde er brukt og den andre blir sendt frå Sverige med ganske heftige fraktkonstnadar. Kor skummelt er dette? Eg veit at Audio Pro funka godt i sitt forrige oppsett (Electrocompaniet forsterkar og HK cdspelar), men veit jo eigentleg ikkje nokon ting om desse komponenta. Det er vel sånn det er å kjøpe brukt, vanlegvis.. :)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Re: Budsjettanlegg forts. (Audio Pro + 640 eller X

I tillegg til krix bør du også ta en titt på epos. Fikk hørt en av disse til 6500,-, og den spillte bare helt utrolig bra. ELS serien begynner på ca 3000,- tror jeg.
 
R

Rojoh

Gjest
Re: Budsjettanlegg forts. (Audio Pro + 640 eller X

Med utgangspunkt i Cambridge Audio Azur 640A og 640C ser det no ut som om eg berre treng ein stativhøgttalar.
Kef IQ3 til 3500,-

?
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
0
Re: Budsjettanlegg forts. (Audio Pro + 640 eller X

Følger denne tråden med argusøyne, iom at en kamerat ringte meg angående et budsjettanlegg i kveld.
Han har 12500,- og jeg tror han går for 640 som kilde. Stativhøyttalere selvsagt
Han har heller intet imot å handle brukt/demobrukt.
Forslag på amp og høyttalere?
Skulle bli ca 9k totalt, til resten.

nei, han kan IKKE strekke budsjettet.
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
24
Torget vurderinger
5
Re: Budsjettanlegg forts. (Audio Pro + 640 eller X

Hvorfor stativhøyttalere egentlig? Da må man jo kjøpe stativer også.
 

torb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2006
Innlegg
178
Antall liker
0
Re: Budsjettanlegg forts. (Audio Pro + 640 eller X

Følger denne tråden med argusøyne, iom at en kamerat ringte meg angående et budsjettanlegg i kveld.
Han har 12500,- og jeg tror han går for 640 som kilde. Stativhøyttalere selvsagt
Han har heller intet imot å handle brukt/demobrukt.
Forslag på amp og høyttalere?
Skulle bli ca 9k totalt, til resten.

nei, han kan IKKE strekke budsjettet.

Hei, då eg starta ein annan (liknande) tråd, fekk eg mykje god respons: http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=hifi1;action=display;num=1149455145
 
Topp Bunn