Bruktbørsen, ønskes kjøpt under til salgs

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.308
Antall liker
341
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Jeg er daglig innom bruktbørsen for å se om det er noe spennende til salgs. Men nå er det snart like mange ønskes kjøpt annonser under til salgs som utstyr som ligger til salgs. Jeg vet dette har vært tatt opp på Sentralen før, men nå synes jeg det begynner å bli en smule irriterende.

Kan ikke dere som ønsker å kjøpe utstyr legge annonsene der de skal være, nemlig under ønskes kjøpt. Jeg ser at de fleste legger dem på begge steder i håp om at annonsen skal bli sett. Jeg mener nå annonsene kun bør ligge på rett plass. Hva om Høvdingen tok tak i dette? Eller er det bare jeg som synes dette har utartet seg og blitt irriterende?
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Er enig i at det er en uting at ting blir postet på feil sted ;)
 

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
10.939
Antall liker
32.889
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
17
Enig, en annen ting som gjør at det blir unødvendig mye å skumme igjennom er alle annonsene som blir liggende selvom utstyret er solgt.
Ligger masse annonser som er tre mnd. gamle med "solgt" i overskriften.

Helt OK å markere som solgt et par dager, men da må det vel gå ann å slette annonsen ???
 

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Innlegg
3.073
Antall liker
1.060
Torget vurderinger
10
Enig i alt som er fremkommet, så langt. Vil også gjenta at jeg mener det er en "uting" når folk, stikk i strid med forumets regler, tar seg den frihet å legge ut samme annonse opptil flere ganger daglig.

Ketil Hansen
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Hvis vi ser annonser for ønskes kjøpt på feil sted så sletter vi annonsen uten varsel.

Bare til orientering.

Mvh
Høvdingen
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.495
Antall liker
2.925
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Hvis vi ser annonser for ønskes kjøpt på feil sted så sletter vi annonsen uten varsel.



Bare til orientering.

Mvh
Høvdingen
Da har dere hatt det travelt med andre ting i det siste.... ;)

Vi som frekventerer her inne, vet jo hva det er.
Spennende å se hvordan det blir.
 

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.308
Antall liker
341
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Vel, siden jeg startet denne tråden igår ettermiddag og til nå ligger det vel 10 ønskes kjøpt annonser under tilsalgs. Ikke at det plager meg voldsomt, men sunn folkeskikk sier meg at man følger forumets regler....
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Ønskes kjøpt annonser vil alltid dukke opp under "se siste 75 annonser", men de fleste ligger innunder sin respektive kategori "Kjøpes", og da er alt som det skal være.
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.465
Antall liker
7.375
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
;D.................. 9 annonser under forsterkere, minst 1 på høytalere for ikke og snakke om den som ligger aller øverst på vinyl kategorien i dette øyeblikk......... så Høvdingen............ du må nok ta en titt en gang til ;)
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Det som irriterer meg mest er alle de gamle annonsene som aldri blir slettet....
Er det mulig å fikse det slik at annonser som for eksempel er over 1 mnd. gamle blir slettet automatisk?

?
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Henger meg på den her jeg også.
Er innom daglig og det er faktisk litt irriterende at brukere ikke kan legge annonsene på rett sted.
Det er faktisk ikke så vanskelig å få til.
Samme gjelder for så vidt det å slette annonser når varen er solgt.
Har ringt og mailet på endel annonser og i mange tilfeller er varen solgt...så fjern annonsen da for f** :)

/jan
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Det som irriterer meg mest er alle de gamle annonsene som aldri blir slettet....
Er det mulig å fikse det slik at annonser som for eksempel er over 1 mnd. gamle blir slettet automatisk?

?
Vi sletter med jevne mellomrom alle annonser eldre enn 14 dager, men nå var det visst en stund side sist. Det er nå fikset.
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Er i grunn like irriterende at tråder blir postet i feil forum syns nå jeg.
 
Topp Bunn