Bra preamp med kvalitetsDAC OG kvalitetsRIAA OG mer enn 2 inputs?

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Tittelen gjør jobben. Finnes noe slikt?
Og da ikke en MM-riaa, men MC...og ikke noe "step up fra Elkjøp DVD-spiller DAC", men en bra DAC?
Huh?

O.
 

HHH

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.11.2009
Innlegg
212
Antall liker
2
Jeg tviler, men lykke til. :)
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.086
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Det spørs hvor dypt du graver i lommeboken. Bryston har jo en ganske bra sak - BP-26 - som kan spesialbestilles med den ønskede funkjonaliteten. Bryston-DAC'en har jeg hørt - den synes jeg er bra. RIAA-trinnet vet jeg ingenting om. Selve forforsterkeren er typisk nøytral - det er det jo ikke alle som liker, heller. Prislappen på rundt 70.000 er kan hende også et stort hinder.
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Se her ja! Både Linn og C48 ser hyperinteressante ut! Både med tanke på pris og annet.


O.
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Det spørs hvor dypt du graver i lommeboken. Bryston har jo en ganske bra sak - BP-26 - som kan spesialbestilles med den ønskede funkjonaliteten. Bryston-DAC'en har jeg hørt - den synes jeg er bra. RIAA-trinnet vet jeg ingenting om. Selve forforsterkeren er typisk nøytral - det er det jo ikke alle som liker, heller. Prislappen på rundt 70.000 er kan hende også et stort hinder.
Hvis det stemmer at denne er blitt så dyr er det veldig synd.

Har eid denne selv og var så fornøyd at jeg aldri trodde jeg skulle bytte ut.
Kvaliteten er prima om matchen er god, men har ikke Dog eid denne før?

Dacen er veldig bra, men kun redbook. Har ikke prøvd riiatrinnet.
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.086
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Jeg ser at jeg har vært litt kjapp i avtrekkeren. Men - i veldig runde tall: BP-26 står i 25.000 i prislisten til Lyric. Powersupply'et: 15.000. DAC-modul og RIAA-modul: tilsammen 25.000. Til den nette sum av rundt 65.000. Før rabatter.
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Har ikke hatt denne preen før, men effekttrinn fra Bryston har jeg hatt - vet jo at dette er bra greier.
Men akkurat nå, hvis det jeg har på gang fungerer som det skal, så er Linn kanskje nummer 1 på en meget kort liste,
og C-48 nummer 2. :)

O.
Hvis det stemmer at denne er blitt så dyr er det veldig synd.

Har eid denne selv og var så fornøyd at jeg aldri trodde jeg skulle bytte ut.
Kvaliteten er prima om matchen er god, men har ikke Dog eid denne før?

Dacen er veldig bra, men kun redbook. Har ikke prøvd riiatrinnet.
 
Topp Bunn