Blue Guitars / Chris Rea

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Fikk den ( kjøpt selv ) i julegave av fruen, og har hørt igjennom store deler av boka. Dog bare småkutt av hver eneste CD.

Her var det mye bra musikk, hvis man har sans for blues. Helt sikkert at alle må klare å finne noe de liker, dette er enormt ! Kommer til å ta noen timer å gå igjennom dette ja, og så langt har jeg funnet ut at dette var verd hver eneste krone.

Gleder meg til å gå igjennom og nyte denne musikken. Ut fra en "rå" gjennom høring (prøving) vil jeg anbefale denne samlingen. For Chris Rea fans vil vel denne boken bli et must !

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.952
Antall liker
27.977
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Takk for tipset!

Var ikke klar over utgivelsen, men studert den på nett nå, helt klart en MÅ HA! ;D

Hvor betalte du hva for den??

Mvh

Lagga
 
O

om.s

Gjest
Fikk den ( kjøpt selv ) i julegave av fruen, og har hørt igjennom store deler av boka. Dog bare småkutt av hver eneste CD.

Her var det mye bra musikk, hvis man har sans for blues. Helt sikkert at alle må klare å finne noe de liker, dette er enormt ! Kommer til å ta noen timer å gå igjennom dette ja, og så langt har jeg funnet ut at dette var verd hver eneste krone.

Gleder meg til å gå igjennom og nyte denne musikken. Ut fra en "rå" gjennom høring (prøving) vil jeg anbefale denne samlingen. For Chris Rea fans vil vel denne boken bli et must !

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Godt å høre, den er bestillt ;D

mvh
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.523
Antall liker
7.851
Torget vurderinger
0
Koster vel ca 600,- på lokale Cd sjapper. Jeg betalte 599,-. Se for øvrig tråd om tollere på Off-Topic. En som kjøpte på nett og måtte betale moms og gebyr!
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.952
Antall liker
27.977
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Koster vel ca 600,- på lokale Cd sjapper. Jeg betalte 599,-. Se for øvrig tråd om tollere på Off-Topic. En som kjøpte på nett og måtte betale moms og gebyr!
Får følelsen at noen legger på litt ekstra p.g.a. størrelsen her. Chris Rea uttalte at han ønsket å holde prisen lav på dette settet, det har tydeligvis ikke butikkene fått med seg.

Tenker det blir £31.88 fra Play.com jeg, ferdig levert til dama i Danmark....

;D

Lagga
 
Topp Bunn