Bilsmell!

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
På fredag ble dama, hennes to barn og jeg påkjørt bakfra da vi sto og ventet på en annen bil som skulle svinge av E6. Kun noen strekkskader på oss voksne, HELDIGVIS :)
 

Vedlegg

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Flott at det gikk bra med dere,........og at dere ikke kjørte BMWen ;).

Mvh. Frank
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
F.R.A.N.K skrev:
Flott med at det gikk bra med dere,........og at dere ikke kjørte BMWen ;).

Mvh. Frank
Takk :)
Hehe, BMWn kan også repareres:), men jeg ville ikke ha vært han som kjørte inn i meg da ;)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.515
Antall liker
7.850
Torget vurderinger
0
Hva slags vei var det dere kjørte på ?? Ser da ut som hageheller spør du meg ? ??? ;D ;D

Nuvel, godt at det ikke ble personskader av det alvorlige slaget. ;)
 
R

Rojoh

Gjest
Godt det gikk bra. Smellen synes dog å være relativt kraftig. Jeg hadde nok kontaktet legen for å sjekke nakke. Det høres ut som om det ikke ble noe alvorlig, men jeg hadde nok personlig vært føre-var i dette tilfellet. (For å få det registrert og alt det der).

Mvh. Johan
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Rojoh skrev:
Godt det gikk bra. Smellen synes dog å være relativt kraftig. Jeg hadde nok kontaktet legen for å sjekke nakke. Det høres ut som om det ikke ble noe alvorlig, men jeg hadde nok personlig vært føre-var i dette tilfellet. (For å få det registrert og alt det der).

Mvh. Johan
Har vært inne til sjekk og røntgen i dag. Dama fikk påvist blødninger i nakke-og ryggmusklene. Hun er sykemeldt i 3 uker. Jeg hadde muskelbrist ++ og ble foreløbig sykemeldt ut uka, men er jeg mør ennå på torsdag så blir det en uke til. Tror politiet sa den andre bilen hadde 50-60 km/t da den traff oss.
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
ivar skrev:
avkjøringa ved skogn, viking?
Litt lenger nord, mellom Skogn og Levanger der man tar til venstre til Nossum når man kommer sørfra.
 
A

Atle Kristiansen

Gjest
Viking skrev:
Rojoh skrev:
Godt det gikk bra. Smellen synes dog å være relativt kraftig. Jeg hadde nok kontaktet legen for å sjekke nakke. Det høres ut som om det ikke ble noe alvorlig, men jeg hadde nok personlig vært føre-var i dette tilfellet. (For å få det registrert og alt det der).

Mvh. Johan
Har vært inne til sjekk og røntgen i dag. Dama fikk påvist blødninger i nakke-og ryggmusklene. Hun er sykemeldt i 3 uker. Jeg hadde muskelbrist ++ og ble foreløbig sykemeldt ut uka, men er jeg mør ennå på torsdag så blir det en uke til. Tror politiet sa den andre bilen hadde 50-60 km/t da den traff oss.
Det samme skjedde med meg, bare at bilen bak holdt 60-70, gikk aldri til legen. Det har i ettertid vist seg at jeg pådro meg en liten lei whiplash som gjør at jeg ikke kan kjøre karuseller og til tider blir utslitt i nakken etc... men det kunne da vært verre. Fint å høre det gikk bra. Håper dere ikke vil slite med ettervirkninger.

Mvh
 

Ste-Reo.

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.07.2006
Innlegg
82
Antall liker
0
Hvordan går det ann?? Blir litt irritert med tanke på at sånne "små" kollisjoner fort kan utvikle seg til meget alvorlige ulykker hvis ikke sikkerhetsbelte blir brukt. Antagelig pga uvettig kjøring. Kjører ca 30-35000 km i året og nesten hver gang jeg er ute på langtur ser jeg såkalt "idiot-kjøring"... Beklager frustasjon uten å vite hva som hendte, men blir bare så irritert! Bra det gikk greit med alle ihvertfall!! :)
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Ste-Reo. skrev:
Hvordan går det ann?? Blir litt irritert med tanke på at sånne "små" kollisjoner fort kan utvikle seg til meget alvorlige ulykker hvis ikke sikkerhetsbelte blir brukt. Antagelig pga uvettig kjøring. Kjører ca 30-35000 km i året og nesten hver gang jeg er ute på langtur ser jeg såkalt "idiot-kjøring"... Beklager frustasjon uten å vite hva som hendte, men blir bare så irritert! Bra det gikk greit med alle ihvertfall!! :)
Jepp, å stoppe for en annen bil for så å bli pløyd på bakfra pga. uvettig kjøring av personen bak er ikke morsomt nei. Alle i vår bil brukte belte, og det gjøres ALLTID, sjåføren av den "skyldige" bilen kjørte uten og ble kjørt på sykehus med smerter i en albue og i ryggen.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.515
Antall liker
7.850
Torget vurderinger
0
Viking skrev:
Jepp, å stoppe for en annen bil for så å bli pløyd på bakfra pga. uvettig kjøring av personen bak er ikke morsomt nei. Alle i vår bil brukte belte, og det gjøres ALLTID, sjåføren av den "skyldige" bilen kjørte uten og ble kjørt på sykehus med smerter i en albue og i ryggen.
Er det nå man skal trå til og si at det var "til pass for`n"? Og så fortsette men noen kraftige gloser om Peaugot førere?? ;D

Fristende, men temaet er egentlig for alvorlig til en slik frisk avsporing! ;)

Han skal takke høyere makter den Peaugot-føreren som kjørte uten bilbelte, kunne blitt mye alvorligere skadet i en slik "trivell hverdags smell" når han ikke brukte beltet. Et øyeblikks uoppmerksomhet og så PANG!! Vi har vel alle hatt slike "bevisstløse" øyeblikk, men for de fleste av oss så slipper vi vanligvis unna med skrekken heldigvis.

Edit.
Han ble jo straffet hårdt da, Bimmern hans ble av el_mariachi degradert til en liten franskmann ! ;D ;D
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Godt det gikk bra med dere, men jeg lurer på hvor dere ser noen BMW? Jeg ser nemlig bilde av en Peugot og en Honda.
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
el_mariachi skrev:
Godt det gikk bra med dere, men jeg lurer på hvor dere ser noen BMW? Jeg ser nemlig bilde av en Peugot og en Honda.
Det er nok en misforståelse siden en del her inne vet jeg kjører denne BMWen ;)
 

Vedlegg

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.515
Antall liker
7.850
Torget vurderinger
0
Viking skrev:
el_mariachi skrev:
Godt det gikk bra med dere, men jeg lurer på hvor dere ser noen BMW? Jeg ser nemlig bilde av en Peugot og en Honda.
Det er nok en misforståelse siden en del her inne vet jeg kjører denne BMWen ;)
Herved rettet opp !!
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Viking skrev:
el_mariachi skrev:
Godt det gikk bra med dere, men jeg lurer på hvor dere ser noen BMW? Jeg ser nemlig bilde av en Peugot og en Honda.
Det er nok en misforståelse siden en del her inne vet jeg kjører denne BMWen ;)
Hm .... ser heftig ut den der!
Har selv 2 stk BMW: 325ixT og 525ixT - begger er godt oppe i årene; nydelige biler fremdeles, for all del - men aldren begynner å merkes, som sagt. Er litt i markedet for å kjøpe ny, 530xdTouring .... koster 'litt', men man får mangfoldig igjen år etter år.
 
A

Atle Kristiansen

Gjest
Viking skrev:
Det er nok en misforståelse siden en del her inne vet jeg kjører denne BMWen ;)
Ingen Sierra, men den får deg sikkert fra a til b.

Mvh
 
G

Gjestemedlem

Gjest
The Atl skrev:
Viking skrev:
Det er nok en misforståelse siden en del her inne vet jeg kjører denne BMWen ;)
Ingen Sierra, men den får deg sikkert fra a til b.

Mvh
Med en Sierra er det størst håp hvis dette er A:



Og dette er B:

 
Topp Bunn