Big Dipper

ayaboh

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
1.690
Antall liker
7
Er det noen av dere som har fått kontakt med Big D etter at butikken flyttet?
 

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
976
Antall liker
4
Hei, jeg fikk følgende epost i dag:

Hei

Big Dipper har nå flyttet til nye lokaler i Gamle Torggata Bad i Torggata 16, samme bygget som Rockefeller og John Dee. P.g.a. uuuutrolig lang leveringstid for å få flyttet internett så ligger postordren vår litt etter for tiden, men vi stiller med oppdaterte sider om vel en uke. I mellomtiden så kan dere sende inn bestillinger på e-post til: ordre@bigdipper.no.

Til alle dere som har bestilt fra nettsiden og ikke har fått noen pakke ennå, så kommer de snart eller vi tar kontakt dersom det er noe som mangler fra vår side.


Jeg vet ikke om dette hjelper deg.
 

Petter81

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.09.2004
Innlegg
50
Antall liker
0
Kjøpte en plate hos dem seneste i går...

Men det hjelper kanskje heller ikke deg :-/
 

High_def

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.04.2005
Innlegg
194
Antall liker
4
Sted
Oslo
Fint lokale de har fått seg. Litt vel anonymt men...

Ville bare nevne at de har innsett at det finnes et audiofilt marked, og at de vil satse hardt på import av MoFi, Speakers Corner osv osv.

Det er jo veldig greit å bestille fra USA, men så lenge prisene ikke blir for "norske" er det topp med varene i en lokal sjappe!
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
«Jeg er først og fremst musikkfreak» - osloby






Det bugner av vinyl i alle mulige formater på Big Dipper.FOTO: Lars Keilhau

Hvordan i all verden klarer noen å overleve med bare å selge gammeldagse plater i disse dager?

- Det er mange som vil ha en motvekt til alt som er gjort lett tilgjengelig gjennom streaming og nedlasting. Og så kjøper en del vinyl ut fra en nostalgisk og retro-tankegang. Dessuten har vinyl god kvalitet, og coverne har noe å si.
 
Topp Bunn