Hadde tenkt å montere opp disse mykpu-ene på en Luxman PD444. Hvilken arm mener de kyndige ville være den ultimate?
Om eg ikkje tek feil, er dette ein tilsvarande som eg testa for nokre år sidan. Eg erfarte at denne var like god som ei NOS-nål, og mykje betre enn dei billege meksikanske alternativa. Det var ein annan leverandør, men det var også fineline-slipt nål.Dr Dong skrev:A-A, jeg har en Shure V 15 Mk II også, så det er ikke noen mangel på PU-er til den Widowarmen (Infinity Black Widow som du nevnte - takk for den) som i dag kom i hus.
Da gjenstår det bare å ommøblere alteret slik at det kan gjøres plass til Luxmanen (444). Disse vinylriggene fortrenger meg ut av stuen. (Hverken HR-X eller 444 er små nette spillere. Det ender vel med at jeg går over til Sound Burgeren av rene plasshensyn her i latteland )
Takker til dere begge for innspill! Settes pris på.
PS. Har noen av dere erfaring med JICO sin SAS stift til Shure V 15 Mk II i forhold til den originale VN 15 E?
http://stylus.export-japan.com/product_info.php?cPath=18&products_id=1042
Om ikke jeg heller tar feil, så var det ikke en SAS du testet Arve. Den du testet var vel en original US M91GD retippet med fineline nål hos Expert stylus.Audiophile-Arve skrev:Om eg ikkje tek feil, er dette ein tilsvarande som eg testa for nokre år sidan. Eg erfarte at denne var like god som ei NOS-nål, og mykje betre enn dei billege meksikanske alternativa. Det var ein annan leverandør, men det var også fineline-slipt nål.Dr Dong skrev:A-A, jeg har en Shure V 15 Mk II også, så det er ikke noen mangel på PU-er til den Widowarmen (Infinity Black Widow som du nevnte - takk for den) som i dag kom i hus.
Da gjenstår det bare å ommøblere alteret slik at det kan gjøres plass til Luxmanen (444). Disse vinylriggene fortrenger meg ut av stuen. (Hverken HR-X eller 444 er små nette spillere. Det ender vel med at jeg går over til Sound Burgeren av rene plasshensyn her i latteland )
Takker til dere begge for innspill! Settes pris på.
PS. Har noen av dere erfaring med JICO sin SAS stift til Shure V 15 Mk II i forhold til den originale VN 15 E?
http://stylus.export-japan.com/product_info.php?cPath=18&products_id=1042
Ut fra vinylmaskinens sider så ser dette ut til å være en F9D, hvor stiften er benevnt RS-9D. Sfærisk, ifølge det som står.arnejustad skrev:Den jeg kjøpte kommer med RS-9D nos nål, med rød plast.
Kjenner du til den?