Besøk hos Mala 25/3.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Minner om påmelding til Malas demo av Marten høyttalere fredag 25 mars kl 18.00

    Jeg har fått respons fra noen av dere men det er plass til adskillig flere . . .;)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.632
    Antall liker
    15.463
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Skal bli hyggelig å høre/møte Leif og Jørgen Olofsson som står bak Marten 🥳🇸🇪.

    -Jeg kommer.
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Da har Finn ordnet det slik at man også kan registrere seg på dette arrangementet via nettsiden vår. Nettsiden kommer nå gradevis til og bli oppgradert slik at vi opprettholder brukervennligheten. :cool:
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.632
    Antall liker
    15.463
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Flott, jeg håper at folket bruker løsningen denne gangen og at vi bare var forut for vår tid siste gang vi prøvde å ta den i bruk.

    Supert er det at løsningen er integrert med kalenderen til de største e-postleverandørene. Egentlig en helautomatisk et løsning for adm. av eventer som gjør det veldig enkelt for alle parter.

    Prøv den, bruk den!
    Bra jobba @Nemlonif 👍
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Hvis det er noen flere som vil bli med på fredag er det fortsatt anledning til og melde seg på . . . ;)
     

    Nemlonif

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.10.2006
    Innlegg
    79
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo
    Flott, jeg håper at folket bruker løsningen denne gangen og at vi bare var forut for vår tid siste gang vi prøvde å ta den i bruk.

    Supert er det at løsningen er integrert med kalenderen til de største e-postleverandørene. Egentlig en helautomatisk et løsning for adm. av eventer som gjør det veldig enkelt for alle parter.

    Prøv den, bruk den!
    Bra jobba @Nemlonif 👍
    Takk, ærverdige eks-formann og -nettredaktør! Vi må jo bruke det fine klubbnettstedet vårt! :D
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.632
    Antall liker
    15.463
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    🛸 Transport fra høyden i Oslo Nord til sumpa i Asker og tilbake: 🛸

    Om det er noen av 5G'ene (@Sluket @Cash 63 @Scrooge, @geto) som skal på kveldskurs i dag med brødrene Olofsson, så vit at jeg har plass i taxitralla ("Stjernen leder de vise menn", sitat @woodrand) og frakter godset begge veier.

    Reisemotto: "Jo flere vi er sammen..."
    🧛‍♂️🧛‍♂️🧛‍♂️🧝‍♀️🧝‍♀️🧝‍♀️🧙‍♂️🧙‍♂️🧙‍♂️🎅🎅🎅🧞‍♂️🧞‍♂️🧞‍♂️
     
    Sist redigert:

    Scrooge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Innlegg
    3.009
    Antall liker
    1.127
    Tusen takk for tilbudet, men jeg må dessverre avstå. Mine pålagte kveldsrutiner tillater ikke slike utskeielser på så kort varsel. Men kos dere, og NYT turen i "taxitralla" :-D (Bare vent til jeg tar Vikinglotto'n, så skal dere få se på "tralle"!!):cool:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.407
    Antall liker
    102.429
    Torget vurderinger
    23
    Som alltid meget generøst tilbud, takk for omtanken - men må "stå han av" jeg og - har satt av kvelden til å sortere meterstokker og målebånd :rolleyes: :LOL::ROFLMAO::LOL:
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.632
    Antall liker
    15.463
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg sitter igjen med en god følelse etter arrangementet. En lugn god, varm stemning, flott atmosfære, topp utstyr og meget habil lyd fra svenskenes Coltrane af den III m.fl.

    Leif "Marten" Olofsson gav oss et godt innblikk i hvordan Marten arbeider fram kvaliteten i høyttalerne. Tipper at formann @nlykke kanskje har noe å tilføye. Takk for en superhyggelig sammenkomst.

    IMG_20220325_191923.jpg


    IMG_20220325_182130.jpg


    IMG_20220325_192407.jpg


    IMG_20220325_194336.jpg


    IMG_20220325_200805.jpg
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.591
    Antall liker
    11.082
    Jeg er veldig enig med deg Grumpy. Et arrangement med fin avslappet atmosfære. Mala er en fin foretning med anledning til å få hørt på mye forskjellig. Mitt inntrykk er også at de har gjort en del vellykkede akustiske tiltak i forhold til hvordan det har vært tidligere. Jeg fikk et meget godt inntrykk av Marten. De fremstod mer klangrike og kroppslige enn jeg kan huske fra tidligere demoer med dem.
    Her var de modellene som var tatt fram til demo.

    tempImageI7xvef.jpg


    tempImage2qlsDw.jpg


    tempImageYGB5FW.jpg


    tempImagey9BCTb.jpg


    tempImageBRzbdE.jpg



    Takk for en deilig fredagskveld!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn