Bergmannspilerenes venner.

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.269
Sted
Oslo
bergmann 001.jpg
Finner ingen vennetråd for disse utmerkede platespillerene.


mvh
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
Mulig å være venn basert på ønske om å eie en?
 
  • Liker
Reaksjoner: oct

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
En Magne som spiller nummer to, oct ?? Du verden.

Jeg må si jeg ønsker meg en selv, etter å ha lyttet til den lenge og endog skrevet om det. Så da nelder jeg meg glatt inn i Bergmanns venner. ??????
 
  • Liker
Reaksjoner: oct

particle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2014
Innlegg
476
Antall liker
316
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
innstegsmodellen, men ikke helt rimelig. Ment som spiller nr. 2, men kan fort vise seg å bli favoritten.
Ikke akkurat noen budsjettmodell, nei, men etter omtalen å dømme er den absolutt en fornuftig priset high-end modell. Og i motsetning til de fleste andre platespillere er vel armen inkludert i prisen, så da koster den vel knapt halvparten av Avid-spilleren din?

Konseptet med at arm og tallerken "flyter" på luft høres jo genialt ut mtp vibrasjonsisolering. Gratulerer med (nok en) kjempeflott spiller!
 
  • Liker
Reaksjoner: oct

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.269
Sted
Oslo
@ impulse: Din anmeldelse (ikke til politiet) i Fidelity var tungen på vektskålen.


mvh
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.269
Sted
Oslo
innstegsmodellen, men ikke helt rimelig. Ment som spiller nr. 2, men kan fort vise seg å bli favoritten.
Ikke akkurat noen budsjettmodell, nei, men etter omtalen å dømme er den absolutt en fornuftig priset high-end modell. Og i motsetning til de fleste andre platespillere er vel armen inkludert i prisen, så da koster den vel knapt halvparten av Avid-spilleren din?

Konseptet med at arm og tallerken "flyter" på luft høres jo genialt ut mtp vibrasjonsisolering. Gratulerer med (nok en) kjempeflott spiller!
Ja. Her er arm en del av plinth/kabinett. P.U. & tonearmkabel kommer i tillegg.


mvh
 
Sist redigert:

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.325
Antall liker
13.409
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
Grattis oct! Ser alldeles strålande ut där den står, fick hört på maken (tror jag det var i alla fall) i Martens stora demorum i Göteborg under Arken-mässan. Litt av ett smycke och ljudförmedlare den där :)
 
  • Liker
Reaksjoner: oct
Topp Bunn