Bergen Lydlaug treff 30, hos Per Helge

ivarlo

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
513
Antall liker
595
Torget vurderinger
3
Så har lydlauget atter en gang hatt treff, tror det er nr 30 i rekken. Denne gangen var det Per Helge, kunstneren vår som hadde kalt inn til atelieret sitt. Et flott rom med god stemning, engasjerende bilder, god musikk og flott lyd. Et par nye karer var også med, alltid hyggelig med nye bekjentskaper.

Takk for en fin kveld

mvh
ivarlo
 

Vedlegg

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Jupp, takker for nok en trivelig kveld i trivelig lag.
Har jo hørt oppsettet tidligere, så visste jo at godlyden var lett tilgjengelig.
Virket som om deltakerne var litt forsiktige med å innta godstolen til å begynne med, men det tok seg opp.
Alltid kjekt å høre vinyl (og så lar vi det bli med det....... ;D )
Men det låter godt i atelieret, også på cd; ikke snakk om annet. Lydbildet er storslått, og alt låter i grunnen bare gudegodt. Eneste små "ankepunkt", dog, var et aldri så lite slør over digitalgjengivelsen, samt at gjengivelsen fra oppsettet etter min smak kunne vært hakket mer "nærværende". Men nå er det itte je som huserer i kjelleren, og så lenge maleren blir inspirert når han svinger penselen, er det jo godt nok!
Og jeg ble nok en gang imponert over hvor mye kraft som faktisk bor i de 9w-300B-blokkene til maleren vår. De må jo rett og slett være fantastisk bra, så lenge høytalerne ikke er alt for tunge å drive.

Skulle gjerne tilbragt enda mer tid i sweetspoten, men der ble spilt noe musikk jeg ikke har så veeeeldig nært forhold til, mens andre av deltakerne gjerne har det. Sånn er nå livet, og det er lissom helt greit.

mvh
Proffen
 
Topp Bunn