Belte til Pro Ject Xperience Comfort

Robot

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2018
Antall liker
2.533
Sted
Høgda
Må ha et nytt belte til spilleren min (square..). Finner ikke ut om det er noen norske forhandlere som har dette på lager, i hvert fall ikke på nettsidene deres, noen som har tips?

Finner det jo på EBay fra andre land men ønsker å kjøpe herfra hvis mulig. Ikke interessert i at det kan skaffes, da kjøper jeg heller på bayen.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
3.816
Robot: En av disse har...Husk bare å gi dem eksakt modelltype/årstall for kjøp. Hi Fi Klubben er etter det jeg vet Norges største forhandler, men som Vrøvl sier, er det Neby som importerer. De har ganrantert den reima- bruk telefonen. Og kjøp gjerne inn to dersom planen er å beholde den over lenger tid enn ca fem år:rolleyes: Uoriginale reimer duger ikke, her skal det originalt til.

www.neby.no
www.hifiklubben.no
www.bigdipper.no
www.platekompaniet.no

Sist redigert:

Robot

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2018
Antall liker
2.533
Sted
Høgda
Distributøren svarte ikke, de andre hadde ikke. Løsningnen ble en skikkelig service innstilt forhandler uti Europa. Var i posten 1 time etter at jeg sendte dem e-posten.

Internet er en fin oppfinnelse.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
3.816
Robot: Det er da midt i ferietida, så det er jo ikke så altfor rart. Da håper jeg du kjøpte flere. Og at du har fått originalreimer.:cool:

Robot

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2018
Antall liker
2.533
Sted
Høgda
Auditor: Javel. Du trenger ikke å bekymre deg. Ferietid, dilling, dalling eller annet, folk får holde på med hva de vil for meg, bryr meg ikke. I mellomtiden så ordner jeg opp til det beste for meg selv.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
3.816
Robot:Og det har jeg full forståelse for.

Topp Bunn