Bassisten Peter Holm... ljud och hur det skall låta

L

Lassencad

Gjest
Denne Lp har jeg tit brugt når bassen skulle justeres ind.

Især skæring 10: Elbas baggrund ?? Hvilket kan undre da bassen er helt fremme i lyd billedet for fuld kraft :) Se foto
Bemærk også rillerne der indikerer her er Bas.

Spørgsmål: Jeg har brugt en del år med at finde indspilninger med Peter Holm. Det er ikke lykkes. Ikke en eneste. Sidst jeg var i Sverige (Peter Holm er Svensker) fik jeg at vide hos en Lp forhandler at han havde haft sit eget studie og var mest producer for andre artister . Han havde ikke indspillet ret meget selv. Var mest aktiv i 70erne/80erne Er der nogle på HiFi Sentralen der har noget kendskab til denne Bassist

:)
Eti_B.JPG
Ljud och hur_near.JPG
 
L

Lassencad

Gjest
Er der slet ingen der har nogle ide til hvor jeg evt kan søge og finde noget om Hr Peter Holm?
:)
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.086
Antall liker
10.488
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Flyttet tråd til et bedre egnet sted. Kanskje det kan hjelpe.
 

rolfb*123

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.08.2008
Innlegg
609
Antall liker
555
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Det er noen treff på Tidal.....
I alle fall med deltagelse 3 stk. og som produsent ganske mange:)

Mvh.
Rolf
Er der slet ingen der har nogle ide til hvor jeg evt kan søge og finde noget om Hr Peter Holm?
:)
 

Laban MK3

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2016
Innlegg
2.903
Antall liker
1.495
Sted
Plankebyen
Torget vurderinger
2
L

Lassencad

Gjest
Tak :) Det var pænt af dig

Jeg er ikke sikker på det er denne Holm jeg søger. Mener ikke han var sanger? Men jeg tjekker op på det i morgen
Aner ikke om det er samme mannen vel vel lykke til .
https://bibliotek.dk/da/work/870970-basis:05967007
https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Holm
Hej
Nu fik jeg tid til at tjekke alle de links du lagde op. Og igen tak for det. Men det er desværre ikke denne Peter Holm :) jeg søger.
Hvis nogle af jer har denne Lp eller kan skaffe den er dette korte stykke El bas en fornøjelse hvis altså man kan gengive det :)
 
Topp Bunn