Baby Woodrose: Garage/Oslo 12.12

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Innlegg
5.626
Antall liker
1.319
Kiss ? Marillion ? Toby Keith ? Rammstein ? Og i det hele tatt ?!

Nei gitt, takk og lov at det skal spilles skikkelig musikk i hovedstaden før jul !

Fantastisk rock/garage/poppsykedelia fra vår kuperte nabo Danmark. Forrige konsert på John Dee var knallbra, det kan jeg garantere deg at det blir denne gangen også.

Hører du, Fingern ? Det er bare å kjøpe billett. Det samme gjelder deg Brasse, du har godt av å få skyllt ut litt Smashing Pumpkins fra 2000tallet fra systemet ;) Og ærlig talt, Wergeland, når var du sist på en skikkelig råkknrållkonsert ? :D Siden Eros ikke er pålogget i skrivende stund tar jeg bladet fra munnen og sier at han stiller. Det gjør jo selvfølgelig undertegnede også.
 

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Innlegg
5.095
Antall liker
9
Ja, ikke utenkelig! Prøv å ikke sovne på sofaen da ;D
 

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Innlegg
5.626
Antall liker
1.319
Å ikke sovne på sofaen etter jobb kommer absolutt til å være et delmål den kvelden. Siden det er en lørdag føler jeg meg ganske trygg på at jeg klarer å unngå det. Forøvrig synes jeg det er helt rett at du gir meg tyn for at jeg sovnet fra Sonics konserten i går, det fortjener jeg helt klart.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Nå skal jeg ikke tyne deg i denne tråden du, men takk for at du er deg ditt ansvar bevisst og starter en tråd om Baby Woodrose-konserten.

Liker du tyngre rock, psychedelia, ja lettbent pop for den del, eller en dash 60´s garage, kjenn din besøkelsestid. Her er bandet med det bein solid plantet i 60-tallet og det andre i 70-tallet. Dette er massivt, og det er velspilt, fellesnevneren er melodiøst. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett Baby Woodrose, men det er et 10-talls i tallet, og de har ikke blitt dårligere med åra. Danmarks stolthet og rockealibi numero uno!!

Kommer 110% sikkert til å være der, har vel en finger eller to med i spillet. Skal blant annet sørge for pausemusikken. ;) ;) ;)




En livesmakebit tilslutt
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Vil bare minne om en av helgas konserthøydepunkter i morgen kveld. Dropp det sedvanlig julemaset og julekonsertene, og få en solid dose god dansk psyck rawk istedefor.



Ellers kan det ikveld anbefales å oppsøke et utested i Oslo som bærer samme navn som en meieriprodusent, nei vi snakker ikke Tine. Jeg kommer ihvertfall til å være der ;)
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Minner bare om kveldens happening. Ifølge konsertdrevne kilder, var gårsdagens konsert i Skien sykt sykt bra, så vi glær oss for å si det mildt. :D
 
Topp Bunn