B&O kobler fortid med nåtid og fremtid

Beo-update (1 of 1)-2.jpg

Bang & Olufsen har med sitt Beolink-system vært pionerer innen multirom siden midten av 80-tallet. Nå skaper de en link gjennom historien som binder sammen dagens Beolink Multiroom med de historiske produktene.

Det hele startet allerede for 40 år siden, da Bang & Olufsen skapte første versjon av sitt multiromsystem kalt Master Control Link. Det ble introdusert på Beosystem 5000 og Beocenter 7000, og den enkleste betjeningen var via fjernkontrollene til disse to systemene. Og når de ble benyttet i kombinasjon med kontrollpanelene MCP 5000 og MCP 7700 ga det mulighet for toiveiskommunikasjon. Dette systemet ga mulighet for et multiromsystem for inntil fire rom.

Beolink Multiroom

Nå Bang & Olufsen nå introduserer det nye Beolink Multirom programmet for sine moderne multiromsprodukter....

Les hele nyhetsartikkelen om Beolink Multiroom i Audiophile.no

Beo-update (2 of 2)-2b.jpg

Kommentarer

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
1.075
Sted
Tilbake på Østlandet, P.T ved kysten
Torget vurderinger
3
Dette er jo skikkelig kult av B&O! Mange som har eldre snacks liggende.

Apropos produkter som får dette, så leser jeg at 28 er en av dem.
Var på demo på disse, og må si jeg gikk ut rimelig imponert.
Endelig synes jeg toppen sitter, og at digitale artefakter er historie.
Tør man håpe på en test i Audiophile:?

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
526
Link til alle artikler
286
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
CD 60 – ny CD-spiller med høy eleganse og moderat pris fra Marantz

CD 60 – ny CD-spiller med høy eleganse og moderat pris fra Marantz

• 0
Marantz har lansert sitt fjerde produkt med den nye designlinjen som ble introdusert for litt under to år siden. CD 60 er som navnet mer enn antyder en sølvplatespiller, og så har den et...
Fortsett
Audiophile.no
Tre nyheter fra Sonos

Tre nyheter fra Sonos

• 0
Sonos har lansert tre nyheter. Den helt nye lydplanken Sonos Ray vil for mange være den mest interessante av dem. 11. mai tikket det inn en melding fra Sonos om tre nyheter. I tillegg til den nye...
Fortsett
Audiophile.no
iPod er død – leve iPod

iPod er død – leve iPod

• 7
I dag fikk vi den sørgelige meldingen om at Apple har besluttet å gravlegge institusjonen iPod, etter at den revolusjonerte dingsemarkedet og musikkavspilling for 21 år siden. Selv om vi har sett...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 3-22. Norsk jazz, blues og joik

Platesmaking 3-22. Norsk jazz, blues og joik

• 0
Etter noen uker opphold har jeg på ny tatt sats og presenterer min tredje platesmaking i år. Denne gangen er det bare norsk musikk, og vi kan vel si at landskapet dreier seg om jazz som hovedspor...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Polk Signa S4 – Budsjettplanken som vil spise kirsebær med de dyre

TEST: Polk Signa S4 – Budsjettplanken som vil spise kirsebær med de dyre

• 3
Polk har nettopp lansert en all-inclusive soundbar til en oppsiktsvekkende lav pris. Det pirret nysgjerrigheten såpass at jeg måtte finne ut om Signa S4 holder mål. Rett før jul publiserte vi...
Fortsett
Audiophile.no
Linn Organik DAC tilgjengelig som oppgradering

Linn Organik DAC tilgjengelig som oppgradering

• 0
Linn sin mest avanserte DAC som ble introdusert i Klimax DSM 2021 for et år siden er nå tilgjengelig som oppgradering. Denne muligheten er gjort tilgjengelig for alle produkter i Klimax-segmentet...
Fortsett
Topp Bunn