Børresen Acoustics venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • einaraj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.11.2017
    Innlegg
    100
    Antall liker
    109
    Det er vel ikke mange venner av Børresen i Norge ennå siden Mala Audio akkurat har begynt å selge dem, mulig jeg er første kunde i Norge? Men som dette merket spiller og gitt anerkjennelse internasjonalt, så håper og tror jeg det kommer mange venner etter hvert. Det er vel mange som har vært borte i sjefskonstruktøren Michael Børresens kreasjoner i merket Raidho, der han har jobbet i mange år, og form og utseende viser jo familielikhetene. Jeg har forstått det slik at han har fått med seg mange av ingeniørene over til Børresen Acoustics, så det er ikke noe uerfarent team for å si det forsiktig.

    Jeg hadde bare hørt Børresen et fåtall ganger før jeg kjøpte, men falt umiddelbart for lydsignaturen til disse. Og etter en lang prat med Michael Børresen på Hortenmessen i år fikk jeg også et godt innblikk i filosofien bak kontruksjonen. Det resonnerer veldig bra med mine ønsker til en høyttaler. Lyden skal ikke bare være 'korrekt', men også dynamisk, rask, livlig, gøy. For å få til dette har Børresen konstruert sine egne elementer, som har egenskaper jeg ikke har sett i ferdige kjøpe-elementer. De består av en membran laget av karbonfiber og en honeycomb-struktur, som gjør dem både ekstremt lette og samtidig stive. Magnetmotoren består utelukkende av neodym, som er kostbart i forhold til kombo neodym-ferritt som ofte brukes, og det finnes ikke et gram jern i verken magnet, chassis eller ellers i motorkonstruksjonen. Jern fungerer som en 'brems' ved å være magnetisk, og skaper et bremsende magnetfelt. Svingspolen er også tvunnet på en ikke-magnetisk svingspole, for best dynamikk. Prøv å trykke forsiktig på en Børresen-membran og en tradisjonell høyttaler, så kjenner man forskjellen lett. Det gjør at elementene responderer veldig lett og presist, og alle mikrodetaljer bevares. Samtidig får man en tørrhet og trykk i bassen som jeg ikke har hørt før. Konstruksjonen gir enestående lav induktans og impedans-toppen er usannsynlig lav (Børresen viste meg impedans-grafen til elementene), som gir forsterkeren presis kontroll på elementet også rundt resonans-frekvens. Diskanten er en egenprodusert bånd-løsning, som både tåler masse effekt og gir et herlig åpent, transparent lydbilde.

    Jeg har nå fått mine modell 05 inn døra og plassert. De er foreløpig ikke innspilt og foreløpig kun grovplassert, men allerede er dette med god margin det beste jeg har hatt i lytterommet. De innfrir foreløpig forventningene jeg hadde til hvordan en Børresen-høyttaler skulle låte.

    Og i tillegg er de lekre å se på, ikke noe gammeldags luksus-design, men sobert, nordisk og elegant. Modell 05 er i tillegg relativt store, og fremstår majestetisk i lytterommet.

    Front Side.jpg
    Front.jpg


    Element 1.jpg
    Element 2.jpg
    Element 3.jpg
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.810
    Antall liker
    38.449
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Gratulerer med flotte og spennende talere :)
    Ha en fortsatt fin helg

    mvh
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.979
    Antall liker
    1.208
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Gratulerer med strålende høyttalere. De passer perfekt in i ditt flotte rom :)
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.333
    Antall liker
    35.023
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer så mye, de var nydelige.
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Du verden, de der var flotte. Gratulerer!
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Elegante, store.. What's not to like.. Gratulerer :)
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    12.486
    Sted
    Sørlandet
    Store, tunge, flotte og elegante! Gratulerer så mye. Du er ikke alene om å like Børresen. AVShowreports har lagt sin elsk på dem også og har gitt dem best in show flere ganger:




    -BB-
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.245
    Antall liker
    9.034
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Store, tunge, flotte og elegante! Gratulerer så mye. Du er ikke alene om å like Børresen. AVShowreports har lagt sin elsk på dem også og har gitt dem best in show flere ganger:




    -BB-
    Avshow gutta og jentene har jo vært meget betatt av Raidho tidligere og forsåvidt scansonic MB serien.. Så ikke unaturlig at de liker Børresen :)
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.467
    Antall liker
    14.948
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Skjønner godt at en kan like Børresen HT:) Fikk en liten demo av monitor og gulvstående hos Mala Audio i ettermiddag og i par med Aavik så låt det stort, oppløst, uanstrengt og med god holografi. Pene å se på er de også! Av natulige årsaker så låt den store gulvstående mest naturlig da den lille monitoren låt litt mer anstrengt til tider, men det er jo helt naturlig med et element som skal ta seg av mellomtone og bass.

    2C6CD021-D033-4184-AB2C-0AFE546A39FC.jpg
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    12.486
    Sted
    Sørlandet
    Jeg har vært så heldig og fått lyttet til einaraj sine Børresen 05 ved flere anledninger og jeg må si at jeg er virkelig imponert over det jeg hører! Her er det spilleglede, dynamikk, spontanitet, presisjon, hurtighet, dybde og perspektiv. Bassen er imponerende dyp uten å bli svulstig på noen måte. Dem er rett og slett skikkelig morro å lytte på og dem får foten til å gå.

    Gratulerer så mye!

    D684CB53-E5D7-4B8D-8CEF-9A10437166F5.jpg


    -BB-
     

    einaraj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.11.2017
    Innlegg
    100
    Antall liker
    109
    Børresen 05 blir bare bedre og bedre her! Dette er utrolige høyttalere som bare blir bedre og bedre med endringer og forbedringer. Det er presisjonsinstrumenter som responderer positivt på ting som tidligere ikke betød noe, men som nå får helt nye detaljer til å komme frem. Jeg har byttet kabler til solid core sølv 3kvadrat, som passet veldig godt. Endret litt på plassering og akustikk. Og aller mest lånt ny pre til test, som virkelig gir et stort løft. Nå står en Aavik C380 og spiller (børresens eget elektronikkmerke). Den er virkelig super, masse attack og dynamikk, presisjon og klarhet i detaljer, og en ro og nøyaktig plassering som jeg ikke før har klart å oppnå på dette nivået. Men den koster jo en del, så forventer mye. Dessverre for dyr akkurat for øyeblikket. Men har også en Lexicon MC10 surroundprocessor til test i kinoen, som jeg fikk tips av Andre på Audiocenteret å prøve til stereo også. Og den er virkelig strålende, for en sprut og dynamikk. Ikke helt på Aavik nivå på detaljer, men er en helt annen pris. Jeg skal også teste Bryston og PS Audio, og tar gjerne innspill på andre dac/pre som ikke skjuler eller farger, som kan passe til Børresen.

    Dette er gøy, lyden vokser og vokser, til et nivå som jeg ikke visste var mulig å oppnå hjemme. Og Børresen har nok enda mer å gå på.

    E067F980-E7EA-4139-A685-046E12ED0DCD.jpg


    268EA878-8D61-49E1-94CA-319CF10AFF6B.jpg
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.216
    Antall liker
    9.443
    Torget vurderinger
    2
    Her skjer det mye spennende! Neste nachspiel går jeg ikke glipp av ;)
     

    carisma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2014
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    914
    Virkelig fine høyttalere. De spiller vel ganske greit uten noen subwoofer også?!

    Sent fra min XT1572 via Tapatalk
     

    einaraj

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.11.2017
    Innlegg
    100
    Antall liker
    109
    Virkelig fine høyttalere. De spiller vel ganske greit uten noen subwoofer også?!
    Ja disse er helt fine uten sub. Jeg har 16 femtentommere som står på lur, men disse måler temmelig flatt ned til 25hz, og har rikelig energi helt ned i 20 også. Og de spiller tight fin bass. Men de er ingen decibelmonstre. Så kobler på sub når jeg ønsker bekymringsløst headroom uten grenser, som feks nachspiel for AB Audio sitt julebord i går kveld ;)
     

    carisma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2014
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    914
    Da bør det være nok headroom ja.

    Sent fra min XT1572 via Tapatalk
     

    MalaAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.07.2014
    Innlegg
    1.872
    Antall liker
    2.494
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    5
    Vi nærmer oss klare for Børresen, Aavik og Ansuz event i helgen - Med besøk fra Lars Kristensen, sjef i for disse merkevarene.

    Ta turen innom for å høre Børresen, Aavik og Ansuz!

    Lørdag 30.november
    Tid: 11:00 - 17:00
    Mala Audio
    Kirkeveien 185
    1384 Asker

    4.jpg


    3.jpg


    2.jpg
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.216
    Antall liker
    9.443
    Torget vurderinger
    2
    Bra da trenger jeg ikke vente helt til neste nachspiel hos E. for å høre disse :)
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.216
    Antall liker
    9.443
    Torget vurderinger
    2
    Nydelige høyttalere med fantastisk lyd. Sånn skal det bare låte. Stort flott og nærværende med smekk og moro og samtidig med alle detaljer på plass. Tusen takk for demoen Einar, nå vet vi andre hvor lista ligger,...
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Da fikk jeg hørt Børresen 03 hos Mala Audio på lørdag.

    Fikk en veldig nyttig og innholdsrik innføring av dette merke fra Lars Kristensen. Dette virker veldig gjennomført, og blir vel å regne som å være en videreutvikling av de kritikerroste Raidho som herrene Børresen og Kristensen også stod bak. Spesielt spennende å høre om innvirkning av jern har på elementene. Dette skal være en av hovedårsakene til at de forlot Raidho. De ønsket å fjerne jern fra elementene, og dette var ikke mulig å få til hos Raidho. Dette fikk de mulighet til å forske videre på når de startet Børresen. De fant en løsning ved å benytte neodym ringer i magnetmotoren, slik at den ikke består av noe jern og derfor ikke magnetiske felter som bremser dynamikken og lager en ujevn frekvensgang. De har utviklet alle elementene in-house, også bånd diskanten. Dette er imponerende for et lite skandinavisk firma.

    Men spørsmålet er om hvordan dette virker i praksis. Spiller det musikk, eventuelt hvordan? Anlegget bestod utelukkende (nesten) av komponenter fra deres tre firmaer. Det var for-og effektforsterkere (monblokker kl.A/D) fra Aavik, Ansuz stod for kabler, strømfilter og resonansdempere. Forforsterkeren fra Aavik hadde innebygd DAC, og fikk signal fra PS Audio Memory Player. Codia Acoustics hadde produsert rackene.

    Rommet til Mala har dessverre litt resonansproblem i bassområdet, og hvis man sitter litt bak i rommet blir dette veldig hørbart. Men mye bedre i sweetspot. Her hørte man en en ekstremt transparent lyd. Dynamikken virket nærmest ubegrenset, men en naturlig utklingning. Nyanser og detaljer ble presentert på en naturlig måte. Spesielt var dette tydelig i live-innspilling med Miles Davis. Har starter det svært lavt, til at deretter bygger seg gradvis opp. Her får man med alle de lave lydene Miles lager i begynnelsen, til at man skvetter til i stolen når cressendoene kommer. Samtidig så får man fornemmelse av et stort opptaksrom. En enerverende opplevelse! Det ble også spilt en del Yello, og det var full fest;). Det var trøkk og tyngde i de relativt små elementene, mener det var 6,5 tommere. Kristensen sa forøvrig at de ikke skulle lage større enn 8 tommere pga.at prioriterte hurtighet, og ble det større som måtte de gå på akkord med dette. Men disse relativt små høyttalerene, spilte stort og med trøkk og hurtighet som virket nærmest litt naturstrid.
    Så var det så svar på spørsmålet om dette spilte til forventningene i forhold til det Lars Kristensen snakket om. Deres intensjon var at dette skulle være Formel 1, og at de som liten produsent i forhold til de store måtte være bedre - ikke bare annerledes.
    Min oppfatning var at det kan jeg ikke motsi. Tror absolutt Børresen kan stå bra i forhold til det beste fra f.eks.Wilson, Magico, YG m.m.
     

    MalaAudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.07.2014
    Innlegg
    1.872
    Antall liker
    2.494
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    5
    Hyggelig å høre at du likte lyden EiK! Vi synes også Kristensen/Børresen har klart å få frem en meget spennende produktserie som har noe helt unikt. Dette er high-end som det er virkelig morsomt å spille musikk på.

    Anbefaler også å få en lytt til de større Børresen 05. Demo ordnes på forespørsel til de som er interessert :)
     

    aam01

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    3.689
    Antall liker
    2.293
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    4
    Jeg må slutte meg til hyllesten av Børresen 05. Jeg hørter dem hos einaraj etter det berømmelige julebordet. Jeg har aldri hørt Sex Pistols Anarchy in the UK med bedre oppløsning og dynamikk. Denne plata blir lett grøt på de fleste høyttalere, men her stod de enkelte instrumentene klart i lydbildet. Ellers var det mer enn nok bass i rommet, på det "verste" måtte jeg gå ut. Jeg hører gjerne mer Børresen.
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Da er det på tide å vekke denne vennetråden til live igjen.

    I 2019 kom den den første serien med høyttalere fra Børresen, 0-serien. Der spesielt toppmodellen 05 imponerte veldig. Fikk hørte denne hjemme hos @einaraj og det var opplevelse til ettertanke. Dessverre også med en prislapp som gjorde den til et drømmeobjekt. Nå er det kommet en nedskalert serie, Z-serien, som har et vesentlig lavere prisnivå. Z-Serien har samme bånddiskant som i 0-serien. Børresen hadde først tenkt å lage en nedskallert utgave, men skrinla dette. Denne diskanten er oppgradert i forhold den den som ble benyttet i Raidho, som også Michael Børresen stod bak. Den veier kun 0.01, og går en oktav høyere med effektivitet (1w) på 94db. Den tåler mer varme og energi. Den spiller i frekvensområde 2,5-50 KHZ. I det amerikanske The Absolute Sound, så omtalte Jonathan Valin denne som den beste på markedet, sammen med MBL sin HF Radiastrahler. Mellomtone og basselementene er veldig like. Det er sandwich-konstruksjon med et tynt lag med karbon på hver side, og med en kjerne av komposittmaterialet Nomex. I motsetning til 0-serien så har Z-serien «litt» jern i driveren. 0--serien er som kjent helt uten jern og har derfor en induktanse på kun 0,04 mH. Det som er vanlig nivå med drivere med jern er rundt 0,5 mH. Z-serien måler 0,06 mH. Elementet veier kun 5,5 gram, og har en god kombinasjon av stivhet/vekt som gir en høy faktor av akselerasjon av driveren med høy oppløsning og effektivitet. Z-serien har også litt enklere kabinett, og delefilteret skal også være litt nedskalert. Men spørsmålet blir da om da i hvilken grad kompromissene som er gjort i Z-serien har redusert lydkvaliteten. Kan man kjenne igjen de gode kvalitetene fra 0-serien tiltros for kompromissene. Dette er hovedspørsmålet.

    Den norske importøren Mala har tatt inn alle modellene i Z-serien. Z1 (stativhøyttaler, testet i siste Stereopluss), Z2, Z3 og Z5. På Horten-messen spilte representanter fra Børresen på 01 og Z5. Og for meg så imponerte dette lydmessig (merknad: -det er aldri spesielt god lyd på messer). Først stativhøyttaleren 01. Her var det et presist og åpent lydbilde med god timing. Diskanten imponerer med en åpenhet og oppløsning som er besnærende. Fikk lurt meg tilbake etter at de sa de skulle koble opp Z5 sent på lørdagen. Når jeg var der spilte de mest elektronisk musikk og veldig høyt, bla. Infected Mushroom. Dette er ikke helt min type musikk, men det spilte med stor pondus, trøkk og kontroll. Min oppfatning var at Z5 virket som en spennende høyttaler. Ser man på tallene, så er Z5 veldig lik 05 når det gjelder antall elementer, størrelse og spesifikasjoner. Den er en billigere utgave av 05, og hvis den kan gi 80-85% av lydkvaliteten til 40% av prisen? Hvis tilfellet, så er dette veldig interessant. Torsdagen etter messen så reiste jeg til Mala med medbrakte CD-plater for å kunne høre dem med kjent musikk. Hadde en 2 timers seanse, og det var en udelt positiv opplevelse. Var redd lyden skulle være litt for mye frempå og kanskje mot det lyse. Men ble litt overrasket med et litt mørkere og mer tilbaketrukkent lydbilde enn det jeg forventet. Det var med en svært høy oppløsning, og naturlig lydbilde. Bl.a. så låt saxofon og akustisk gitar med gåsehud-faktor. Kari Bremnes Live-plata gav et basstrykk jeg ikke trodde var mulig fra «bare» 8-tommer(e), dog 4 i antall. Hvor var basstårnene? Svært imponerende. Dette ville jeg høre mer av, og det resulterte i at jeg fikk låne med meg modellen Z3 Cryo edition. Dette er modellen under Z5. Den har samme bånddiskanten, men med en mellomtone (4,5-tommer) og to 8-tommere. Den er vesentlig lavere (1 m mot 1,5 m), og det var spennende å høre hvordan dette ville låte i kjente omgivelser. De var enkle å sette opp, og de spilte bra fra først tone. Designet som jeg først hadde et litt ambivalent forhold til, vokste også. Er ikke i klasse med 0-serien, men frontene er de samme og jeg synes nå at de ser bra ut. Lydbilde hadde ingen impenator-faktor som man kan kanskje kunne forvente seg. Lyden ble ikke slynget mot deg med et vell av detaljer. Derimot måtte du sette deg ned og lytte inn i lydbildet. Når du gjorde dette så fanger du opp alle detaljene i musikken. Egen klangen på instrumentene kom frem, og transientene var rene og med flott utklingning. Dynamikken var nærmest eksplosiv, og man skvatt nærmest litt i stolen når cresendoene kom. Også mikrodynamikken – på de små detaljene – kom tydelig frem og gav musikken liv. Både diskanten og mellomtone- og bass elementene har waveguide som antakelig er med på gi denne effekten. I tillegg til det som tidligere er nevnt angående elementene. For meg førte dette til jeg ble sittende å lytte til musikken, og måtte fått med meg alle låtene på platene. Dette på plater jeg ikke hadde gjort dette på før. Det ble nærmest en undersøkelse i egen platesamling der man lurte på hva som man fikk gravd frem ut av platerillene. Man nærmest gledet seg til å gå ned i lytterommet for å kunne oppdage «ny» musikk. Diskanten er så åpen og luftig. Den får med seg kroppen til instrumentet, og dynamikken med full utklingning. Man får også med seg luften mellom instrumenter og stemmer i opptaksrommet og en følelse at man befinner seg i dette. På vinylplaten til Pat Metheny «What’s It All About» hører man hva denne bånddiskanten til Børresen er kapabel til. Her spiller han akustisk gitar solo – det er bare han og gitaren på alle sporene. Det kan fort bli litt monotomt, mer her dras man inn i et dynamisk og magisk lydbilde.

    Mellomtone følger også opp, og er nærmest det man kan kalle elektrostat. Den har den samme dynamikken som diskanten. Dette er utfordring når man har et så raskt og lett (0,01 gr) element i diskanten. Hvis mellomtonen (og bassen) ikke er tilsvarende rask, så henger ikke lydbilde sammen. Men det gjør det her. Detaljeringen er meget god, og det er plass og luft rundt stemmer og instrumenter.

    I bassen så er det to 8-tommer elementer som gjør jobben. Ved første lytting så hører jeg at den ikke går helt ned i dette området. Børresen har oppgitt en frekvensrespons ned til 35 hz (der er ikke oppgitt innenfor med hvilke avvik). I mitt lytterom, så virker det som det som det går godt ned på 20 hz-tallet uten at jeg har fått verifisert dette med målinger. Etter å ha flyttet litt på høyttaleren, så satt bassen bedre. Spesielt mellombassen var veldig god. Her trøkket det til, og det gav et bra rytmisk driv i musikken. Etter hvert så savnet jeg ikke noe i dette området, selv om den ikke går like dypt og har samme fysiske gjengivelse som større systemer har. Bla. så var trommene på platen til Marit Boine meget bra gjengitt. Det var kraft og tyngde. Det samme på orglet til Iver Kleive. På Hotel California og Eagles, så var tromme så luftig og hurtig som ikke har hørt før. Man fikk også en fornemmelse av hvordan trommestikken treffer skinnet på trommen, og detaljer rundt denne. Veldig underholdene. Dette er ekstremt hurtige og stive elementer med lite forvrenging, noe som blir bekreftet på denne platen. Dette var noe annet enn på min første KEF høyttaler med 2x8-tommere fra 90-tallet. Det har vært en utvikling, dog også på pris.

    En ting er å høre høyttalere på messer og i butikker, men å høre det med i kjent rom og med egne komponenter er noe helt annet. Var vel litt skeptisk i begynnelsen. Nok et nytt merke, en dårlig kopi av Raidho osv. Var også en tur hos @einaraj før jul og hørte på hans 05. Og det er helt klart at disse høyttalerene har noen ekstreme egenskaper man skal lete lenger etter å for å høre tilsvarende. Foten gikk fort varm😊. Min konklusjon er at dette høyttalermerke har alle muligheter for å kunne etablere seg i dagens mylder av konkurrenter. Lyden som leveres er svært levende og naturlig.
    Lurer på hvordan Z5 vil låte….:oops:
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.629
    Antall liker
    15.452
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer @EiK med nye knallhøyttalere. Forvent et besøk om ikke lenge 🥳
     
    • Liker
    Reaksjoner: EiK

    Lostx9

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.01.2009
    Innlegg
    98
    Antall liker
    15
    Torget vurderinger
    7
    Er det andre som kan fortelle litt om erfaring og hva som gjorde at de valge Z serien?
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.467
    Antall liker
    14.948
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Fikk et bilde fra en kompis over dammen fra The Pacific Northwest Show i Seattle. Der hadde Børresen M6 høyttaleren premiere. Ikke akkurat småtasser og prisen, 550.000$😱🤪

    8F0048C9-9C09-4CEF-980F-9781DB9DAC7C.jpeg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn