Musikk og Hi-Fi Bærbar high end på reisen.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Er på ferie i Thailand Hua Hin, og på kvelden så slapper jeg av på balkongen utenfor huset der vi bor. Tok med min reisekamerat: Klipsch KMC 3, som følger meg overalt hvor jeg reiser.

    Tenkte at her kan vi dele erfaringer med bærbar lyd, eneste kriterie er at den må gå greit ned i reisekofferten.

    IMG_1305.jpg IMG_1307.jpg
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Har hørt det meste av bærbar lyd, men for meg er dette noe av det bedre der ute. Den spiller med morrofaktor og trøkk, den kan lett spille til dans med medfølgende naboklager. Naboen ved siden av har slått av og på alarmen flere ganger nå og jeg koblet ikke at det er musikken min han irriterer seg over, så da måtte volumet ned.

    Det som er fint er at den spiller med pondus selv på tomgang.
     

    Wishmaster

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2002
    Innlegg
    4.112
    Antall liker
    3.229
    Torget vurderinger
    1
    Har en KMC-3 på kontoret til kona, og den spiller bra den.
    På reise pleier vi vanligvis å ta med en Klipsch Groove hvis det involverer fly, da den ikke er så stor. Ikke like bra lyd som de større "bærbare", men på grei nok på reise. Hvis vi reiser bil, blir det en Klipsch The One med, en god del større enn Groove og også betydelig bedre lyd.
    Har en Klipsch The Three på verandaen for tiden, den er enda litt større enn The One med litt mer tyngde nedover, men den har ikke fått være med på tur enda.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    En av de få som gir Klipschen en god match er JBL Boombox. Har hørt på denne ganske mye. Den er litt mer boomy / svulstig i bassen, har ikke like god mellomtone sammenlignet med Klipsch KMC 3, som spiller mer korrekt. Er du en bassfreak så liker du sikkert JBl. Pluss for JBL er at den er oppladbar og sprutsikker. Klipsch er ikke oppladbar, men kan spille med batterier.

     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Litt bilder fra turen:

    IMG_0317.jpg
    Sai Noi Beach buddha statue.

    P7261090.jpg
    Sai Noi Beach

    IMG_1309.jpg

    IMG_1310.jpg

    IMG_1311.jpg

    IMG_1312.jpg
    Night marked Hua Hin.

    IMG_1040.jpg
    Du har reker og så har du REKER.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Litt musikk og en kald øl på kvelden...

    IMG_1316.jpg

     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.251
    Antall liker
    9.484
    Torget vurderinger
    2
    Å spille musikk ute i tettbygd strøk skaper en del irritasjon ja..lyd bærer langt en stille sommerkveld. tenk på naboen det kan være du som er nabo neste gang...
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.709
    Antall liker
    5.901
    Å spille musikk ute i tettbygd strøk skaper en del irritasjon ja..lyd bærer langt en stille sommerkveld. tenk på naboen det kan være du som er nabo neste gang...
    Tenker på naboen jeg, spilte ikke høyt i det hele tatt, men skrudde volumet ytterligere ned. Naboen er en danske og han dumper innom hver eneste dag for en prat, så vi er venner enda. Har jeg irritert deg på noen måte Balle Clorin?
     

    alipax

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.03.2003
    Innlegg
    1.242
    Antall liker
    288
    Sted
    Herja
    Torget vurderinger
    2
    Å spille musikk ute i tettbygd strøk skaper en del irritasjon ja..lyd bærer langt en stille sommerkveld. tenk på naboen det kan være du som er nabo neste gang...
    Tenker på naboen jeg, spilte ikke høyt i det hele tatt, men skrudde volumet ytterligere ned. Naboen er en danske og han dumper innom hver eneste dag for en prat, så vi er venner enda. Har jeg irritert deg på noen måte Balle Clorin?
    Han, Balle Clorin i psykologisk term transporterer sin egen smerte over naboplager, mest sannsynlig...ikke noe du trenger bekymre deg over.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn