Mat, drikke og røyk Autentiske nacho eller taco chips

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.572
Antall liker
10.118
På reiser i utlandet har jeg hatt gleden av å spise på nokså autentiske, meksikanske restauranter. De har servert blant annet flortynne, sprø, velsmakende taco eller nacho chips, men jeg har aldri funnet noe som ligner her til lands. Noen som har gode forslag? På en måte ekvivalenten til Sørlandschips, men laget på mais, om dere skjønner hvor jeg vil... :)

Disqutabel
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.413
Antall liker
12.492
Sted
Sørlandet
På reiser i utlandet har jeg hatt gleden av å spise på nokså autentiske, meksikanske restauranter. De har servert blant annet flortynne, sprø, velsmakende taco eller nacho chips, men jeg har aldri funnet noe som ligner her til lands. Noen som har gode forslag? På en måte ekvivalenten til Sørlandschips, men laget på mais, om dere skjønner hvor jeg vil... :)

Disqutabel
Taco republica | Mexican restaurant



-BB-
 

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.572
Antall liker
10.118
På reiser i utlandet har jeg hatt gleden av å spise på nokså autentiske, meksikanske restauranter. De har servert blant annet flortynne, sprø, velsmakende taco eller nacho chips, men jeg har aldri funnet noe som ligner her til lands. Noen som har gode forslag? På en måte ekvivalenten til Sørlandschips, men laget på mais, om dere skjønner hvor jeg vil... :)

Disqutabel
Taco republica | Mexican restaurant



-BB-
Skulle vært litt tydeligere: Kan man få kjøpt sånne chips til hjemmebruk noe sted?

Disqutabel
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.413
Antall liker
12.492
Sted
Sørlandet
Hmmmm.....

Siden det er fredag ettermiddag så haster dette muligens noe men hva med å kjøpe noen flasker Coronas og deretter lage noen Totopos selv?

How to Make Tortilla Chips (Totopos)

Det tar ikke lange tiden og fordrer såklart at du også lager din egen salsa og guacamole :) Jeg har en meksikansk kollega som selv følger oppskriften over når dem ikke kjøper hos Taco Rep.

Smakelig måltid mister!

Mvh
BB
 

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.572
Antall liker
10.118
Hmmmm.....

Siden det er fredag ettermiddag så haster dette muligens noe men hva med å kjøpe noen flasker Coronas og deretter lage noen Totopos selv?

How to Make Tortilla Chips (Totopos)

Det tar ikke lange tiden og fordrer såklart at du også lager din egen salsa og guacamole :) Jeg har en meksikansk kollega som selv følger oppskriften over når dem ikke kjøper hos Taco Rep.

Smakelig måltid mister!

Mvh
BB
Salsa og guacamole lages fra bunn av, ja.
Akkurat chips'en har jeg i grunn ikke tålmodigheten til... :) Og jeg synes faktisk at Coronas er noe tynt mig, er jeg redd... Ute er det vinter, og øl skal smake noe!
Men skal tenke meg grundig om, kanskje gidder jeg lage chips også, takk for oppskrift!

Disqutabel
 
Topp Bunn