Digitale avspillere Auralic Aries Mini - noen erfaringer?

U

Utgatt24668

Gjest
Jeg vet at det er 10 til 12 heldige som var på ventelista her i Norge til å få Auralic Aries Mini - noen andre her med erfaringer i løpet av dagen?
 

Rene.J

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.01.2015
Innlegg
179
Antall liker
44
Jeg modtager min tirsdag/onsdag. Har læst et par tyske tests hvor den får super ord med på vejen:)
 
U

Utgatt24668

Gjest
Jeg synes det er litt rart at det ikke er mer oppmerksomhet knyttet til Auralic på disse sidene. Det er åpenbart at produktene leverer langt over sitt prissegment - og denne nye Mini Aries er et high-end produkt som kun koster litt mer enn Playstation4. Det er ganske så unikt i den hifi-verdenen vi befinner oss i.

Jeg var usikker på om jeg trengte Aries overhodet, og om ikke Auralig Vega (DAC) var mer enn nok for å få fram god digital lyd (Vega konkurrerer med produkter som koster en god del mer for å si det konservativt) - men Aries får fram de unike egenskapene til Vegaen i enda større grad ut fra det jeg klarer å høre nå: Enda større romfølelse (som er ganske så unik på elektrostater fra før av) og mer detaljer og tilstedeværelse av artistene i stuen.

Flere innspill kommer senere. Det eneste jeg tenker er at Auralic hadde vært konstant utsolgt hvis det hadde enda mer fokus på faktisk kvalitet og verdi for pengene. Disse produktene er "billige" og 100% fri for "snake oil" og bullshit.
 

Valfy

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
2.428
Antall liker
2.576
Torget vurderinger
30
Vaaaah, er det veldig vanskelig å få tak i en mini? Jeg tenkte å handle en i neste uke. :/
 
U

Utgatt24668

Gjest
Vaaaah, er det veldig vanskelig å få tak i en mini? Jeg tenkte å handle en i neste uke. :/
Norge er et av få land som fikk denne for første gang i går - og det har vært venteliste - men du kan jo sjekke med importøren - duet audio :)
 
X

X186841

Gjest
Svart står fortsatt som lagervare, sølv er blitt bestillingsvare på OHC.
 
U

Utgatt24668

Gjest
IMG_1714.JPG

Auralic Aries Mini ser du opp til høyre ved Vegaen. Tar svært lite plass for å si det slik - ser ut som en litt stor Apple TV. Den imponerer ikke ved utseende, heller stort ved avspilling :D ;)
 
Topp Bunn