Aune X DAC og hodetelefonforsterker - Testere søkes!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Jeg søker folk som ønsker å teste og skrive litt om Aune X1 DAC. I Danmark har Aune fått til en slags turne hvor flere forumbrukere har testet produktet, dette prøver vi å få til her også om det er interesse for det :)

    http://hoved-fi.dk/viewtopic.php?f=41&t=638

    Dette blir en fin mulighet for å få teste produktet uten kostnader og forpliktelser. Jeg setter en Aune X1 dac til disposisjon for personer som ønsker å teste og forhåpentligvis skrive noen ord om hva de synes her i tråden :D

    X1 DAC fungerer godt som ren DAC, hodetelefonforsterker og/eller for-forsterker. Den har coax, optisk, usb og linje inngang som styres fra front med et tastetrykk. Den har også volumkontroll som kan aktiveres og deaktiveres for linjeutgangen, og fungerer derfor fint som for-forsterker.


    Spesifikkasjoner:
    24BIT/192k
    Innganger: USB, Coax, Optisk, Analog
    Utganger: Analog utgang med eller uten volumjustering
    Hodetelefonutgang: 6,5mm jack
    Frekvensrespons: 10hz-20khz (-1db)
    THD: 0,01%THD
    Hodetelefonutgang max nivå: P-max: 10v
    Hodetelefonutgang impedanse: 32ohm - 600ohm
    Linjeutgang: 2v
    Størrelse: 135x51x170mm
    Vekt: 2kg

    Ta kontakt på PM for å avtale nærmere :)
     

    Vedlegg

    Kommentarer

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Første tester blir "Anonym" her på forumet! X1 dac blir sendt i morgen! :)
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Hentet Aune X på postkontoret i kveld og førsteinntrykket er positivt.
    Den var godt emballert og når jeg fikk pakket den ut gir den inntrykk av å ha god kvalitet.
    Har lyttet til den i en drøy halvtime, siden det ikke fulgte med en USB kabel har jeg kun brukt optisk kabel og har ikke rukket å prøve med andre headsett enn K701.
    Førsteinntrykket er iallfall helt klart positivt, vil skrive mer etterhvert som jeg blir bedre kjent med produktet.
     

    Vedlegg

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Flott at du har mottatt den og at førsteintrykket er positivt :)

    Det er også en DAC ute hos Fugazi for øyeblikket for testing. Rumath er neste i køen :)
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Det blir artig å høre hva de synes X dac.

    Har koblet Beyerdynamic T1 til X dac nå og den driver de uten noen problemer, trenger ikke å vri volumkontrollen lengre enn til klokka 9 for å få normalt lyttevolum.
    Har fått sansen for volumkontrollen på dac'en, trinnløs regulering og helt uten slark.
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    svm88 skrev:
    [...]
    Spesifikkasjoner:
    [...]
    Hodetelefonutgang impedanse: 32ohm - 600ohm
    [...]
    Hva er hodetelefonutgangens:
    • Utgangsimpedanse?
      (Ovenstående indikerer(vel) hodetelefoners inngangsimpedanse)
    • Utgangseffekt for ulike hodetelefoners inngangsimpedanse?
      En tabell á la nedenfølgende, gjerne med flere datapunkter

    http://www.aprilmusic.com/manuals/HP100_manualEN.pdf

    Headphone output 16 ? : 2800mW + 2800mW
    64 ? : 1200mW + 1200mW
    300 ? : 300mW + 300mW
    600 ? : 150mW + 150mW
    2400 ? : 40mW + 40mW
    http://www.nuforce.com/hp/products/iconhdp/index.php

    Headphone power spec:
    •288mW rms @ 30 Ohm
    •210mW rms @ 120 Ohm
    •152mW rms @ 300 Ohm
    •123mW rms @ 500 Ohm
    •96mW rms @ 600 Ohm
    •59mW rms @ 1200 Ohm
    •43mW rms @ 1700 Ohm
    •35mW rms @ 2000 Ohm
    Se gjerne "NwAvGuy's Heaphone Amp Measurement Recommendations".
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.575
    Antall liker
    2.770
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Eide tidligere en slik dac/headamp, basert på et DIY-konsept, som i sin tur igjen var basert på en Aune dac/headamp. Må jo bare si at jeg tror man skal lete jævlig lenge før en finner noe som spiller bedre, selv om en øker prisen mange %.
    Mener jeg ga ca 800,- for min. Skal ikke påstå at det er verdens beste dac eller headamp, men at det er VFM? U bet!!!
    Har nå en annen, langt større sak med samme inn- og utganger, som i tillegg kan fintunes litt; men du verden - Aune er noe jeg vil anbefale alle som er på utkikk etter en billig, grei og god dac/headamp!

    mvh
    Proffen
     

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Gikk visst litt fort når jeg skrev ned spesifikkasjonene ser jeg! Retter dem nå :)
     

    Gjest.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Innlegg
    5.741
    Antall liker
    503
    Jeg har Muse med 4 x TDA 1543, og PCM 1793 Mini dac. Det er ikke tvil i mine ører om at MUSE spiller klart renest, åpnest og riktigst. Det er stor forskjell.
     

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Gjest, du får si ifra om du ønsker å teste en X1 DAC! :)
     

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Får vist ikke endret første posten i tråden, men her er riktige specs:

    24BIT/192k
    Innganger: USB, Coax, Optisk, Analog
    Utganger: Analog utgang med eller uten volumjustering
    Hodetelefonutgang: 6,5mm jack
    Frekvensrespons: 10hz-20khz (-1db)
    THD: 0,01%THD
    Hodetelefonutgang max nivå: P-Pmax 10v (6vrms)
    Utgangseffekt hodetelefonutgang: 120mw@300ohm
    Egner seg til hodetelefoner med impedanse: 32ohm - 600ohm
    Linjeutgang: 2v
    Størrelse: 135x51x170mm
    Vekt: 2kg


    Andre utgangseffekter:
    300ohm@120mw
    100ohm@360mw
    50ohm@720mw
    32ohm@1125mw
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    svm88 skrev:
    Får vist ikke endret første posten i tråden,
    Det kan bare utføres av moderatorer når det har gått noen (ca. 4?) døgn fra innlegget ble skrevet. Du kan gjerne be dem om hjelp.

    men her er riktige specs:
    [...]
    Takk.

    Fremdeles mangler hodetelefonutgangens utgangsimpedanse.

    Det ville også være fint med utgangseffekt for hodetelefoner med inngangsimpedanse 600 ohm siden du oppgir at den passer til disse.

    Får den problemer med hodetelefoner med inngangsimpedanse under 32 ohm som f.eks. Denon AH-D[257]000 som har 25 ohm?
     

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Jeg venter på svar fra produsent angående utgangsimpedans, skal legge det ut så fort jeg hører fra dem :)

    Utgangseffekt ved 600ohm er 60mw.

    Jeg har ikke prøvd den med hodetelefoner under 32ohm, så vet ikke hvordan det fungerer. Men om du ønsker å prøve det ut så sender jeg deg gjerne en for prøving når det er en ledig? :)
     

    Bart

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.03.2007
    Innlegg
    550
    Antall liker
    55
    CDWMcInSpots skrev:
    Fremdeles mangler hodetelefonutgangens utgangsimpedanse.

    Det ville også være fint med utgangseffekt for hodetelefoner med inngangsimpedanse 600 ohm siden du oppgir at den passer til disse.
    Utgangsspenningen er den samme ved 32 ohm og 300 ohm , ca. 6V. Det er en god indikasjon på at apparatet har veldig lav utgangsimpedans.

    Effekt ved 600 ohm er høyst sannsynlig rundt 60mW, dvs. en halvering av effekt ved 300 ohm.
    Rettelse: Ser svm88 har oppgitt effekt ved 600 ohm. Min beregning var riktig :)
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    @Bart

    CDWMcInSpots skrev:
    [...]
    Får den problemer med hodetelefoner med inngangsimpedanse under 32 ohm som f.eks. Denon AH-D[257]000 som har 25 ohm?
    Har du tilfeldigvis også en kvalifisert formening om dette?
     

    SvErD

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.11.2002
    Innlegg
    246
    Antall liker
    9
    Sted
    Bergen
    Utfra de oppgitte tallene er utgangsimpedansen til forsterkeren veldig nært 0 ohm, om det ikke er kalkulerte tall i stedet for målte.... ?

    Her er en (forenklet) tabell som viser sammenhengen mellom HT-impedans og utgangseffekt for forskellige utgangsimpedanser med utgangspunkt i dataene oppgitt ovenfor. Som du ser passer de oppgitte effektene med de kalkulerte for 0 ohm utgangsimpedans. Det er selvsagt ikke umulig, men noe uvanlig for HT forsterkere.
     

    Vedlegg

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Det er kalkulerte verdier som er oppgitt. Venter på svar angående utgangsimpedansen, håper å få klarhet i dette i morgen. Kommer tilbake med mer info :)
     

    Bart

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.03.2007
    Innlegg
    550
    Antall liker
    55
    CDWMcInSpots skrev:
    Har du tilfeldigvis også en kvalifisert formening om dette?
    Tja, ut fra oppgitte måledata tyder alt på at utgangsimpedans er under 25/8~3,1 ohm. Det betyr at Aude X DAC klarer Denon D2000/5000/7000 uten problemer.
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Bart skrev:
    CDWMcInSpots skrev:
    Har du tilfeldigvis også en kvalifisert formening om dette?
    Tja, ut fra oppgitte måledata tyder alt på at utgangsimpedans er under 25/8~3,1 ohm. Det betyr at Aude X DAC klarer Denon D2000/5000/7000 uten problemer.
    Jeg forstod utfra ditt svar #15 at utgangsimpedansen sannsynligvis var lav nok. Det jeg (vel) lurte på var om den kunne ha utgangseffektbegrensninger eller andre begrensninger som medførte at den ikke håndterer hodetelefoner med inngangsimpedanse lavere enn de oppgitte 32 ohm. Det er jo langtfra alle hodetelefonforsterkere som klarer å følge Ohms lov for alle hodetelefoninngangsimpedanser.
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    SvErD skrev:
    Utfra de oppgitte tallene er utgangsimpedansen til forsterkeren veldig nært 0 ohm, om det ikke er kalkulerte tall i stedet for målte.... ?

    Her er en (forenklet) tabell som viser sammenhengen mellom HT-impedans og utgangseffekt for forskellige utgangsimpedanser med utgangspunkt i dataene oppgitt ovenfor. Som du ser passer de oppgitte effektene med de kalkulerte for 0 ohm utgangsimpedans. Det er selvsagt ikke umulig, men noe uvanlig for HT forsterkere.
    svm88 skrev:
    Det er kalkulerte verdier som er oppgitt. Venter på svar angående utgangsimpedansen, håper å få klarhet i dette i morgen. Kommer tilbake med mer info :)
    Som sagt:
    CDWMcInSpots skrev:
    Det er jo langtfra alle hodetelefonforsterkere som klarer å følge Ohms lov for alle hodetelefoninngangsimpedanser.
    Det er derfor farlig å benytte ohms lov slavisk. Det bør helst være reelle målinger. Subsidiært kan man underbygge beregningene med andre opplysninger som godgjør at den er i stand til å levere så høy spenning og strøm for de ulike hodetelefoninngangsimpedansene som beregningene påstår.
     

    Bart

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.03.2007
    Innlegg
    550
    Antall liker
    55
    CDWMcInSpots skrev:
    Jeg forstod utfra ditt svar #15 at utgangsimpedansen sannsynligvis var lav nok. Det jeg (vel) lurte på var om den kunne ha utgangseffektbegrensninger eller andre begrensninger som medførte at den ikke håndterer hodetelefoner med inngangsimpedanse lavere enn de oppgitte 32 ohm. Det er jo langtfra alle hodetelefonforsterkere som klarer å følge Ohms lov for alle hodetelefoninngangsimpedanser.
    Det har du helt rett i. Forsterkeren kan ha strømbegrensende kretsløp. Ser også at oppgitte "måledata" er beregnede verdier og ikke måledata. Det betyr at mine tall også er teoretiske.
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    Jøss, dette var spennende og et sjeldent bra tiltak svm88! Er på utkikk etter en Dac til mine AKG-701, og dette kunne kanskje vært noe! Jeg melder meg gjerne på lista over testere om det er mulig?
     

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Takk for det SannaX! Jeg setter deg opp på lista :) Det er et par andre også i køen, så regn med et par ukers ventetid :D
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    svm88 skrev:
    Takk for det SannaX! Jeg setter deg opp på lista :) Det er et par andre også i køen, så regn med et par ukers ventetid :D
    Helt finfint det :)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Artig måte å la folk bli kjent med nye produkter på. Kanskje lettest i den rimlige enden av skalaen , der produktet har ett hendig format , men konseptet burde kunne gjøres på større ting og kanskje.

    flott tiltak som skaper snakkis om produkter , trådstarter har selvsagt tru på sitt produkt ved å gjøre det på en slik måte.

    Morsomt , lærerikt og hyggelig-for oss entusiaster.

    Er i tidsklemma om dagen , så ønsker ikke ett produkt selv for test ,men har en Naim Headline , og om noen kjører en sammenlikning feks med akg eller sennheizer hører jeg gjerne om utfallet.

    mvh Espen
     

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Flott at dere synes det er et bra tiltak! Mulig jeg åpner for samme mulighet med andre produkter også etterhvert :D


    Har nå fått svar angående utgangsimpedansen, den er på 6ohm.
     

    Bart

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.03.2007
    Innlegg
    550
    Antall liker
    55
    svm88 skrev:
    Har nå fått svar angående utgangsimpedansen, den er på 6ohm.
    Det betyr at Aune X DAC ikke er velegnet til hodetelefoner med lav impedans, dvs. impedans < 48 ohm, f.eks. Denon D2k/5k/7k.

    Det betyr også at oppgitte "måledata" IKKE er korrekte.
    Tallene er rett og slett en umulighet med utgangsimpedans på 6 ohm.

    Jeg har den "gamle" Aune DAC (v2) og den gir et (uønsket) løft i bassen når jeg bruker den sammen med Denon D2000. D2000 har nok bass som det er...
    Ingen av de andre hodetelefonene mine (som stort sett har impedans over 40 ohm) viser like tendenser.
    Alt i alt et godt produkt til en fin pris.
     

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Takk for tilbakemeldingen, jeg skal få sjekket dette ut! Må jo prøve å få det riktig :)

    Det er en del forskjell på den gamle Aune DACen og den nye, selv om mye av klangsignaturen sitter igjen :)
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.428
    Antall liker
    17.135
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    svm88 skrev:
    selv om mye av klangsignaturen sitter igjen :)
    Hvilket vil si.... Lys, mørk, nøytral?
    Jeg så i en, eller annen "review" at den var angitt som noe pågående i toppen - er det noe du er enig i?
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.256
    Antall liker
    424
    Sted
    Friedrichstadt
    Bart skrev:
    svm88 skrev:
    Har nå fått svar angående utgangsimpedansen, den er på 6ohm.
    Det betyr at Aune X DAC ikke er velegnet til hodetelefoner med lav impedans, dvs. impedans < 48 ohm, f.eks. Denon D2k/5k/7k.

    Det betyr også at oppgitte "måledata" IKKE er korrekte.
    Tallene er rett og slett en umulighet med utgangsimpedans på 6 ohm.

    Jeg har den "gamle" Aune DAC (v2) og den gir et (uønsket) løft i bassen når jeg bruker den sammen med Denon D2000. D2000 har nok bass som det er...
    Ingen av de andre hodetelefonene mine (som stort sett har impedans over 40 ohm) viser like tendenser.
    Alt i alt et godt produkt til en fin pris.
    Hvilke konsekvenser/effekter dreier det seg om hvis impedansen er på mindre enn 48 ohm? (Mine Shure er på 42 ohm)
     

    Bart

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.03.2007
    Innlegg
    550
    Antall liker
    55
    ptb skrev:
    Hvilket vil si.... Lys, mørk, nøytral?
    Jeg så i en, eller annen "review" at den var angitt som noe pågående i toppen - er det noe du er enig i?
    Den "gamle" Aune DAC heller mot noe "mørk" signatur selv om frekvensgang fra 20Hz-20kHz har mindre avvik enn 1dB (ja jeg har målt min Aune DAC).

    Nye X DAC er etter det jeg har lest litt mindre "mørk", mer "nøytral" eller detaljert i gjengivelse.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.428
    Antall liker
    17.135
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Bart skrev:
    Nye X DAC er etter det jeg har lest litt mindre "mørk", mer "nøytral" eller detaljert i gjengivelse.
    Ok - takker :)
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    I dag har jeg sendt Aune dac videre til nestemann og det er på tide med en oppsummering.

    Byggekvaliteten er god, volumpotmetret er svært nøyaktig og den har et tiltalende utseende. Til tross for at den er kinesisk er den fri for skjemmende blå lysdioder, kun rødt og grønt lys med moderat styrke er i mine øyne et soleklart pluss.

    Tonalt er den det jeg vil kalle nøytral, ingen stor forskjell sammenlignet med Stello DP200 som er min referanse.

    Aune låter bedre enn min nr 2 rigg bestående av QED MB45 head-amp og Kingrex USB dac så pris/ytelse forholdet er det ikke noe å si på. Mye grunnet lavere støygulv på Aune enn QED

    En ting jeg har bitt meg merke til er det at Aune ser ut til å yte bedre med optisk enn med USB men siden jeg av en eller annen grunn ikke har fått Wasapi til å fungere over USB vet jeg ikke om det er Windows lydprosesseringen eller implementeringen av USB som er problemet.
    Det er vanskelig å beskrive lyd men jeg opplever det som at den er mer presis med toslink og Wasapi.

    Har brukt den sammen med Beyerdynamic T1, DT770 Pro 32 og AKG K701 og selv K701 som er den tyngste i trioen drives uten noen problemer.
    Oppløsningen er det ingenting å si noe på, den er ikke overaskende tett på min Stello og med en frekvensgang som virker nøytral og en svært god volumkontroll som også gir rett kanalbalanse ved lave volum vil jeg gi den tommelen opp.

    + pris
    + utseende
    + volumkontroll

    - burde hatt gummiknotter på undersiden så den ikke sklir på underlaget
     

    svm88

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    487
    Antall liker
    49
    Sted
    Røyken
    Torget vurderinger
    9
    Takk for god tilbakemelding Anonym :D

    PS: Gummiknotter under kommer på neste batch fra produsent, som er på vei nå :)

    Nå er en DAC på vei til SannaX og en på vei til rumath for testing!
     

    stolpe

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.09.2008
    Innlegg
    167
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    1
    Er det noe rabatter for oss medlemmer på HiFi sentralen? :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

svm88
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
49
Link til alle artikler
12
svm88 sine annonser
Bransjenyheter
LM Audio lanserer nye produkter!

LM Audio lanserer nye produkter!

  • 7
LM Audio lanserer nå to nye forforsterkere og to nye monoblokker! G2: Forforsterker G33: Monoblokker (300B PSE) 512CA: Forforsterker 503PA: Monoblokker(845 SET) Ta kontakt for mer informasjon...
Fortsett
Bransjenyheter
Junitilbud på alle produkter fra LM Audio!

Junitilbud på alle produkter fra LM Audio!

  • 0
Mala Audio kjører junitilbud på alle produkter fra LM Audio! - 20% på alle produkter fra LM Audio. Gjelder alle produkter(lagervarer og bestillingsvarer). - 25% på ved kjøp av forsterker og DAC...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio GD lanserer nye integrerte forsterkere!

Audio GD lanserer nye integrerte forsterkere!

  • 0
Audio GD lanserer i disse dager to meget spennende nye nye integrerte forsterkere, som også er meget gode hodetelefonforsterkere. Mer informasjon: Precision 2: Audio GD Precision 2 - Mala Audio...
Fortsett
Bransjenyheter
Testere søkes! LM Audio 502CA rørbasert dac!

Testere søkes! LM Audio 502CA rørbasert dac!

  • 97
Etter en svært vellykket testrunde på LM Audio 216IA og 218IA kjører vi nå i gang testrunde på LM Audio sin DAC. Dette er en meget spennende dac som har fått gode tilbakemeldinger så langt. Vi...
Fortsett
Bransjenyheter
Testere søkes! LM Audio 501IA - Integrert 100W rørforsterker

Testere søkes! LM Audio 501IA - Integrert 100W rørforsterker

  • 23
Etter en svært vellykket testrunde på LM Audio 216IA og 218IA kjører vi nå i gang testrunde på deres større forsterker LM Audio 501IA. Denne forsterkeren er fra deres mer påkostede Gold serie og...
Fortsett
Bransjenyheter
Radian lanserer kompresjonsdrivere med berylliumsmembran!

Radian lanserer kompresjonsdrivere med berylliumsmembran!

  • 6
Radian lanserer i disse dager sin nye serie kompresjonsdrivere med berylliumsmembran. De nye driverne er basert på deres tidligere produkter, men med nyutviklede membraner produsert av...
Fortsett
Topp Bunn