Audiovector K3 innspilling/erfaringer

sveinh

Medlem
Ble medlem
13.11.2004
Innlegg
36
Antall liker
0
Tenkte å høre om noen der ute har erfaringer å dele om denne høyttaleren - da først med tanke på innspilling.Dette varierer jo som kjent en hel del fra både merke til merke og modell...og måten det gjøres på.Hadde vært greit hvis noen kunne si litt om K3's utvikling..og kanskje et tips om hvordan det best gjøres på disse....En mening eller to om selve høyttaleren går jo og an.....
 

sveinh

Medlem
Ble medlem
13.11.2004
Innlegg
36
Antall liker
0
Hvis du mener bilde av høyttaleren så trengs ikke det,en link til f.eks test eller tips om den hadde vært bra..
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Å hallo... jeg mente har DU et bilde eller link til hvordan den ser ut??? Har sett mange AV HT gjennom tidene men denne har jeg ikke hørt om.
 

sveinh

Medlem
Ble medlem
13.11.2004
Innlegg
36
Antall liker
0
Takk for link til bilde...ja sånn ser den ut,ikke den mest omtalte fra Audiovector heller,så da var tanken at kanskje noen her hadde prøvd den...
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
sveinh skrev:
Takk for link til bilde...ja sånn ser den ut,ikke den mest omtalte fra Audiovector heller,så da var tanken at kanskje noen her hadde prøvd den...
jeg lurer på om ikke lyd og bilde har testet disse, men da var det vel snakk om en hel surround pakke, kan se om jeg finner den...

edit: link til test :
http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=79291&testid=2899
ser det er den oppgraderte modellen signature menmen. er da noe :)
 
Topp Bunn