Audio Technica MM pickup

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.974
Antall liker
11.820
Sted
Hus
Hvilke av Audio Technica sine MM pickuper går for å være mest vellydende?
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.974
Antall liker
11.820
Sted
Hus
Hvordan er AT 150 ML i forhold til denne da? :)
 

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Innlegg
4.980
Antall liker
1.055
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
170-150= 20 dårligere..? ;D
Det fantes visstnok en AT(ML)180 occ som var storebror til 170...en gang for lenge siden...

Arne K
 

novgarod

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
957
Antall liker
59
Audiophile-Arve skrev:
Eg gjorde direkte samanlikning mellom 150 og 170, og var ikkje i tvil om kva for ein eg ville ha. Betre sporing, og meir avbalansert klangbalanse.
Men i dag er det uråd å skaffe stift til 170, medan det framleis går til 150...
Hei Arve!
Har intrykk av at du kan være rett mann å spørre....

Hvordan vil du si at AT150ML presterer i forhold til den billige AT440ML/a?
Hvor er de største forskjellene?
Hvordan presterer AT150ML i forhold til den prismessig, nokså gjevnbyrdige mc-pickupen AT-OC9MLII?
Kan det være like fornuftig å holde seg til mm ved en evt. oppgradering i det prisleiet?

Ble noen spørsmål litt på siden av trådens utgangspunkt, men tenker likevel at de kanskje kan være av interesse for flere av de som vil kommetil å lese denne tråden...
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.691
Antall liker
7.929
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
novgarod skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Eg gjorde direkte samanlikning mellom 150 og 170, og var ikkje i tvil om kva for ein eg ville ha. Betre sporing, og meir avbalansert klangbalanse.
Men i dag er det uråd å skaffe stift til 170, medan det framleis går til 150...
Hei Arve!
Har intrykk av at du kan være rett mann å spørre....

Hvordan vil du si at AT150ML presterer i forhold til den billige AT440ML/a?
Hvor er de største forskjellene?
Hvordan presterer AT150ML i forhold til den prismessig, nokså gjevnbyrdige mc-pickupen AT-OC9MLII?
Kan det være like fornuftig å holde seg til mm ved en evt. oppgradering i det prisleiet?

Ble noen spørsmål litt på siden av trådens utgangspunkt, men tenker likevel at de kanskje kan være av interesse for flere av de som vil kommetil å lese denne tråden...
Sidan min gamle referanse-mm ikkje lenger er tilgjengeleg, er nok 150 ein av dei betre sporarane du kan få tak i innan denne prisklassen. Men eg ville nok likevel satse på OC9ML. Betre tredimensjonalitet, meir detaljar og skikkelegare bass, slik eg helst vil ha det...
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.974
Antall liker
11.820
Sted
Hus
Skal bruke min platespiller på en Pioneer SX 1250 som ikke har MC inngang, og lurer derfor på hva det beste Audio Technica MM kjøpet er. Har en AT OC9 fra før av :)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.691
Antall liker
7.929
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Bartesam skrev:
Skal bruke min platespiller på en Pioneer SX 1250 som ikke har MC inngang, og lurer derfor på hva det beste Audio Technica MM kjøpet er. Har en AT OC9 fra før av :)
"Beste kjøp" vert vel synonymt med mest for pengane? I så fall er den ekstremt billege AT 95 verd å ta med i vurderinga, men dette er eit par divisjonar lågare enn det ein snakkar om her. 440 eller 150 vil nok vere litt eit spørsmål om smak, men om du er hekta på ukomprimert, dynamisk musikk med stor skilnad på pianissimo og fortissimo, er 150 slett ikkje noko dårleg val. 440 har eg høyrt ved nokre høve, og oppfattar han som litt "snillare" enn min 170, som liknar på 150. Men eg har aldri utforska 440 i eigen arm og anlegg, så eg må ta ein del atterhald.
Likevel vil eg seie; var eg deg, ville eg prøvd å finne meg ein god MC stepup til OC 9, om pickupen ikkje er utslitt. Det treng ikkje vere så dyrt (veit at AT hadde nokre "trafopluggar" som ein sette på MM-inngangen og stakk leidninga frå platespelaren inni. Dei kosta i si tid 6 -700 kr, latterleg billege for ei såpass god løysing. Men eg selde mine ein gong på 90-talet, og har aldri sett maken sidan....)
 
Topp Bunn