Audio Space AS-21

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
308
Hei
Er det noen som har hørt denne billige brukte saken som ligger på hifiguiden?


Fikk et innfall og sa jeg skulle ha den fra hifi guiden
(likte designet)
Kan vel være bra til PC forsterker om ikke annet ;D
(noe måtte jeg jo kjøpe meg i gave ;D ;D ;D )
Mvh Jan I
 
C

cosmos

Gjest
vel, det sier caying og shanling også.
den som selges hos hifi guiden er nok uansett skaffet på samme måte. siden de ikke har noen norsk importør såvitt jeg vet... kunde ville ha noe nytt og fikk innbytte sansynligvis :)
 

gs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
235
Antall liker
96
Torget vurderinger
4
Hadde Audio Space as8i i en periode. En artig liten integr. sak. Den kjøpte jeg ny hos Nat i Oslo. Forsterkeren fikk forresten hyggelig omtale av V.Mørk i Audio. Den var basert på kt 88 rør. og hadde triodekobling. Spilte helt greit. Fikk forståelsen dengangen at disse kom fra samme fabrikk som Spark og Cayin. Fungerte uten krøll av noe slag. Hadde den i snaue to år. Likte designet. Morsomt å se mod. spekteret de har.
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
308
Hei
Ja det er vel egentlig hipp som happ hvor produktene kommer fra, bare de virker :)
Har egentlig hatt lyst på en slik Mini huston, men når nå denne er såpass rimelig så.....
Mvh Jan I
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
308
Fikk nå svar fra Audio Space om at disse to (Audio Space AS21 og Duntonic DU 2i) er den samme forsterkeren bare med forskjellig navn.
Flott med firmaer som svarer på henvendelser.
Mvh Jan I
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
308
Ja sånn er det når følelsene tar overhånd og en faller totalt for designet og MÅ HA:) :-/
Den der blir vel å koste litt mer før alle avgifter er betalt eller?
Ellers så var det nettopp en slik jeg egentlig var ute etter

Mvh Jan I
 
C

cosmos

Gjest
tror man kan selv taste inn "declare value" ;)

kjøpte en MC34A fra coemaudio.com. han skrev ned verdien til 200 dollar og jeg betalte ca 400kr alle avgifter inkl. totalt 4500kr hjem.
 
Topp Bunn