Audio Research REF160S: Trolig en av de aller beste stereo-rørforsterkerne du kan kjøpe....

Topptest av Audio Research REF160S i Stereo+, 5 av 5 stjerner!
• Musikalsk drømmemaskin
• Fantastisk byggekvalitet
• Har X-faktoren både musikalsk og med Ghost Meter’ene

STEREO+ MENER: Trolig en av de aller beste stereo-rørforsterkerne du kan kjøpe.

"Det er rett og slett praktfullt hvordan den lar instrumenter og stemmers klang slippe rett igjennom uten å bremse hverken dynamikk, fylde eller detaljer. Det er rett og slett nydelig når det skal være nydelig, og brutalt når det skal være brutalt..."
"Det er ren galskap å ønske seg et sånt digert og dyrt beist, men med en sånn forsterker i anlegget har definitivt de gærne det godt. Kanskje jeg skal lenke meg fast i bærehåndtakene når importøren kommer for å hente den..."

Audio Research kan oppleves hos Renaissance audio i Bergen og Bachs HiFi i Larvik. Les testen og mer om Audio Research REF160S på våre nettsider.

REF_160S_HFS_stereopluss.png

Kommentarer

Hønndjevelen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2010
Antall liker
160
Sted
Oslo
De fleste bruker nok håndjern hjemme til andre sysler.
Og i mitt oppsett, ville ørene vært farlig nær høyttalerne om jeg lenka meg fast til ampen. Men jeg liker måten du tenker på

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
5.830
Griselekker kreasjon, og slik jeg tolker den godeste herr Solstad så må man ha mer enn bare siklesmekke med produktet i hus. Det kan fort bli groper i gulvet der man ligger og nyter VU-meterne og rørenes glød.

Sist redigert:

Dharmabum

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2010
Antall liker
377
Torget vurderinger
4
21:04 inn i denne videoen snakkes det varmt om 160S ,og denne karen har testet enormt mange high end forsterkere.

Informasjon om bruker

Mono AS
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
23
Link til alle artikler
164
Mono AS sine annonser
Bransjenyheter
Audio Research REF 160S, The Absolute Sounds Golden Ear Award 2020

Audio Research REF 160S, The Absolute Sounds Golden Ear Award 2020

• 0
REF 160S fortsetter å begeistre! The Absolute Sounds: "The 160S continues the feature set introduced in the 160M, including a proprietary auto-bias circuit, switchable Triode or Ultralinear modes...
Fortsett
Bransjenyheter
Rega Aethos fortsetter å begeistre HiFi pressen!

Rega Aethos fortsetter å begeistre HiFi pressen!

• 0
Siste omtale er i AvForums som gir Rega Aethos høyeste utmerkelse, Highly Recommended Award 2020! En kompromissløs forsterker hvor alle ressurser er lagt i nettopp forsterkdelen. Aethos gir...
Fortsett
Bransjenyheter
KUNDEKVELD HOS RENAISSANCE - NORGESPREMIERE AUDIO RESEARCH!

KUNDEKVELD HOS RENAISSANCE - NORGESPREMIERE AUDIO RESEARCH!

• 0
I samarbeid med Renaissance i Bergen har vi gleden av å inviterer til demonstrasjon av REF 160S effektforsterker i kombinasjon med med REF6 SE forforsterker, onsdag 24. juni kl 19-21. Begrenset...
Fortsett
Bransjenyheter
Rega Planar 10 - "Det beste platespillerkjøpet i high-end klassen..."

Rega Planar 10 - "Det beste platespillerkjøpet i high-end klassen..."

• 0
Rega Planar 10 testet av Lyd & Bilde, High-End - Spesielt Anbefalt, 6 av 6 stjerner! Det beste platespillerkjøpet i high-end klassen! "Regas flaggskip lyder guddommelig og er verdt hver krone…"...
Fortsett
Bransjenyheter
Sonus Faber Sonetto er nå tilgjengelig i Wenge finish!

Sonus Faber Sonetto er nå tilgjengelig i Wenge finish!

• 1
Og om vi må si det selv, finishen er fantastisk flott og tro det eller ei, lydkvaliteten er like fantastisk uansett finish! Vi har nå fått inn første forsendelse i et begrenset antall. Se hele...
Fortsett
Bransjenyheter
Sonus Faber innbyttekampanje. Trade In, Trade Up!

Sonus Faber innbyttekampanje. Trade In, Trade Up!

• 0
I samarbeid med Sonus Faber kan vi tilby en unik innbyttekampanje: Kjøpe et par nye Sonus Faber høyttaler og få en gunstig innbyttepris på dine gamle høyttalere! Innbyttekampanjen gjelder uansett...
Fortsett
Topp Bunn