AUDIO RESEARCH REF-160S ER NÅ PÅ LAGER!

Stereoversjon av Reference 160M. Fullbalansert konstruksjon med 4 par matchede KT150 rør og automatisk biasjustering. High-End lydkvalitet kombinert med unikt design! Audio Research har optimalisert audio kretsløpene og benytter nye 4-lags kretskort som gir kortere signalvei, i kombinasjon med oppgradert komponentkvalitet, tildels er spesialdesignet og produsert for Audio Research, bidrar dette til en ytelse som setter en ny standard for lydkvalitet - uansett prisklasse! Automatisk biasjustering og beskyttelseskretser som gir optimal og ensartet ytelse over tid, med sikkerhet for full stabilitet gjennom hele rørenes levetid på 3000 timer.

Valg mellom Ultralinear eller Triode drift som med ulike lydmessige egenskaper gir stor fleksibilitet i forhold til effektbehov, personlig preferanser og musikksmak. Effekten er konservativt oppgitt til 140 watt i Ultralinear og 70 watt i Triode drift.

Veil. pris kr 230.000,- Les mer om Audio Research på våre nettsider, kontakt oss på epost for henvisning til nærmeste Audio Research Reference forhandler.

REF160S_1 (2).jpg


REF160S_2 (2).jpg
 

Kommentarer

svale

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2002
Innlegg
296
Antall liker
114
Ja takk tar gjerne en REF160-S
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Ja, jeg tror vi rørfolk får starte en tråd for oss som visstnok digger forvrengning :rolleyes:
 

Calmati

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2016
Innlegg
429
Antall liker
555
Sted
Bærum
Ja, jeg tror vi rørfolk får starte en tråd for oss som visstnok digger forvrengning :rolleyes:
Henger meg på denne.
For egen del er det dessverre ikke bare hørselen som er ute og kjøre, smakssansen er også ødelagt.
For jeg må dessverre innrømme at jeg liker rødvin langt bedre enn vodka. Og det selv om vodka måler MYE renere :p:rolleyes:
 

erk

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2015
Innlegg
2.040
Antall liker
3.944
Sted
Tårnåsen
Du får kjøpe en og sende den over til Amir i ASR for å måle all moroa den ganske sikkert genererer sammenliknet med den nye klasse-D saken til Purifi:) Og hvis den måler for dårlig kan du sende den til meg for å bli kvitt unotene, jeg skal passe godt på den skal du se!
 

666

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2013
Innlegg
2.510
Antall liker
6.120
Torget vurderinger
14
Kutter jeg ut snus, lotto spilling og alkohol så har jeg nok til en sånn om 5 år. Ikke noe å tenke på vel.
 

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Innlegg
1.794
Antall liker
2.017
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Nydelig forsterker, hadde vært moro å få testa. :)
 

Informasjon om bruker

Mono AS
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
151
Link til alle artikler
218
Mono AS sine annonser
Bransjenyheter
Hør Klipsch Heritage La Scala denne helgen - VårPuls 2024

Hør Klipsch Heritage La Scala denne helgen - VårPuls 2024

  • 0
Nå er det like før - VårPuls 2024. Mono AS gleder seg til og spille på en klassisk hornhøyttaler som først ble introdusert i 1963. La Scala AL5 er en tre-veis konstruksjon med hornladet bass...
Fortsett
Bransjenyheter
Sonus Faber Omnia, trådløs høyttaler med fantastisk ytelse og design!

Sonus Faber Omnia, trådløs høyttaler med fantastisk ytelse og design!

  • 0
Sonus Faber Omnia, trådløst musikkanlegg som kombinerer eksklusivt italiensk design med lydkvalitet i toppklassen. Spill hva du vil! Spotify Connect, Tidal Connect, Chromecast, AirPlay2...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Research REF6 SE, Årets Produkt 2021-2022

Audio Research REF6 SE, Årets Produkt 2021-2022

  • 0
Amerikansk maktdemonstrasjon! "Det er som man får enda større innsyn i opptaket. Du trenger rett og slett lenger inn i sjelen på utøverne. Den virker også totalt uanstrengt i det den foretar seg...
Fortsett
Bransjenyheter
Topptest av Sonus Faber Guarneri Tradition!

Topptest av Sonus Faber Guarneri Tradition!

  • 11
Sonus Faber Guarneri Tradition er testet i siste utgave av Stereo + 10 av 10 på ytelse/pris og Spesielt Anbefalt! KLANGMESTERNE "Reaksjonen kommer momentant i det pickupen fanger opp de første...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet! Aurender N150

Nyhet! Aurender N150

  • 0
Aurender N150 er en den rimeligste versjonen i Aurender’s oppgraderte sortiment av High-End streamere og har en rekke fellestrekk med N200, N20 og N30. N150 har en ny og vesentlig raskere Intel...
Fortsett
Bransjenyheter
Topptest av Aurender N200 i Stereo+ 'Spesielt Anbefalt'

Topptest av Aurender N200 i Stereo+ 'Spesielt Anbefalt'

  • 4
STEREO+ MENER: Fantastisk lyd og brukervennlighet burde løfte denne langt opp på ønskelista... "N200 mangler noen av tilkoblingsmulighetene til storebror N20, og har heller ikke like stort...
Fortsett
Topp Bunn