Audio Aktøren er ny importør for Cary Audio

De meget spennende produktene fra Cary Audio vil vises frem på Oslo HiFi Show av Audio Aktøren. Disse har hanket inn imponerende mange gode testere de siste årene, og det skal bli veldig spennende å se denne flotte pakken utstilt på rom 150. Det som vil vises frem er den gedigne forforsterkeren SLP-05, den integrerte forsterkeren SLI-80HS, nettverkspilleren DMS-650 og den ikke ubetydelige effektforsterkeren CAS 120S. Her er det bare å komme på messe og ta en titt.

Mer info om utstillerne finner du her. https://www.oslohifishow.no/utstillere

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

stingsilda

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.12.2008
Antall liker
2.555
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
3
Har dere overtatt Cary fra Lyric ?
Eller er de fortsatt importør ?

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
309
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
På den linken fra Cary er jo ikke Norge en gang nevnt…
Og dere gidder jo ikke engang å vise at dere selger Cary iflg. hjemmesiden deres🤔

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
941
Torget vurderinger
3
Og dere gidder jo ikke engang å vise at dere selger Cary iflg. hjemmesiden deres🤔
Gidder…. Det var offisielt i dag. Har flere produkter i demo.

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
7.906
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Morro å lese sure oppgulp fra enkelte.

Jeg ønsker å gratulere Terje å co med et flott tillegg til sin portefølje.
Det er ingen tvil om at Cary vil bli tatt vare på av det som er en av Norges beste og mest servicevennlige aktører.

tjua

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.08.2012
Antall liker
907
Sted
Bergen
Gratulerer til Audioaktøren
Mine erfaringer med Audioaktøren og deres service innstilling gjør at dette tror jeg blir kjempe for Cary. Desverre kan jeg da ikke fortsette å sende tekniske spørsmål til Cary og få svar fra President..
Dog, gruer meg litt til priser med Carys streamere.. noe håp om rasende gode åpningstilbud?

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
941
Torget vurderinger
3
Gratulerer til Audioaktøren
Mine erfaringer med Audioaktøren og deres service innstilling gjør at dette tror jeg blir kjempe for Cary. Desverre kan jeg da ikke fortsette å sende tekniske spørsmål til Cary og få svar fra President..
Dog, gruer meg litt til priser med Carys streamere.. noe håp om rasende gode åpningstilbud?
Hei ring meg på 90762967 så kan vi ta en prat. :cool:

Informasjon om bruker

stereopluss
Hi-Fi interessert
Medlem siden
Antall liker
244
Link til alle artikler
9
stereopluss sine annonser
Bransjenyheter
Tusen takk for en strålende messe!

Tusen takk for en strålende messe!

• 0
Vi klokket inn i overkant av 1000 personer på en meget travel, men hyggelig lørdag, og litt færre på søndagen. Dermed var det hele 1673 besøkende på Oslo HiFi Show! Tusen takk til alle som kom på...
Fortsett
Bransjenyheter
Duet Audio med Piega, Kii, Auralic og McIntosh

Duet Audio med Piega, Kii, Auralic og McIntosh

• 0
Listen over produkter begynner å bli meget omfattende, men her er enda en liten smakbit over hva dere kan få se på OSLO HIFI SHOW. Duet Audio stiller med to systemere. Et aktivt med Kii Three BXT...
Fortsett
Bransjenyheter
Perlisten kommer til Oslo HiFi Show

Perlisten kommer til Oslo HiFi Show

• 1
AUDIOCENTERET er ny importør av Perlisten og vil vise frem både høyttalere og subwoofere på Oslo HiFi Show. Perlisten har fått en helt utrolig mottakelse, og har blant annet hanket inn et par...
Fortsett
Bransjenyheter
Skandinavisk premiere på YG Acoustic Talus

Skandinavisk premiere på YG Acoustic Talus

• 0
Det fylles opp med interessante lanseringer og premierer på Oslo HiFi Show, og nå melder også Gjallarhorn om skandinavisk premiere på YG Acoustic Talus. Dette er den minste gulvstående modell i...
Fortsett
Bransjenyheter
Hegel feirer 25 år på Oslo HiFi Show 11.-12. mars

Hegel feirer 25 år på Oslo HiFi Show 11.-12. mars

• 0
Det er 25 år siden den første Hegel-forsterkeren kom på markedet og det må selvsagt feires. Hegel gjør litt ekstra ut av sin messeopptreden denne gangen og har i tillegg til et eget demorom, også...
Fortsett
Ingvild Koksvik - "vakkert, vakkert, vakkert" (stereo+)

Ingvild Koksvik - "vakkert, vakkert, vakkert" (stereo+)

• 21
Ingvild Koksvik har tidligere gjort seg bemerket i hi-fi-miljøet med platene «Nattåpent» og «Og sangen kom fra havet». Under Oslo HiFi Show slipper hun endelig sin nye plate «Mørketidssanger» på...
Fortsett
Topp Bunn