Forsterkere Audia Flight Three S: erfaringer?

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.343
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hei!

Noen som har erfaringer med nevnte italiener? Selges til god pris med DAC og phono nå.
Interessen ble vekket da jeg ser at selveste høvdingen Bob S. fra Neat demonstrerte div Neat på dette merket.
Og mine Alpha har blitt paret med Flight Three S, og fått positiv.oppmerksomhet.

Jeg kjenner heller ikke til importøren JWK i Drammen. Men han er kanskje her inne:?

https://parttimeaudiophile.com/2016...elity-services-pulls-neat-trick-takes-flight/

Sist redigert:

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.733
Torget vurderinger
34
Hvis jeg ikke tar helt feil, så kommer min test av denne i det neste nummeret av Stereo+. Forhåpentligvis blir det publisering neste uke. I hvert fall er det planen, så vidt jeg vet.

Roy

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.343
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hvis jeg ikke tar helt feil, så kommer min test av denne i det neste nummeret av Stereo+. Forhåpentligvis blir det publisering neste uke. I hvert fall er det planen, så vidt jeg vet.

Roy
Hei! Den var rask Roy:) Takk for info, da venter jeg i spenning på godt nytt lesestoff fra deg/dere.
Utrolig mye bra og spennende i +20k klassen nå.

oyvindl85

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2013
Antall liker
2.249
Sted
Bergen
Torget vurderinger
17
Hei!

Noen som har erfaringer med nevnte italiener? Selges til god pris med DAC og phono nå.
Interessen ble vekket da jeg ser at selveste høvdingen Bob S. fra Neat demonstrerte div Neat på dette merket.
Og mine Alpha har blitt paret med Flight Three S, og fått positiv.oppmerksomhet.

Jeg kjenner heller ikke til importøren JWK i Drammen. Men han er kanskje her inne:?

https://parttimeaudiophile.com/2016...elity-services-pulls-neat-trick-takes-flight/
JWK er Sound Of Heaven, som han kaller seg her på Sentralen også. Han ordner med hjemlån av Audia Flight om du er interessert i dette. Så får du hørt selv. Hyggelig kar forøvrig også :)

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.343
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Takker for info! Leste akkurat nok en god, fersk test fra Australia. Liten bummer at det DAC kortet kun har USB.
Får sjekke pris på denne uten DAC da. Spiller heller ikke plater lenger. Like greit kanskje med en "clean" utgave da.

oyvindl85

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2013
Antall liker
2.249
Sted
Bergen
Torget vurderinger
17
Takker for info! Leste akkurat nok en god, fersk test fra Australia. Liten bummer at det DAC kortet kun har USB.
Får sjekke pris på denne uten DAC da. Spiller heller ikke plater lenger. Like greit kanskje med en "clean" utgave da.
Ja det at det kun er usb dac var det som gjorde at jeg selv ikke kjøpte den. Jeg ønsket en alt i ett løsning med minimum optisk inngang i tillegg til usb. Coax er ikke noe uting heller. Men når det er sagt så har jeg tro på at lyden i dem er meget bra.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.733
Torget vurderinger
34
Tror importøren selger forsterkeren med både dac og riaa-trinn inkludert i prisen som et åpningstilbud. Det kan jo om ikke annet øke annenhåndsverdien.

Roy

sound of heaven

Bransjeaktør
Ble medlem
24.11.2013
Antall liker
784
Torget vurderinger
3
Hei BritFi

Det er bare å ta kontakt på tlf 464 29 861 så ordner vi med hjemlån. Vi kjører ut forsterkeren til deg:)

Mvh
Sound of Heaven

Topp Bunn