Armageddon Clone til Audio Linear?

Johs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
200
Antall liker
12
Torget vurderinger
3
Lufta problemstillinga først på DIY forumet uten respons. Håper no desperat at nokon på Vinyl forumet har kunnskap til å gje svar.
Har kjøpt ein Armageddon Clone og den ser riktig fin ut, men har ikkje testa den enno. Saken er at eg ikkje skal bruke den til Linn Sondek men ein Audio Linear. Den har ein Stegmann motor på som skal ha 110V 50Hz og har 4 kablar som skal koblast til motorstyring. Den har ei heilt enkel motorstyring med to kretsløp, 110V og 220V. På kortet er det ein motstand som kun er med i 220v kretsen + ein kondonsator på 0,47 uF + ein brikke som eg antar styrer sinusfrekvensen. På motorskiltet står det også at C = 0,47 uF. På Valhalla og Armageddon motorstyringane er denne kondonsatoren på 0,22uF eller som på denne 2 X 0,10 uF. Meinar at eg ein eller annan plass har sett at Armangeddon gjev 78V spenning til motoren medan mororstyringa til Audio Linear gjev ei spenning på 110v, ligg forskjellen i kondorsatorverdi eventuelt i at dei ulike styringane gjev ulik arbeidsspenning til motorane?
Mitt spørsmål er då som følger: Må/bør eg bytte ut kondonsatorane i Armageddon Clonen med ein kondonsator på 0,47uF.
Er ikkje denne kondonsatoren si oppgåve kun å få motoren til å snurre riktige vegen slik at verdien spelar mindre rolle berre den forsinkar straumen til eine viklinga slik at motoren startar same vegen kvar gong.

Håpar nokon kan hjelpe meg!
MVH
Johs
 

Johs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
200
Antall liker
12
Torget vurderinger
3
Målte spenninga på Armageddon Clonen til å vere 82v og tok sjansen på at forskjell i kondorsatorverdi er sett ut i frå spenningsforskjell.
Kobla den til og den gjekk til og med riktig vei ved første forsøk. La ei stroboskopskive på talerken for å teste hastighet. Ser ut til å vere heilt korekt. Har ikkje fått testa om ny motorstyring gjev seg til kjenne med løft i lydformidlinga enno fordi spelaren står utan arm for tida.
(Skal bytte kniv)
Kjem igjen
Johs
 
B

break_out

Gjest
Lufta problemstillinga først på DIY forumet uten respons. Håper no desperat at nokon på Vinyl forumet har kunnskap til å gje svar.
Har kjøpt ein Armageddon Clone  og den ser riktig fin ut, men har ikkje testa den enno.  Saken er at eg ikkje skal bruke den til Linn Sondek men ein Audio Linear. Den har ein Stegmann motor på som skal ha 110V 50Hz og har 4 kablar som skal koblast til motorstyring. Den har ei heilt enkel motorstyring med to kretsløp, 110V og 220V. På kortet er det ein motstand som kun er med i 220v kretsen + ein kondonsator på 0,47 uF + ein brikke som eg antar styrer sinusfrekvensen. På motorskiltet står det også at C = 0,47 uF. På Valhalla og Armageddon motorstyringane er denne kondonsatoren på 0,22uF eller som på denne 2 X 0,10 uF. Meinar at eg ein eller annan plass har sett at Armangeddon gjev 78V spenning til motoren medan mororstyringa til Audio Linear gjev ei spenning på 110v, ligg forskjellen i kondorsatorverdi eventuelt i at dei ulike styringane gjev ulik arbeidsspenning til motorane?
     Mitt spørsmål er då som følger: Må/bør eg bytte ut kondonsatorane i Armageddon Clonen med ein kondonsator på 0,47uF.                  
Er ikkje denne kondonsatoren si oppgåve kun å få motoren til å snurre riktige vegen slik at verdien spelar mindre rolle berre den forsinkar straumen til eine viklinga slik at motoren startar same vegen kvar gong.

Håpar nokon kan hjelpe meg!
MVH
Johs
Jeg har tidligere laget- og modifisert en Armageddon klone og har følgende råd til deg:

Når det gjelder kondensator på 0,47 uF som er i din originale kontra 2 X 0,10 uF som er i geddon klonen ville jeg ha kjøpt meg en ny 0,47 uF 250V polyester kondensator som på originalen. Du får denne på Elfa f. eks til under 10 kr. Verdien på kondensator er beregnet utifra motorvinding og indukdanse på motoren (Linn motor har jeg fått oppgitt til 4100ohms og rundt 5H indukdanse).

Der du kan hente noe i forhold til stabil drift er på motstandsiden da du skal ha 2 x 3K3 3W el. dersom standard geddon klone. Forutseter at du har en ringkjernetransformator med rundt 100-110V sekundært. Dersom din motor nå er matet med 110v vil jeg anta at det her er mulighet å få en mer stabil drift ved å senke denne slik som geddon klonen din gjør nå, men jeg tror kanskje den liker litt mer en 82V (dette er bare spekulasjoner).. Uansett kan du løse dette ved å sette inn en variabel motstand (med god speck) som erstatter/kompletterer motstand(er) du nå har. Da kan du justere til du finner den perfekte motstand for din motor.

Utfordringen med Linn spilleren er at en trenger ekstra kraft ved oppstart, mens driften (når platen har oppnått riktig hastighet) ikke trenger så mye kraft. Vet ikke om din plate er tung eller ikke så uansett blir det litt tweeking på deg for å komme i mål.
 

Johs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
200
Antall liker
12
Torget vurderinger
3
Takkar så mykje for svar "break_out" :)
Skal prøve å sette i den orginale kondonsatoren. Ein forholdsvis stor sak som er sp. til 1000v.
Talerken på Audio Linear er 3,5 kg ink. ekstra akryltalerk. I tilleg har den eit 500g vektlodd. Så alt i alt ca 4 kg men den har ei tynn og rund drivreim som slurar lett. I tilegg er motoren festa i eit gummioppheng slik at alt gjer etter ved oppsart. Så belastninga på motoren vert mindre enn på ein Lp-12.
Motoren fekk også eit ekstra lager på undersida i høve oppgraderinga. Det løftar spindelen slik at den ikkje kviler ned i dei andre motorlagera. Den har så fått gå nokre timar med den nye motorstyringa. Motoren går serdeles stille. Om du legg øyret heil inntil kan ein høyre ein svak tikkelyd ,omtrent som på ein Sondeck, men ein eldre LP-12 med Valhalla styring er reine truskeverket i forhold.
Mvh
Johs
 
B

break_out

Gjest
Takkar så mykje for svar "break_out" :)
Skal prøve å sette i den orginale kondonsatoren. Ein forholdsvis stor sak som er sp. til 1000v.
Talerken på Audio Linear er 3,5 kg ink. ekstra akryltalerk. I tilleg har den eit 500g vektlodd. Så alt i alt ca 4 kg men den har ei tynn og rund drivreim som slurar lett. I tilegg er motoren festa i eit gummioppheng slik at alt gjer etter ved oppsart. Så belastninga på motoren vert mindre enn på ein Lp-12.
Motoren fekk også eit ekstra lager på undersida i høve oppgraderinga. Det løftar spindelen slik at den ikkje kviler ned i dei andre motorlagera. Den har så fått gå nokre timar med den nye motorstyringa. Motoren går serdeles stille. Om du legg øyret heil inntil kan ein høyre ein svak tikkelyd ,omtrent som på ein Sondeck, men ein eldre LP-12 med Valhalla styring er reine truskeverket i forhold.
Mvh
Johs
Høres ut som den funker bra med de 82V den får, og sålenge du er fornøyd så er det ikke mer å snakke om;). Men bytt den kondisatoren før det smeller.. Fra spøk til alvor ikke la den svive forlenge før du bytter.
 

Johs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
200
Antall liker
12
Torget vurderinger
3
Bytta kondonsatoren i så snart eg hadde fått med meg tilrådinga dine, "break_out".
Det vart endringa som føreslo. Motortikkinga vart borte.
Det er umuleg å høyre lyd frå driverket i det heile. Skal bestille meg ein variabel motstand neste gong eg skal ha noko frå ELFA, men førebels kjem eg til å bruke motorstyringa som den er.
Gler meg til å få prøve platespillaren. Må berre få laga meg eit "spesialverkty" for å få skrudd på nytt knivlager på ein SME 3009, før det vert lyd. Om eg hadde vist kor vanskeleg det er å få sammen armen igjen hadde eg ikkje tatt meg bryet med å skifte ut nylonkniven med ein i bromse. Eventuelle lesarar er herved advart!
Takk igjen for hjelpa break_out, dette hadde eg ikkje fått til uten di hjelp. ;)
mvh
johs
 
B

break_out

Gjest
Dersom det er den talentløse løsningen med løs festemutter som jordingskabel er koblet til inne i armen som er problemet, så forstår jeg dine bekymringer. Jeg har også skrudd på en slik arm ved bytte av intern kabling og det var den mutteren som laget mest hodebry.

Jeg kom i mål til slutt men det var en porsjon flaks at den lille nebbtangen fikk mutter i gjengene igjen. Lykke til og pass på at ikke kabling blir kuttet når du skrur til for det klarte jeg.
 

Johs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
200
Antall liker
12
Torget vurderinger
3
. Lykke til og pass på at ikke kabling blir kuttet når du skrur til for det klarte jeg.
Var litt redd for at akurat det skulle hende meg og. Har tidlegare bytta armkablar til VdH sølvkabler og det er ikkje mykje knoting dei toler før dei fliser seg opp og vert skada. Laga meg ein "gaffel" til å sette mutteren fast i og føre den inn i armen. Brukt den tynne enden av ein plastspade som ligg ved to-komponent limsett. Smidde av litt på tjukta og bora eit 3,5mm hol i enden. Då gjekk det som ein leik å feste det nye lageret.

Har brukt spelaren litt dei siste dagane og brukar ein Denon 304 og ein Michell ISO riia til den. Platespelaren har  tatt eit steg framover frå "mid-end" til ein annan ende ;) ?
Bassen har absolutt blitt tørka opp og er presis  + at heile lydbilde framstår som meir homogent. Vokalen verkar veldig "levande"og synes å kome i framgrunnen av lydbildet.  Det skrell tydeleg i messingen.  Diskanten er mjuk, deileg og uten skarpe kantar sjølv om den strekjer seg uanstrengt oppover.Romet og detaljar verka å vere godt definert og ein kjem veldig nær musikken/musikarane. Morofaktoren er høg. Tilsynelatane er den meir detaljert enn min andre spelar. Men det er berre tilsynelatande- Romet er så undleg mykje større og der er ein undlegheit med luft mellom utøvarane i forhold så lydbilde hoppar ikkje på deg, liksom.
Har ei nydleg innspeling av Mozart  Requiem d-moll av Rundfunk-Sinfonie-Orchester Berlin under ledelse av Helmut Koch frå 1962. Diverre er lydkvaliteten skjemt.    Dårleg rør-lyd med udifinert eintone bass, varm mellomtone og damestemmene med ein tydleg nasal klang. Dette fiksar Audio Linear med ny PSU med glans, mens på Sondek klarar ein ikkje å iritere seg over den nasale klangen. Når kvaliteten på innspeling stig dreg LP-12 likevel klart ifrå.
Audio Linear spelaren er førebels ikkje heilt ferdigstilt. Må lage nokre nye panel for å få plasert ny straumbrytar mm. så bilder er ikkje aktuelt å legge ut før prosjektet er ferdig.
MVH
Johs
 
Topp Bunn