Arm og pickup

nikosidis

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.03.2007
Innlegg
857
Antall liker
250
Torget vurderinger
16
Monterte Ortofon blue quitet i dag. Funker som fy det!! Spiller veldig klart og fint og naturlig. Veldig fornøyd.
Denon dl-160 som den erstattet spilte helt klart med mer forvregning og har heller ikke den flotte helheten til denne. Denon hadde en slags loundness kurve som jeg ikke likte. Rett og slett ikke nøytral nok for min smak.

Nå bygger denne pickupen en del og jeg ser det er ca. 2 mm. forskjell fra begynnelsen av armen til enden når jeg spiller en LP plate. Har dette noe å si ?
Jeg vet jeg eventuelt må installere en dings ved foten til armen for å heve den. Håper jeg ikke trenger det ;)
 
Sist redigert:

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Innlegg
3.798
Antall liker
352
Torget vurderinger
3
For å få riktig VTA bør du kjøpe en mellomleggsring til armen din.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.697
Antall liker
7.939
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Når du brukar anna enn pickupar med heilt runde (koniske, og heilt billege) nålespissar er det viktig at nåla står i korrekt vinkel i rilla, slik at pickupen les av rilla så optimalt som råd.
Normalt har produsenten konstruert pickupen slik at anleggsflata mellom pickup og arm skal vere i vater når stifttrykket er det som kallast "anbefalt", men det kan vere variasjonar. Dette kan du høyre dersom du får sjansen til å spele med ein pickuparm der VTA kan justerast "i fart", når du spelar musikk.

Dyrare slipingar (VdH, Shibata, Fineline) er til dels svært kritiske til dette, men din ellipitisk slipte bør også vere korrekt. Dersom du løyser skruane til armen og legg noko mellom som hevar armen litt (mellomringar er det beste, men då må du ta armen heilt av. Bitar av ein øydelagd CD gjer mellombels nytta til du har fått tak i mellomringar), kan du prøve å legge merke til om diskanten vert betre (s-lydar vert meir korrekte, og det vert meir luft over klangen). Merkar du lite skilnad, er problemet marginalt.
 
Topp Bunn